Domicondens Arıza Kodları

Domicondens Arıza Kodları ile alakalı bilgilere ulaşabileceğiniz sayfamız sizler için hazırlanmıştır. Bilgi için yazımızı okuyabilirsiniz. Ya da Domicondens Arıza Kodları hakkındaki sorularınız için bizlere ulaşabilirsiniz. Domicondens model kombi kullanmakta iseniz ve kombinizle sorun yaşamakta iseniz doğru bilgilere ulaşmak adına doğru yerdesiniz. Amacımız sizlere her konuda yardımcı olmak olduğundan bu makalemizde sizlere karşınıza çıkan sorunları ve sebeplerini anlatacağız. Arıza durumlarında yapılması gerekenler hakkında bilinçli olmak adına makalemizi mutlaka inceleyin.

Domicondens Arıza Kodları

Domicondens Arıza Kodları

Önemli Bilgi: Sayfamızda sunacağımız bilgiler Ferroli Domicondens F24/F28 yoğuşmalı kombi modelinde geçerlidir.

A01 Arızası: Ateşleme yok.

Çözüm: Cihazın hiçbir koşulda ateşleme yapmadığını belirtir. Bu durumda gaz kontrolü sağlamalısınız. Gaz girişlerine bakmalı vanaları açık mı diye kontrol ederek kapalı ise açık konuma almalısınız. Eğer gaz girişi konusunda sorun yok ise resetleme işlemi uygulamalısınız. Sorun yine de devam etmekte ise bu durumda ateşleme ve iyonizasyon elektrodunda sorun olabilir, gaz valfi arızası ya da elektronik kart sorunu meydana gelmiş olabilir. Kullanıcı olarak sorunun çözümlenmesi için Ferroli Servisi’ni aramanız yardım talep etmeniz gerekmektedir. Cihaz bu durumda çalışmayacaktır.

A02 Arızası: Brülör kapalı iken alev var.

Çözüm: Bu durumda öncelikle kombiyi resetleyin. Maksimum 3 resetleme işlemi yapın. Sorunun düzelmediği durumda servis yardımı almalısınız. İyonizasyon elektrodunda, anakartta veya gaz grubunda sorun olabilir. Net teşhis ancak yerinde yapılacağından servis çağırmanızı öneriyoruz.

A03 Arızası: Aşırı sıcaklık koruması devrede.

Çözüm: Cihazın susuz çalışmadığından emin olun. Petek konumunda ise petek vanalarının kapalı olmadığından emin olun. Cihazı resetleyin. Müdahale sonrasında da sorun yaşanıyor ise servis yardımı alın. Ana eşanjörde, üç yollu vanada, sirkülasyon pompasında sorun olabilir, tesisat tıkalı veya kalorifer dönüş borusu içindeki filtre tıkalı olabilir. Net teşhis ve çözüm için Ferroli Servisi yardımı almalısınız.

F05 Arızası: Prosestat sorunu.

Çözüm: Bu durum hava basınç swich (prosestat) kontağının açık olduğunu gösterir. Fanı açmasına rağmen 20 saniye boyunca kapatmadığını belirtir. Fan, prosestat veya anakart arızalı olabilir. Servis yardımı alınmalıdır.

A06 Arızası: Ateşleme sonrasında alev yetersizliği.

Çözüm: Cihazın ateşleme yapmasının hemen sonrasında alevin yeterli gelmediğini belirten arıza kodudur.  Bu durumda gaz sistemindeki basınç düşük olabilir. İyonizasyon elektrodunda, elektronik kartta veya gaz grubunda sorun olabilir. Net teşhis ve müdahale için servisi aramanız gerekir.

F10 Arızası: Çıkış sensörü 1 sorunu.

Çözüm: Sensör arızası olarak da bilinebilir. Kablolarda kısa devre olması ya da kablolarda kopmanın olma durumu da bu sorunu meydana getirebilir. Ayrıca borularda nemlenme olması da sorunu yaşattırır. Bu durum karşısında mutlaka servisi aramalısınız.

F11 Arızası: Sıcak su devresi sensör sorunu.

