444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Fatih Kombi Servisi



slogan
down
Paylaş:

İstanbul Fatih Kombi Servisi

Hizmetlerinin her birinde memnuniyete odaklanan Fatih Kombi Servisi; çalışmalarına uzun yıllardan beri devam etmekte, bugün de en yeni teknikleri ve uygulamaları ile uzman çağrı merkezi ve konusunda son derecede profesyonel olan teknisyenleri ile sizlerledir. Yapmış olduğumuz çalışmalar çerçevesinde saygıda kusura yer vermeyişimizle sorumluluklarını bilen ve güvenilir bir ünvandayız. Bu olasılıkla da kendimizi işimize verip kesin bir çözüm üretmek için güler yüzümüz ile sizlere çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz.

Fatih Kombi Servisi

Kusursuz En İyi Hizmet

  • Fatih Kombi Servisi olarak kombi ile alakalı istediğiniz her konu hakkında çağrı merkezimiz profesyonel bir şekilde sizleri bilinçlendiriyor ve sorularınızı kurumsal bir dil ile cevaplandırmaya çalışıyoruz. Siz saygıya değer müşterilerimizin memnuniyeti kombi sektöründe ileriye dönük atacağımız tüm adımların giderek büyümesi demektir. Bu yüzden kusursuz en iyi hizmet ve memnuniyet odaklı çalışmalarımızla huzurlarınızdayız.

Fatih Kombi Servisi Hizmet Anlayışı

Biliyoruz ki memnuniyet yaşayacağınız Fatih Kombi Servisi’ne karşı olan desteklerinizi gittiğiniz yerlerde tavsiye ederek kanıtlayabilir bu şekilde ilerleyişimize etmen olabilirsiniz.

Bu konunun bilincinde olarak da çalışanlarımızı her zaman beklenti ve istekleriniz yönünde gerçekleştirmekte ve hizmetimizden memnun kaldığınızı görmeden de size verdiğimiz hizmetimizi sonlandırmamaktayız.

İşini sonlandıran teknisyenlerimiz teslimatı onayınızı verdikten sonra yapmaktadır. İşin teslimatından sonra aklınıza takılabilecek her türlü soruyu Fatih Kombi Servisi telefon numarasını arayarak kusursuz bir şekilde cevap alacak olmanızın her zaman garantisini veriyor ve hiçbir zaman pişman olmayacağınıza dair garanti veriyoruz.

Fatih Kombi Servisi’nin Hizmetteki Amaçları

Fatih Kombi Servisi olarak nasıl bu zamana gelebilmek adına çok çaba göstererek yükseldiysek bu günden sonrada aynı amaç çerçevesinde sizlere yardımcı olmak için çalışacağız. Bu başarılar bizi daima ileri götürmeye devam edecek… Sizi memnun etmek, beklediğiniz hizmeti almanıza yardımcı olmak çabası içerisindeyiz. Her zaman için de amaçlarımız doğrultusunda çalışmaya devam ediyor olacağız.

►►► Fatih Kombi Servisi’ni seçtikten sonra aldığınız hizmet neticesinde en doğru kararı verdiğinizin farkına varabileceksiniz.

Okumadan Geçmeyin!

Firmamız Fatih ilçesinin bütün mahallelerinde kombi adı altında teknik servis hizmetleri sunmaktadır. Kombiniz ile alakalı yaşadığınız her bir arıza durumunun kısa zamanda onarılması, kombilerinizin ihtiyacı olan bakım gibi işlemlerinin yapılması, kombi konusunda merak ettiğiniz her konuda bilgi almak için bizi arayabilirsiniz.

