ÜCRETSİZ KOMBİ BAKIMI KAZANMAK İSTER MİSİNİZ ? DETAYLAR »
444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Baymak Lambert 24 FN/BN Arıza Kodları



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:

Baymak Lambert 24 FN/BN Hata Kodları

Lambert 24 FN kombiler hermetik kombilerdir. Lambert 24 BN model kombiler ise bacalı kombilerdir.

  1. E01 Arıza Kodu Ateşleme sorunudur.
  • Çözüm Genel anlamda karşılaştığımız en önemli arızalardan biridir. Doğalgaz olmadığı zaman ya da parçalarda sorun olduğu zaman yaşanabilmektedir. Bu sebeple de öncelikle gaz vanalarına bakarak açık olduğunuzdan emin olun diyebiliriz. Gaz vanaları kapalı durumda ise mutlaka açın. Gaz olduğundan eminseniz kombiyi birkaç kez resetlemeyi deneyin. “R” harfindeki düğmeye birkaç saniye basılı tuttuğunuzda cihazı resetlemiş olursunuz. Bu işlemi birkaç kez tekrar edin. Resetleme sonrasında arıza durumu devam etmekte ise Baymak Servisi’ni arayın. Anakart, gaz grubu ya da iyonizasyon ateşleme elektrodunda sorun olabilmektedir.
  1. E02 Arıza Kodu Emniyet termostat sorunudur.
  • Çözüm Aşırı ısınma limit termostat sorunu olarak da adlandırabileceğimiz bir arıza durumudur. Önce kombi altındaki tesisat vanaları kapalı ise açın. Cihaz kalorifer konumunda ise kalorifer vanalarına bakabilir kapalı ise açabilirsiniz. Bu anlamda dikkat etmeniz gereken şey en az 3 petek vanasının açık olmasıdır. Bu kontrollerden sonra da düzelme durumu olmaz ise cihaza birkaç defa reset atabilirsiniz. Resetleme sonrasında da düzelme durumu olmaz ise; ana eşanjör kireçlenmiş, pompa sıkışmış, üç yollu vana arızalı, kalorifer filtresi tıkalı olabilir. Hangi parçada sorun olduğunu tespit etmek amacı ile servis yardımı almanız gerekmektedir.
  1. E03 Arıza Kodu Hava basınç anahtarı sorunudur. (atık gaz sistem sorunu)
  • Çözüm Baymak Lambert 24 FN model kombilerde karşılaşıldığı zaman fan, prosestat ya da anakart arızası olabilmektedir. Baymak Lambert 24 BN model kombilerde ise baca sensörü arızası ya da baca tıkalı olabilmektedir. Cihazın çeşidine bağlı değişebilen arıza kodudur. Net tespit ve müdahale adına mutlaka Baymak Servisi yardımı alınmalıdır.
Baymak Lambert 24 FN/BN Arıza Kodları
  1. E05 Arıza Kodu Kalorifer sensörü problemidir.
  • Çözüm Çıkış suyu sensör sorunu olarak da bilinen, kalorifer sensörü yani ntc sinde arıza olduğu anlamına gelen arıza kodudur. Sorunun tek sebebi kalorifer sensörü değildir. Kablolarda da sorun olabilmektedir. Arızanın tespiti için uzman ekiplerin yerinde görmesi gerekir. Bu nedenle de yardım için mutlaka servisi arayınız.
  1. E06 Arıza Kodu Sıcak su sensörü problemidir.
  • Çözüm Karşımıza çıkan bu arıza kodunda cihazdan sıcak su alamayız. Teknik olarak sıcak su ntc si olarak da adlandırabileceğimiz sensörde sorun olduğu anlamına gelmektedir. Yalnız sensör dışında kablolarda da problem olabilmektedir. Mutlaka uzman yardımı alınız.