Çözüm: Sıcak su sorunu yaşayabileceğiniz bir arıza kodudur. Bu durumda sıcak su sensörü arızalı olabilir. Sensör sorununun yanı sıra cihazın kablolarında kopma veya kablolarında kısa devre durumu da olabilir. Borularda nemlenme olduğu zaman da bu sorun yaşanabilir. Hem kesin tespit hem de çözüm için servis yardımı almalısınız.

F14 Arızası: Çıkış sensörü 2 sorunu.

Çözüm: Sensörün kablo tesisatında sorun var ise yani kablolarında kopma ya da kısa devre durumu söz konusu ise bu sorun yaşanır. Veya sensör arızası da meydana gelmiş olabilir. Çözüm istiyorsanız bu sorundan kurtulmak adına servisi aramalısınız.

F34 Arızası: Besleme gerilim sorunu.

Çözüm: Bu durumda cihaza gelen şebeke voltajının 170 V dan az odluğunu belirtir. Yani düşük gelen voltaj sebebi ile cihaz çalışmıyordur. Kısa süreliğine beklemelisiniz. Bu bekleme sonrasında eğer düzelme olmadı ise mutlaka servis yardımı almalısınız. Cihazın elektronik kart gibi önemli olan bir parçası hasar görmüş ya da arızalanmış olabilir. Servis talep ederseniz bu sorun çözümlenebilir. Fakat yine de bu sorunu bir kez daha yaşamamak adına kombi regülatörü cihazı kullanmalısınız.

F35 Arızası: Şebeke frekansı normal değil.

Çözüm: Elektrik şebekesinde sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Ferroli Servisi’ni arayarak yardım almalısınız. Cihaza müdahaleniz söz konusu olamaz. Elektrik sistemi kontrol edilmeli ve sorun çözümlenmelidir.

F37 Arızası: Sistem su basıncı düşük.

Çözüm: Kombide yetersiz su basıncı anlamını taşıyan arıza kodudur. Domicondens model kombiye su basmak için sağ alt kısımda yer alan mavi uzun parçayı sağa çevirmelisiniz. Bu parça doldurma musluğudur. Sağa çevirdiğiniz an su sesi gelir ve su dolumu başlar. Ekrandaki F37 arıza kodu silinene kadar su basmaya devam edin. Ekranda derece belirdiğinde doldurma musluğunu yeniden sola çevirerek kapatın. Sorun düzelmiş olacaktır. İşlemi yapamadıysanız veya ekrandaki F37 arıza kodu silinmiyor ise mutlaka servis yardımı alın.

A41 Arızası: Sensörlerin konumlandırılması.

Çözüm: Çıkış sensörünün ya da sıcak su sensörünün boru ile bağlantısının olmadığını yani bağlantısının kesildiğini belirten arıza kodudur. Bu durumda sensör doğru konumlandırılmamış ya da arızalı ve bu sebeple düzgün çalışmıyor olabilir. Servis müdahalesi gerekeceği için mutlaka Ferroli Servis’ini arayarak yardım almalısınız.

F42 Arızası: Isıtma sensöründe anormallik.

Çözüm: Bir nevi sensör sorunu olarak adlandırabiliriz. Bu durumda sensör arızalı olduğunu için parça değişimi gerekmektedir. Sensör arızasının yanı sıra sensör borularının nemlenmesi, sensör kablolarında kopukluk olması, kısa devre olması durumlarında da bu sorun yaşanabilir. Net tespit için sorunu yerinde görmek gerekir. Uzman yardımı alınız.

F43 Arızası: Eşanjör koruması devrede.

Çözüm: Sistemdeki suyun devir daim olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda bir nevi kombinin sirkülasyon yapmadığını belirtebiliriz. Pompa arızası olarak adlandırmak da mümkün olabilir. Arıza tespiti ve çözümü için servis talebinde bulunmalısınız.

F50 Arızası: Modureg sorunu.

Çözüm: Kablo tesisatında sorun olabileceğini anlatan arıza kodudur. Bu durumda kablolarda kopma durumu meydana gelmiş olabileceği için servis müdahalesi gerekmektedir. Ferroli Servisi’ni arayarak yardım talep edebilirsiniz.

Domicondens Arıza Kodları hakkında sunulması gereken bilgileri sizler için sunduk. Bu konuda anlamadığınız her şey için bizleri aramalısınız. Domicondens Arıza Kodları hakkında sizleri bilgilendirerek yardımcı olmaya hazırız.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?