Panther Arıza Kodları

Panther Arıza Kodları hakkındaki bilgileri sizler için bu sayfamızda sunduk. Bilgileri incelediğinizde yapılacaklar konusundaki bilgilere net bir şekilde ulaşabileceksiniz. Protherm Panther model kombi kullanırken arıza durumları ile karşılaştıysanız eğer bilgi almak için dert etmeyin. Makalemizi incelediğinizde hangi hata kodunun ne anlama geldiğini, arızalarda nelerin yapılması gerektiğini ve en önemlisi de hangi parçalarda sorun olabileceği konusundaki bilgilere ulaşabileceksiniz. Bizi takipte kalın.

Panther Arıza Kodları

Panther Arıza Kodları

F0 Arıza Kodu: Su basıncı düşük.
Çözüm: Kombi su basıncının 0,6 barın altında olduğunu gösterir. Bu arıza durumunda ekranın üstünde bulunan en baştaki led de yanıp sönecektir. Basıncı görüntülemek için “MODE” tuşuna bir kez basmanız yeterlidir. Basıncın 1 barın altında olduğunu göreceksiniz. Panther kombinin sağ altındaki mavi doldurma musluğunu sol tarafa çevirerek basıncı 1,5 değerine kadar çıkarmalısınız. Bu değere geldiğinde yanıp sönen led duracaktır. Ekrandaki F0 arıza kodu da çözümlenecek derece belirecektir. İşlem sonrasında sorunda düzelme olmaz ise “RESET” butonuna bir kez basabilirsiniz. İşlemi yapamazsanız veya yapmanıza rağmen arıza devam ederse bu durumda mutlaka servisi arayın.

F1 Arıza Kodu: Alev oluşmama sorunu.
Çözüm: Cihazda ateşleme sorunu olduğu belirten F1 arıza kodu ekranda belirdiği sırada kombiye gaz girişi olup olmadığına bakınız. Eğer gaz girişi mevcut ise (yani gaz vanaları açık durumda ise, kombiye de gaz geldiğinden eminseniz) cihazı resetleyiniz. “RESET” düğmesine bir kez basmanız yeterlidir. Resetten sonrada kombi düzelmez ise işlemi birkaç kez daha deneyin. Yine sonuç alamıyorsanız servis çağırmanız gerekir. Gaz valfinde, ateşleme-iyonizasyon elektrodunda, elektronik kartında sorun olabilir. Tespit gereklidir. Protherm Servisi’ni aramanız gerekir.

F2 Arıza Kodu: Kalorifer gidiş suyu sensörü arızalı.
Çözüm: Kalorifer gidiş suyu sensörü arızalı olduğunda, sensör borularında nemlenme olduğunda, sensör bağlantılarında kopma-kısa devre olduğunda bu sorun yaşanır. Net tespit ve müdahale için servisi aramalısınız.

F3 Arıza Kodu: Aşırı ısınma problemi.
Çözüm: Kombi su sıcaklığının maksimum seviyeyi de aştığını belirtir. Su sıcaklık ayarı yüksek ise düşürün, kombi altındaki tesisat vanaları kapalı ise açın. Kombi kış modunda ise petek vanalarını açın ve en az 3 peteğin kullanılır durumda olmasına özen gösterin. Buna rağmen sorun devam etmekte ise birkaç kez “RESET” butonuna basarak resetleme işlemi uygulayın. Sonuç aynı ise; pompa sıkışmış olabilir, ana eşanjörde sorun olabilir, kalorifer filtresi tıkanmış olabilir, kalorifer tesisatında tıkanma olabilir, üç yollu vanada sorun olabilir. Tespitin yerinde yapılması gerekir. Bu yüzden Protherm Servisi’ni arayabilirsiniz.

F5 Arıza Kodu: Dış hava sensör arızası.
Çözüm: Yalnızca dış hava sıcaklığına göre kombiyi çalıştıran bu sensörde sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Bu arıza durumunda dış hava sensörü olup olmadığı kontrol edilmelidir. Varsa eğer sensörde ya da bağlantılarında sorun olabilir. Yoksa da elektrik aksağında problem olabilir. Tespit yapılması ve sorunun çözümlenmesi için Protherm Servisi ile görüşmelisiniz.

Panther Arıza Kodları hakkında sunmuş olduğumuz bilgileri incelemenize rağmen aklınızda soru işareti kaldı ise bilgi amacı ile bizlere ulaşabilirsiniz. Ya da yardım almak adına yine bizler ile iletişime geçebilirsiniz. Sunulan Panther Arıza Kodları sizlere özeldir. Siz değerli Panther kombi kullanıcıları yaşanılan arıza durumlarında bilinçli olabilsin diye yazımızı duyarladık. Bilgi ve yardım için bizlere her daim ulaşabilirsiniz.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?