canlı destek ariza kaydi canlı destek

Lynx Arıza Kodları

Lynx Arıza Kodları hakkında net bilgilere ulaşmak isteyenler var ise yazımızı incelemelidir. Bu yazımızda siz Lynx kombi kullanıcılarına özel Lynx Arıza Kodları hakkındaki tüm bilgileri sunmuş bulunuyoruz.

F1 Arıza Kodu : Limit termostatının aşırı ısındığını ve bu sebeple de kombinin geçici olarak kullanım dışı olduğunu belirten arıza kodudur. Bu arıza kodu ekrana geldiğin de cihaz belirli bir süre verim sağlamayabilir. Bir süre beklemeniz uygun olur. Eğer bir süre sonra cihaz hala düzelmiyor ise servis tarafından müdahale gerekeceği için Protherm Lynx Servisi ile iletişime geçmeniz gerekir.

F2 Arıza Kodu : Sıcak su sensörün de arıza meydana gelmiş ve cihaz F2 arıza kodu meydana getirmiş. Bu durumda kullanıcı sıcak su alamaz. Servis çağırarak sensörü değiştirtmeniz gerekir.

F3 Arıza Kodu : Kalorifer gidiş su sensörün de arıza meydana gelmiş ve cihaz F3 hata koduna geçmiş. Sensör değişimi yapılır ise cihaz normale döner. Bunun için Protherm Servisi ile iletişime geçiniz.

lynx kombi kodlari, lynx ariza kodlari anlamlari

lynx kombi hata kodlari

F4 Arıza Kodu : Kombide ya iyonizasyon arızası meydana gelmiş yada gaz girişi yetersiz durumda. Gaz vanalarını açık mı kapalı mı kontrol ediniz. Kapalı kalmış ise açık konuma getiriniz. Eğer vanalar düzgün ise cihazın bar ayarına bakınız. Suyu azalmış veya bitmiş olan hiçbir kombiden verim alınması mümkün değildir. Barın 1 ile 2 arasında kalması gerekmektedir. Eğer bar normal ise kombiye reset atmayı deneyiniz. Şayet resetten sonra düzelmez ise servis çağırınız. Protherm Servisi ile iletişime geçiniz. Pompa da, kartta, iyonizasyon da, elektrotlarda veya gaz armatürün de sorun olabilir.

F5 Arıza Kodu : Hava akış hatası meydana geldiğini belirleyen arıza kodudur. Eğer Lynx kombi uzun süre çalışmadı ise petekler hava yapmış veya pompa sıkışmış olabilir. Peteklerden havayı almak için yan taraflarında bulunan hava alma müşürünü gevşetin. Oradan su gelinceye kadar açık bırakın. Su gelmeye başladığı anda müşürü tekrar sıkıştırın. Peteklerden hava alma işleminden sonra da cihaz düzelmez ise pompa sıkışıklığının giderilmesi için servis çağırınız.

F6 Arıza Kodu : Tesisat dönüş su sensör arızası meydana gelmiş. Sensörün değişmesi uygun olmaktadır. Servis çağırarak yardım isteyiniz.

F9 Arıza Kodu : Hava akış anahtarında sorun meydana gelmiş. Hava şiddetli rüzgarlı ise bacadan çıkan hava geri atabilir. Kombiye birkaç kez reset atınız. Düzelmez ise servis ile görüşünüz. Ya baca tamamen çıkanmış çekim yapmıyordur yada hava prosestatında arıza meydana gelmiştir.

F10 Arıza Kodu : Kombi içerisinde ki su yetersiz durumda. Kombi su basıncını kontrol ediniz. 0,5 barın altına düşmüştür. Bu durumda su ayarını 1,5 bara yani 1 ile 2 arasına getiriniz. Kombideki arıza kodu gidecektir.

F11 Arıza Kodu : Kombide devir daim sorunu mevcut. Yani devirdaim pompasında sıkışma meydana gelmiş olabilir. Servis çağırmanız gereken bir durumdur. Sıkışma meydana gelmiş ise servis bunu çözümler fakat sıkışma meydana gelmemiş ise pompanın değişmesi gerekebilir. Servis kontrolden sonra bunu size bildirecektir. Bu nedenle de Protherm Kombi Servisi telefonunu aramanızı öneririz.

F12 Arıza Kodu : Kombiye gelen voltajların düşük olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaza kombi regülatörü taktırmanızı tavsiye ederiz. Çünkü voltajlar düşük geldiği zaman kombiye zarar verebilir. Regülatör ise bu voltajları düzenleyeceği için tüketici sorun yaşamaz.

Lynx Arıza Kodları hakkında sunulan bilgileri okudunuz ya da incelediniz. Eğer Lynx Arıza Kodları arasında anlamadığınız bir durum olur ise ya da arıza durumunun onarılmasını istiyorsanız yardımları bizlerden alabilirsiniz.