ecoVİT Arıza Kodları

ecoVİT Arıza Kodları konusunda bilgilerin yer aldığı sayfamızda sizleri de görmekten mutluluk duyarız. Siz değerli tüketicileri için var olan firmamız bugün de ecoVİT Arıza Kodları başlığı altında toplanan bilgileri ile sizlerle… Vaillant ecoVİT kazanlar hakkında bilgi almak isterseniz eğer makalemizi inceleyebilirsiniz. Ekranda beliren arıza kodlarını anlamları ve çözüm seçenekleri ile birlikte sunmuş bulunuyoruz.

ecoVİT Arıza Kodları

ecoVİT Arıza Kodları (Yer Tipi Yoğuşmalı Kazan)

F00 Arıza Kodu: Kalorifer gidiş suyu sensör bağlantısında kopma.
Çözüm: Kalorifer gidiş suyu sensör bağlantılarında kopukluk olabilir. Sensör arızası da olabilir. Teknik açıdan arızanın yerinde görülmesi gerekir. Vaillant Servisi arayarak bilgi ve yardımları almalısınız.

F10 Arıza Kodu: Kalorifer dönüş suyu sensör bağlantısında kopma.
Çözüm: Kalorifer dönüş suyu sensör bağlantılarında kopukluk veya sensörde arıza olabilir. Tespit ve müdahale için servis yardımı almalısınız.

F13 Arıza Kodu: Boyler sensör sorunu.
Çözüm: Boyler sensörünün kablo demetinin bağlantılarının koptuğunu, kısa devre yaptığını veya sensörde arıza meydana geldiğini gösteren koddur. Servisi arayarak yardım almalısınız.

F20 Arıza Kodu: Atık gaz sistem sıcaklığı maksimum değerde.
Çözüm: Atık gaz ısısının maksimum düzeyde olduğunu belirten hata kodudur. Dönüş veya gidiş sensöründe, ateşleme soketinde veya ateşleme kablosunda sorun olabilir. Mutlaka servis yardımı almalısınız.

F27 Arıza Kodu: Gaz valfi kapalı fakat iyonlar alev algılıyor.
Çözüm: Sahte alev olarak da adlandırabileceğimiz bu arıza durumunda gaz valfinin kapalı olmasına karşın iyonizasyon elektrodunun iyon algıladığını belirtir. İyonizasyon elektrodunda arıza olabilir veya gaz ventilleri kaçırıyor olabilir. Elektronik kartta da sorun olabilir. Net tespit ve müdahale için mutlaka uzman yardımı almalısınız.

F28 Arıza Kodu: Cihaz devreye girdiğinde alev oluşmuyor.
Çözüm: Bu arıza durumunda kazan ateşleme yapmaya çalışıyor fakat alev almadığı için görevini yerine getiremiyor. ecoVİT kazana gaz girişi mevcut mu yani gaz vanaları açık konumda mı bakın. Eğer açık ise kazana birkaç kez reset atınız. Resetten sonra cihazda herhangi bir düzelme söz konusu olmazsa ateşleme elektrodunda, ateşleme trafosunda, iyonda veya gaz gurubunun da arıza olabilir. Servisi arayarak bu konudaki yardımları almanız gerekir.

F29 Arıza Kodu: Cihaz ateşleme yapıp devreye girdikten sonra alev kesiliyor.
Çözüm: Alevin kesildiğini ve bu sebeple cihazın başarılı ateşleme yapamadığını belirten arıza kodudur. İyonizasyon sorunu olarak da adlandırabiliriz. Bu durumda iyonizasyon elektrodunda, anakartta ya da gaz valfinde sorun olabilir. Arızanın tespiti ve çözümü için mutlaka servisi arayın.

F32 Arıza Kodu: Fan motoru arızası.
Çözüm: Bu arıza durumunda fan motoru sıkışma yapmış, kablo demeti arızalanmış, elektronik kart veya holl sensörde sorun olabileceğini göstermektedir. Çözüm için servis ile görüşünüz.

F37 Arıza Kodu: Fan motorunun devir sayısında sapma mevcut.
Çözüm: Bu arıza durumunda fan motorunda sorun olabilir. ecoVİT model kazanlarda devirli fan bulunur. Fan devri düşerse eğer bu arıza durumu yaşanabilir. Sorun fan ile alakalı olabilir. Yine de tespit ve çözüm için servis yardımı almalısınız.

F42/F43 Arıza Kodu: Kablo demetinde kopukluk oluştuğunu veya kısa devre meydana getirdiğini belirtir.
Çözüm: Bu arıza durumunda net tespit için arızanın yerinde görülmesi gerekir. Tespit ve müdahale için mutlaka servisi arayın.

F60/F63/F64/F65/F67 Arıza Kodu: Muhtemel elektronik kart sorunu.
Çözüm: ecoVİT kazanların ekranında beliren bu arıza kodlarında muhtemel sorun elektronik kart ile alakalıdır. Karta müdahale edilmesi açısından uzman yardımı almalısınız.

ecoVİT Arıza Kodları hakkında sunulan bilgileri incelediğinize göre arıza durumu ile alakalı yardım talep etmeniz gerekir. Bu yardımları da bizlerden alabilirsiniz. ecoVİT Arıza Kodları konusunda sunduğumuz bilgiler kadar sizlere yardımcı olmaya da hazırız.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?