Güvenilir ve profesyonel ekibimiz, tam donanımlı araçlarımız, bilinçli çağrı merkezi personellerimizle kesintisiz huzurlarınızdayız…


Servis Çağırmadan Önce Yapılacaklar

Fatih İlçesindeki Hizmet Bölgelerimiz

Aksaray – Akşemsettin – Alemdar – Ali Kuşçu – Atikali – Ayvansaray – Balabanağa – Balat – Beyazıt – Binbirdirek – Cankurtaran – Cerrahpaşa – Cibali – Demirtaş – Dervişali – Emin Sinan – Hacı Kadın – Haseki Sultan – Hırka-i Şerif – Hobyar – Hoca Gıyasettin – Hoca Paşa – İskenderpaşa – Kalenderhane – Karagümrük – Katip Kasım – Kemal Paşa – Kocamustafapaşa – Küçük Ayasofya – Mercan – Mesih Paşa – Mevlanakapı – Mimar Hayrettin – Mimar Kemalettin – Molla Gürani – Mollafenari – Mollahüsrev – Muhsine Hatun – Nişanca – Rüstem Paşa – Saraç İshak – Seyyid Ömer – Silivrikapı – Sultan Ahmet – Sururi – Süleymeniye – Sümbül Efendi – Şehremini – Şehsuvar – Tahtakale – Taya Hatun – Topkapı – Yavuz Sinan – Yavuz Sultan Selim – Yedikule – Zeyrek

Fatih ilçesinde ayrıca; Fatih Vaillant Servisi, Fatih Baymak Servisi, Fatih Demirdöküm Servisi, Fatih Eca Servisi, Fatih İmmergas Servisi, Fatih Viessmann Servisi, Fatih Ferroli Servisi hizmetleri de sunuyoruz. Bu hizmetlerimizi adı geçen markalar ile bağlantılı olmaksızın özel servis olarak gerçekleştirmekteyiz. Firmamız yetkili servis değildir. Çalışmalarını özel servis olarak kombi kullanıcısı talebi ve onayı ile devam ettirmektedir.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (40 Yorum)

    1. Eca plus. Kombi de petekleri gösteren Led ışığı sürekli yanık kalıyor sebebini öğrenebilir iyim teşekkürler

      1. Merhaba Ercan Bey… Kombi kış konumunda olduğu sürece petek sembollü led sabit yanabilir. Bu normal bir durum. Cihazın kış konumunda olduğunu yani peteklerin ısındığını belirtir.

      1. Merhaba Kamuran Hanım… Basınç vanası dediğiniz doldurma musluğu sanırım. Doldurma muslukları kombilerde genelde musluğa benzer şekilde olur. Yani sağa sola çevrilen bir musluk şeklinde olur. Kombinizin marka ve modelini belirtebilirseniz size yardımcı olmaya çalışırız.

    2. Merhaba kombi tamircisi iyi çalışmalar dilerim benim (Brötje star bridge) marka kombine var benim haberim yokken bina girişinin gaz vanası kapatılmış bende gaz geliyor diye çalıştırmak için kombiyi açtım önce pompa ve fan devreye girdi fakat sonra kapandı bende bir kaç defa resetledim sonradan gazı açtım fakat bu seferde bir türlü çalıştıramadım karttan devamlı role açıp kapanıyor 5 yollu vananın üstündeki mekanizma ve pompa kısa süreli devreye girip çıkıyor kumanda panelinde hiç bir hata kodu vermiyor acaba ne gibi sorun olabilir bilgi verirseniz memnun olurum teşekkür ederim

      1. Merhaba Osman Bey… Kombi gazsız çalışmaya zorlanmış. Bu durumda birçok parça zarar görmüş olabilir. Anakart, pompa, eşanjör, gaz valfi gibi parçaların kontrol edilmesi gerekir. Ancak yine de arızayı yerinde görmek gerekir. Görmeden tahmini de olsa bilgi vermek çok zor.

    3. protherm leopar marka kombim kendi kendine kapanıyor petekler soğuyor.sıcak su düğmesinden kapatıp açınca ateşleme yapıp geri sönüyor 4 5 kez arka arkaya ayn ı hareketi yapınca yanıyor sorun ne olabilir.

      1. Merhaba Ferhat Bey… Kombide düğmeler arka kısımda yer alan anakartın potans yerine bağlıdır. Anakart potansında sorun varsa eğer cihaz bu yüzden devreden çıkıyor olabilir. Yine de sorunu yerinde görüp incelemek gerekir. Bu yüzden servis çağırmanızı öneriyoruz.