  1. E10 Arıza Kodu Sistemdeki suyun yetersiz olduğunu anlatan arıza kodudur.
  • Çözüm Tesisattaki su basıncı düşüktür. Bar göstergesine bakarsanız bar değerinin 1 değerinin altında olduğunu görürsünüz. Bu arıza durumunda sisteme su basmanız gerekmektedir. Lambert 24 FN/BN model kombinin sağ alt tarafındaki bar göstergesinin hemen arkasına doğru mavi doldurma musluğu vardır. Doldurma musluğunu sola çevirerek su basma işlemini başlatmalı bar seviyesi 1 ile 2 arasına gelene dek su basmaya devam etmelisiniz. Bu değere yaklaşınca doldurma musluğunu kapatmayı unutmayın. Sorun düzelecektir. Sorun düzelmezse cihazı resetleyin. İşlemi yapamadıysanız ya da resetleme sonrasında da arıza durumu devam etmekte ise Baymak Servisi yardımı alın.
  1. E25/E26 Arıza Kodu Muhtemel pompa blokaj sorunudur.
  • Çözüm Bir nevi aşısı ısınma sorunu olarak da bilinen arıza kodlarıdır. İki hata kodu da aynı anlama gelmektedir. Önce kombi altındaki tesisat vanalarının açık olduğundan emin olun. Daha sonrasında cihaz kalorifer konumunda çalışıyor ise petek vanalarına bakarak açık olduğundan emin olun. Sorun yine de devam etmekte ise; pompa sıkışmış olabilir, ana eşanjör kireçlenmiş ya da tıkanmış olabilir, üç yollu vana ortada kalıyor ya da konum değiştiriyor olabilir, kalorifer filtresi tıkanmış olabilir. Arızanın tespitinin yapılarak sorunun çözümlenmesi adına Baymak Servisi’nden yardım almanız gerekmektedir.
  1. E35 Arıza Kodu Alev oluşma sorunudur.
  • Çözüm Dairede gaz olmasına rağmen cihazın alevi algılamadığını ve bu sebeple de cihazda alev oluşumu olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda cihazı birkaç kez “R” tuşuna basarak resetlemelisiniz. Resetleme işlemi sorun düzelmedikçe 3 kez daha tekrar edilebilir. Yine de sonuç değişmiyorsa servis yardımı alınmalıdır. Anakart, iyonizasyon elektrodu ya da gaz grubu sorunu olabilir. Uzman servis ekipleri sorunu yerinde görüp tespit yapar ve ona göre sizi bilgilendirerek onayınız dahilinde çözüm işlemini sağlar.
  1. E96 Arıza Kodu Voltaj düşüklüğü sebebi ile kapanma sorunudur.
  • Çözüm Genelde kış dönemlerinde karşımıza sıkça çıkar. Bu gibi durumlarda önemli olan kombi regülatörü kullanmaktır. Kullanılan konutlarda bu gibi sorunlar yaşanmaz. Çünkü Lambert 24 FN/24 BN model kombiler voltajlarda oluşan dalgalanmalara karşı koruma altındadır. Kombi regülatörü kullanmıyorsanız ve dairenize gelen voltaj değeri normal ise cihazın elektronik kartı yanmış ya da hasar görmüş olabilir. Elektronik kart tamiri ya da değişimi yapılarak sorun çözümlenir. Fakat kombi regülatörü kullanmadığınız sürece karta yapılan müdahaleye garanti verilmeyecektir. Bu nedenle de önerimiz bu cihazı mutlaka kullanmanızdır.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (12 Yorum)

