444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Bize Ulaşın



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:
cagri-merkezimiz
Kombi Servisi Telefon Numarası

Kombi Tamircisi Çözüm Merkezi

Günün 24 saati kombi ile ilgili problemlerinizde Kombi servisi numarası ile Çözüm Merkezi ekibimize ulaşabilir servis kaydı oluşturabilirsiniz. Kombi üzerine eğitim almış Çağrı Merkezi ekibimiz Kombi servisi telefonu ile bize ulaştığınız da telefon ile çözülebilecek arızalarda sizlere yardımcı olmak için çalışmaktadır. Gün boyu sizler için çalışmakta olan çağrı merkezi personellerimiz ile; sizlerin huzurunda sizlerden gelen soruları dinliyor olacağız ve sorunlarınız için de kayıtlar oluşturarak uzman teknisyenlerimizi adreslerinize yönlendireceğiz. Kombi marka modeli ayırımı olmaksızın teknik açıdan yaşadığınız her bir arıza durumunda bizleri ülkemizin bütün il, ilçe ve mahallelerinden arayabilirsiniz. Bizler gününü gününe katarak çalışan, tüketicilerinin bilinçlenmesi adına gereken yapmaya hazır bulunan, teknik açıdan telefon kadar kısa mesafeden de tüketicilerine yardımcı olan bir firma olarak huzurlarınızdayız. Haftanın 7 günün günün de 24 saati bizlere Kombi servisi telefon numarası ile ulaşabilir sorunlarınızı dile getirerek yardım taleplerinde bulunabilirsiniz. Bize Ulaşın ekibimizle sizlere her konuda yardımcı olalım…

cagri-merkezimiz

[recaptcha size:compact theme:dark]


Kombi konusunda eğitim görmüş, her tür kombiden anlayan ve telefondan tüm kombi kullanıcılarına arıza durumlarından tutun da her tür konuda teknik destekler sunabilecek bilinçte olan çağrı merkezi personellerimiz 7/24 sizlerden gelecek olan telefonları beklemektedir. Kombiniz arızalandığında arıza sebebi hakkında bilgi almak için, servis öncesi yapılması gerekenleri öğrenmek için, varsa eğer kombi konusundaki tüm sorularınıza yanıt bulmak için, arıza, bakım, tesisat yıkama, kombi regülatörü, gaz alarm cihazı talepleriniz için çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (8 Yorum)

  • Merhaba 260 m2 yerden ısıtmalı evim için Baymak marka Duo-Tec 33 Yoğuşmalı kazan kombiyi kullanmaktayım. Ancak 50 şer metrekarelik 2 odam dışında diğer üç odada tam randımanlı ısınma sağlayamıyoruz. Ev kuzey cepheli kombi yetersiz kalıyor olabilirmi

    • Kombi Tamircisi

      Merhaba Dilek Hanım… Daireniz büyük ve Baymak Duo-Tec 33 Yoğuşmalı kazan kullanıyorsunuz. Dairenizin büyüklüğüne göre kullanım ve verim açısından uygun bir kombidir aslında. Tesisatta tıkanıklık olabilir, tesisat eskiyse ve bakımı uzun süredir yapılmıyorsa bakımı gerekebilir. Dairenizdeki petek sayısı fazlaysa veya petekler büyükse kombi yetersiz kalıyor da olabilir. Harici bir pompa gerekebilir. Öncelikle isterseniz uzman bir tesisatçıdan yardım alın. Tesisatta tıkanma varsa tıkanıklık giderilsin. Kombi yetersiz kalıyorsa harici bir pompa gerekeceğinden bu işlemi de yine tesisatçı yapacaktır. Tesisat ile alakalı bir sorun yoksa kombi ile alakalı bir sorun olabilir. Bu durumda kombi servisi yardımı almanız gerekir.

  • Merhaba Daikin 24 kW kombi için ne dersiniz piyasada yeni imiş önerir misiniz

    • Kombi Tamircisi

      Merhaba Hasan Bey… Daikin, Airfel’i satın aldıktan sonra kombi üretmeye başlamıştır. Daikin kombiler de yeni sürüm kombiler. Piyasaya henüz yeni geçti. Aslında bakılırsa kombi üreten her marka en iyi kombiyi, en verimli kombiyi çıkarabilme çabası içerisinde hareket eder. Daikin de dünyaca ünlü bir marka… Dairenize kullanım açısından uygunsa elbette ki tercih edebilirsiniz. Daikin kombiler yeni olduğu için henüz kullanım sağlayıp da bize şikayet için dönen kullanıcılar olmadı. Marka model konusunda net bir öneride bulunamıyoruz maalesef… Kombi özelliklerini inceleyin, dairenize uygun olup olmadığına bakın, bütçe olarak da size uygunsa tercih edebilirsiniz.

  • Durmuş DEMİREL

    Ariston Bacalı kombisini 2013 yılında yeni satın alarak taktırdım.İlk zamanlar Basınç Su seviyesini haftalık olarak 1 in altına düştüğünden su seviyesi tamamlama yoluna gidildi. Ancak bu İşlem son zamanlarda günde iki defa 1 in altına düştüğünden su seviyesi tamamlama yoluna gidilmektedir.Tesisatta su kaçağı bulunmamaktadır. Bunun sebebi neden kaynaklanmaktadır bilgilendirirseniz sevinirim.

    • Kombi Tamircisi

      Merhaba Durmuş Bey… Basıncın günde 2 kez düşmesi ve tesisatta da herhangi bir su kaçağı olmaması halinde sorun kombide demektir. Muhtemel sebepler genleşme tankı ile alakalıdır. Genleşme tankının havası eksik olabilir veya tank delik olabilir. Bakım uygulaması ile düzelebilir bir arıza durumu da olabilir. Bunun için servis yardımı almanız gerekir.

  • Merhaba,

    Demirdöküm sargon pi de valf kart sorunu var dediler ve kombi de F4 uyarısı var. çözümünüz nedir.

    • Merhaba Ali Bey… Kombinizde gaz yokluğu sorunu var. Dairenizde gaz olduğundan ve kombiye gaz geldiğinden emin olun. Kombinize gaz geliyorsa cihazı birkaç kez kapatıp yeniden açın. Yine de düzelme olmuyorsa elektrotlar, gaz valfi veya elektronik kart arızası olabilir. Kullanıcı olarak sizin yapabileceğiniz bir işlem olmadığı için servis çağırmanız gerekir.