Vaillant ecoVİT Hata Kodları
- F00 Arıza Kodu Kalorifer gidiş suyu sensör bağlantısında kopma.
- Çözüm Kalorifer gidiş suyu sensör bağlantılarında kopukluk olabilir. Sensör arızası da olabilir. Teknik açıdan arızanın yerinde görülmesi gerekir. Vaillant Servisi arayarak bilgi ve yardımları almalısınız.
- F10 Arıza Kodu Kalorifer dönüş suyu sensör bağlantısında kopma.
- Çözüm Kalorifer dönüş suyu sensör bağlantılarında kopukluk veya sensörde arıza olabilir. Tespit ve müdahale için servis yardımı almalısınız.
- F13 Arıza Kodu Boyler sensör sorunu.
- Çözüm Boyler sensörünün kablo demetinin bağlantılarının koptuğunu, kısa devre yaptığını veya sensörde arıza meydana geldiğini gösteren koddur. Servisi arayarak yardım almalısınız.
- F20 Arıza Kodu Atık gaz sistem sıcaklığı maksimum değerde.
- Çözüm Atık gaz ısısının maksimum düzeyde olduğunu belirten hata kodudur. Dönüş veya gidiş sensöründe, ateşleme soketinde veya ateşleme kablosunda sorun olabilir. Mutlaka servis yardımı almalısınız.
- F27 Arıza Kodu Gaz valfi kapalı fakat iyonlar alev algılıyor.
- Çözüm Sahte alev olarak da adlandırabileceğimiz bu arıza durumunda gaz valfinin kapalı olmasına karşın iyonizasyon elektrodunun iyon algıladığını belirtir. İyonizasyon elektrodunda arıza olabilir veya gaz ventilleri kaçırıyor olabilir. Elektronik kartta da sorun olabilir. Net tespit ve müdahale için mutlaka uzman yardımı almalısınız.
- F28 Arıza Kodu Cihaz devreye girdiğinde alev oluşmuyor.
- Çözüm Bu arıza durumunda kazan ateşleme yapmaya çalışıyor fakat alev almadığı için görevini yerine getiremiyor. Dilerseniz ecoVİT F28 arızası çözümü linkini tıklayarak buradan daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
- F29 Arıza Kodu Cihaz ateşleme yapıp devreye girdikten sonra alev kesiliyor.
- Çözüm Alevin kesildiğini ve bu sebeple cihazın başarılı ateşleme yapamadığını belirten arıza kodudur. ecoVİT f29 arızası çözümü için linki tıklayabilirsiniz.
- F32 Arıza Kodu Fan motoru arızası.
- Çözüm Bu arıza durumunda cihaz devre dışı kalır ve çalışmaz. ecoVİT F32 hata kodu çözümü için veya arıza hakkında detayları öğrenmek için linki tıklayabilirsiniz.
- F37 Arıza Kodu Fan motorunun devir sayısında sapma mevcut.
- Çözüm Bu arıza durumunda fan motorunda sorun olabilir. ecoVİT model kazanlarda devirli fan bulunur. Fan devri düşerse eğer bu arıza durumu yaşanabilir. Sorun fan ile alakalı olabilir. Yine de tespit ve çözüm için servis yardımı almalısınız.
- F42/F43 Arıza Kodu Kablo demetinde kopukluk veya kısa devre.
- Çözüm Bu arıza durumunda net tespit için arızanın yerinde görülmesi gerekir. Tespit ve müdahale için mutlaka servisi aramalısınız.
- F60/F63/F64/F65/F67 Arıza Kodu Muhtemel elektronik kart sorunu.
- Çözüm ecoVİT kazanların ekranında beliren bu arıza kodlarında muhtemel sorun elektronik kart ile alakalıdır. Karta müdahale edilmesi açısından uzman yardımı almalısınız.
Vailland ecoVit kombimi uzun süredir kullanmadım. Yakmaya çalıştığımda F04 gaz gelmiyor diye uyarıda bulunuyor. Resetlere olumlu cevap alamadım. Gazın daha kolay gelmesini sağlayacak yöntem nedir?
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba Turgut Bey… Dairenizde doğalgaz kesintisi olmadığı sürece gaz zaten gelir. Kombi gaz yokluğu uyarısı veriyorsa ve dairenizde gaz kesintisi yoksa kombide alev oluşmuyor yani kombi gazı algılamıyor demektir. Bu durum da genel olarak parçalara bağlıdır. Kombiyi resetlediğiniz halde sorunda düzelme olmuyorsa servis yardımı almalısınız.
Arıza notu 0020030973 Co 2 sensör değişecek, cihaz tipi ecoVit 656 yer tipi yoğuşmalı. Sensör için fiyat teklifi alabilir miyim acaba? Kadıköy e servisiniz var mi ayrıca? Teşekkür ederim
Merhaba Latif Bey… Kadıköy ilçesine hizmetimiz bulunuyor. Fiyat bilgisi almak adına 0850 811 88 22 numaralı telefonumuzu arayarak ekiplerimizle iletişime geçebilirsiniz.