    1. Lambert kombimde E00 hatası ve ekran gidip gelmesi yaşamaktayım. Çözümü için yardımcı olur musunuz.

      1. Merhaba İsmail Bey… Baymak Lambert kombilerde arıza kodları E01 ile başlar. E00 arıza kodunu görüntüleyemiyorum. Ancak ekran gidip geliyorsa muhtemel sebep elektronik kart (anakart) ile veya ekran kartı ile alakalı olabilir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem bulunmuyor maalesef servis yardımı almalısınız. Net teşhis için arızanın yerinde görülmesi gerekir.

    2. BAYMAK LAMBERT GECE ATEŞLEME YAPINCA KOMBİDEN TAK TAK DİYE BİR SES ÇIKIYOR SORUNU SERVİSTE HALEDEMEDİ SIKINTI NERDEN OLABİLİR

      1. Merhaba Sadrettin Bey.. Kombilerde ses yapma durumu birçok sebebe bağlıdır. Kombide; fan, gaz valfi, devir daim pompası, üç yollu vana gibi parçalarda sorun olabilir. Baca yerinden çıkmış olabilir. Daha birçok sebep sıralanabilir. Net teşhis için sorunu yerinde görmek gerekir.

    3. lanbert cihazımızda sıcaksu proplemi var.su biraz ısındıktan sonra 40dereceden sonra hızla soğuyor derece düşüyor .03 ARZAYA DÜŞÜYOR.

      1. Merhaba Kazım Bey… Lambert kombilerde E03 arıza kodu atık gaz sistemi sorunudur. Kullandığınız kombi hermetikse (bacası camdan dışarı ya da balkondan dışarı çıkıyorsa) fan, anakart ya da prosestat arızası olabilir. Kullandığınız kombi bacalıysa (doğalgaz sobası gibi dairedeki bacaya bağlıysa) baca sensöründe, anakartta sorun olabilir. Baca çekmiyor veya tıkalı olabilir. Net teşhis için sorunu yerinde görmek gerekir. Kullanıcı olarak bu arıza durumunda yapabileceğiniz bir işlem yoktur.

      1. Merhaba Selman Bey… Baymak kombilerde arıza kodları E01 ile başlar. E00 harici bir problemdir. Kullanım kılavuzlarında dahi yer almaz. Net bir bilgi vermek doğru olmaz ancak elektronik kart ile alakalı bir sorun olabilir. Yine de teşhis için sorunu yerinde görmek gerekir.

    4. Kombimde çalışmaya başlıyor ama ateşleme yapıp kesiyor bu arıza süresi Maximum 20 sn sürüyor ateşleme ve kesme 2 sn sürüyor nedeni nedir acaba teşekkürler

      1. Merhaba Ceyhun Bey… Kombi ateşleme yapmaya çalışır. 3-5 kez ateşleme denemesi yapar ancak alev oluşmazsa arızaya geçer. Dairenizde gaz kesintisi olmadığından emin olun. Darienizde gaz kesintisi ya da gaz yokluğu gibi durumlar söz konusu değilse kombi parçalarında sorun olabileceği için servis yardımı almanız gerekir. Kombi elektrotlarında, gaz armatöründe veya elektronik kartında sorun olabilir. Tabi net teşhis için yine de sorunu yerinde görmek gerekir.

    5. Merhaba!

      Oturduğumuz dairede hermetik tip lambert marka kombi bulunmaktadır. Kombi balkondadır.
      Kombinin ekranında herhangi bir hata kodu yok ancak kombi kalorifer (petek) sembolini gösterdiği halde bir süre sonra bu sembol kendiliğinden ekrandan kayboluyor tahminim bu esnada peteklere sıcak su gitmiyor. Alttaki mavi musluğu kapalı ancak 2.5 bar civarında.
      Ekranda herhanbi bir arıza kodu vermediği halde sorun ne olabilir.
      Yardımcı olursanız memnun olurum.

      1. Merhaba Aykan Bey… Kombi ekranında petek simgesinin olması cihazın kış konumunda çalıştığını belirtir. Musluk suyunu açtığınızda yani sıcak su kullandığınızda musluk sembolü belirir ve kalorifer sembolü kaybolur. Ancak petekler devre dışı kalıyorsa bu yüzden sorun yaşıyor olabilirsiniz. Kombi basıncı kendi kendine yükseldiyse eğer servis yardımı almanız gerekir. Zaten peteklerin ısınmasında da bir sorun var. Bu yüzden her şekilde bi servis çağırmanızı öneririz.