444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Baymak E10 Hata Kodu



slogan
down
Paylaş:

Baymak E10 Hata Kodu Nedir?

Düşük su basınç problemidir.

Baymak E10 Arızası Çözümü 

Baymak kombinizin modeline ve çeşidine göre değişmekte olan doldurma muslukları yer alır. Doldurma musluğu genelde Baymak markalı kombilerin alt kısmında monteli durumdadır. Baymak kombilerde doldurma musluğu genelde mavi renktedir. Siyah renkte olan doldurma muslukları da yer alabilmektedir. Musluğu sola çevirdiğiniz zaman su sesi duyarsınız. Su sesi ile birlikte kombiye su dolumu başlar. Basınç göstergesini takip edin ve 1,5 bara gelince doldurma musluğunu sağa çevirerek kapatın. Ekranda beliren E10 arıza kodunun silindiğini de göreceksiniz. Yani işlem sonrasında sorun çözümlenecektir.

Baymak E10 Hata Kodu durumunda bu uygulamayı yaparak sorunu çözümleyebilirsiniz. Arıza durumunda servis yardımı almanıza gerek yoktur. İşlem basittir fakat doğru parçayı bulup doğru uygulama yapmak şarttır. Uygulama sonrasında sorun düzelmezse eğer resetleme işlemi yapmalısınız. Maksimum 3 resetleme işlemi sonrasında da sorun düzelmezse servis yardımı almanız şarttır.

İşlem Sırasında

  • Doldurma vanasının kırıldığı durumda değişimi gerekir, servis yardımı almalısınız
  • Doldurma vanasının boşa döndüğü durumda (doldurma vanası arızalıdır) parça değişimi gerekir, servis yardımı almalısınız
  • Doldurma vanasıyla su basmanıza rağmen bar değeri sabit kalıyor ise basınç göstergesinde sorun vardır, parça değişimi gerekir, servis yardımı almalısınız
  • Su basmanıza rağmen sorun devam etmekte ise doldurma musluğu basınç anahtarında sorun olabilir, servis yardımı almalısınız

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (8 Yorum)

    1. Merhabalar, kolay gelsin
      Yeni taşındığım eve yıllık bakım için servis çağırdık. Ayrıca yüksek ses çıkarıyordu kombi. Baymak Kombi 7 yıllıkmış. Servis elemanı fan motoru rulmanı dağılmış dedi ve rulmanı değiştirdi. Bu değişiklikten bir hafta sonra (2-3 gün önce) kombi E10 hatası verdi. Baktık su seviyesi sıfıra inmiş. Su bastık. Petekler ısınıyor mu diye kontrol için petekleri de açtık. Sabah baktık yine E10 hatası su seviyesi yine sıfır. Yine bastık ertesi gün yine su seviyesi sıfır.
      Kombiciye sordum su kaçağı olabilir, akan su var mı diye sordu. Ortalıkta su sızıntısı, akan petek yok?
      Sorun ne olabilir? Gerçekten tesisatta gizli bir su kaçağı olabilir mi? (Yaklaşık 20 gündür kullanıyoruz E10 hatasını yeni verdi.)
      Yoksa başka bir sebebi var mıdır?
      İlgi ve yardımınız için şimdiden teşekkürler.

      1. Merhaba Arif Bey… Kombinize su bastıktan hemen sonra yani ortalama 1 saat içerisinde basınç direk sıfırlanıyorsa bu direk tesisat kaçağıdır. Gözle görülür bir su kaçağı olmasa bile sıva altı kaçağı olabilir. Sıva altı kaçakları genelde gözle görülmez, duvarda nemlenme bile olmaz. Böyle bir durum varsa eğer direk uzman bir tesisatçıyla görüşerek yardım almalısınız. Ancak kombiye günde bir iki kez veya iki üç günde bir kez su basmak durumunda kalıyorsanız genleşme tankının havası eksik olabilir veya tank delik olabilir. Tabi yine de net teşhis için sorunu yerince incelemek gerekir.

    2. Merhaba kolay gelsin.lambert kombi kullanıyorum.gece kapanıyor E 10 arızası veriyor su basıyorum ertesi sabah yine kapanıyor

      1. Merhaba Özgür Bey… Kombiniz düşük basınç uyarısı olan E10 arızasına geçiyor. Bu durumda yapmanız gereken şey su kaçağı kontrolüdür. Yani peteklerde su kaçağı var mı? kombide su kaçağı var mı ya da tesisatta bir yerde su akıntısı durumu var mı? Bunlara öncelikle bakmanız gerekir. Petek ya da tesisatta su kaçağı görürseniz tesisatçıyı çağırın, kombide su kaçağı görürseniz kombi servisi yardımı almanız gerekir. Hiçbir yerde su kaçağı durumu yoksa eğer; basıncın düşme aralıklarına göre arıza durumu tespit edilebilir. Günde bir veya birkaç kez basınç düşüyorsa; genleşme tankının havası bitmiş, tank delik, eşanjör kireçli olabilir. Gün içerisinde daha fazla su basmak zorunda kalıyorsanız sıva altı kaçağı olabilir. Net teşhis ancak cihaz yerinde görüldüğünde yapılabilir. Bu yüzden bir uzman yardımı almanızı öneririz.

          1. Tabi Özgür Bey… 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayarak kayıt oluşturabilirsiniz. Gün içerisinde müsait olursanız ekip yönlendirmesi de yapabiliriz.

        1. E10 hatasını gidermek için vanayı açtık bilmediğimiz için 1-1’5 olması gereken Aralık 3 kere çıtı sorun olurmu

          1. Merhaba Turgay Bey… 3 bar kombi açısından yüksektir. Kombi 3 barı geçtikten sonra fazla suyu dışarıya tahliye etmek zorunda kalır. Yani kombi su akıtabilir. Kombiye en yakın petekten su alarak basıncı düşürmenizi öneririz. Basınç 1,5 bara düşünce işlemi sonlandırın. Sorun olmaz.


Warning: include_once(/home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/library/lazy-load.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php on line 710

Warning: include_once(): Failed opening '/home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/library/lazy-load.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php on line 710

Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function lazy_load() on null in /home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php:713 Stack trace: #0 [internal function]: WpFastestCacheCreateCache->callback('<!DOCTYPE html ...', 9) #1 /home/kombitamircisi/public_html/wp-includes/functions.php(4212): ob_end_flush() #2 /home/kombitamircisi/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(286): wp_ob_end_flush_all('') #3 /home/kombitamircisi/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters('', Array) #4 /home/kombitamircisi/public_html/wp-includes/plugin.php(465): WP_Hook->do_action(Array) #5 /home/kombitamircisi/public_html/wp-includes/load.php(788): do_action('shutdown') #6 [internal function]: shutdown_action_hook() #7 {main} thrown in /home/kombitamircisi/public_html/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php on line 713