      1. Merhaba Nuh Bey… Kombi patlamalı yandığında veya bir parça çalışmaya zorlandığında bu sesi çıkarabilir. Öncelikle bacayı kontrol ettirin. Baca yerinde çıkmış olabilir veya bir şey tıkamış olabilir. Bacada sorun çıkmazsa eğer bu bir fan arızası olabilir, pompa arızası olabilir, kartta sorun olabilir. Tabi yine de sorunu yerinde görüp incelemek, sesi yerinde duymak gerekir. Bu yüzden servis çağırmanızı öneriyoruz.

    4. Demirdöküm nepto kombisinde su basıncı çabuk düşüyor su veriyorum ama su sesi geelmesine rağmen bar geç yükseliyor ayrıca arada bir Fr yazısı beliriyor bunun nedenini öğrenebilir miyim teşekkürler

      1. Merhaba Yakup Bey… Kombi su basıncının çok sık düşüyor olması bir arıza durumudur. Gözle görülür bir yerde (kombi altında, peteklerde ya da tesisatta) su kaçağı yoksa eğer kombinin genleşme tankının havası bitmiş olabilir ya da eşanjör kireçlenmiş olabilir. Günde eğer 4-5 seferden fazla su basıyorsanız gözle görülür bir yerde su kaçağı yoksa da sıva altı kaçağı olabilir. Bu durumda uzman bir tesisatçıdan yardım almalısınız. Doldurma musluğunu çevirdiğinizde direk su sesi gelmesi lazım ve basıncın birkaç saniyede yükselmesi lazım. Su sesi gelmiyor ve basınç geç yükseliyorsa şebeke basıncının düşük olmasına bağlıdır. Şebekeden dairenize gelen su tazyiği düşükse eğer bu yüzden işlem tam olarak yapılamaz. Tabi doldurma musluğu sıkışmış da olabilir, bunu yerinde inceleyerek görebiliriz. Nepto model kombilerde Fr arıza kodu kullanım kılavuzunda yer almıyor maalesef. Harici bir sorun olabilir. Bunun için de kombiye yerinde bakmak gerekir. Arıza durumları için bi servis yardımı alırsanız net çözüm konusunda da bilgi alabilirsiniz.

    5. evim 3+1 99 m akron 24kw kullanıyorum 14 günde 280 tl ilk faturam geldi.3 petek açık devamlı diğer oda 3 adet petek kapalı kalarifer ısısı 53 normal mi kombi yoğuşmasız yetersiz mi yoğuşmalı mı takmam gerekir.metreküp 11.5 kullanım yüksek geliyor bana yardımlarınızı rica ediyorum.

      1. Merhaba Arif Bey… Daireniz çok büyük değil. Yoğuşmalı kombi kullanım açısından fazla gelir. Hermetik kombi idealdir. Kombi açık olduğu sürece en az 3 petek vanası mutlaka açık olmalıdır. Siz de zaten 3 petek kullanıyorsunuz. Kalorifer sıcaklık ayarı Atron model kombilerde 38°C den başlar. Minimum değere göre yüksek bir sıcaklıkta kullanıyorsunuz. Bu yüzden faturanız yüksek gelmiş olabilir. Yani bu değere göre en fazla 50°C kullanmanız gerekir. Ancak ısınamıyorum diyorsanız petekler tıkalı olabilir, temizliği gerekebilir.

      1. Merhaba Hulusi Bey… Bu özellik bazı kombilerde mevcuttur. Ancak kombinizin marka ve modelini belirtebilirseniz çocuk kilidi fonksiyonu olup olmadığı konusunda bilgi aktarabiliriz.

    6. Arçelik kombi 2012 model hermetik. E25 hatası vardı ve usta çağırdım. Usta resetleyip gitti. Aradan bir gün geçtikten sonra bugün tekrar E25 hatası verdi. Reset düğmesine bastım ve bu sefer de E05 hatası verdi. Ne yapmalıyım

      1. Merhaba Metin Bey… Arçelik kombilerde E25 arızası aşırı ısınma sorunudur. E05 ise tesisat suyu sensör sorunudur. Cihaz resetlenmesine rağmen sorunda düzelme olmuyorsa servis müdahalesi gerekir. Her iki arıza durumu da farklıdır, farklı parçalarda sorun olabilme ihtimali vardır. Bu yüzden servis yardımı almanızı öneriyoruz.

    7. Ariston EGİS
      60 70 80 VE baca yani sarı led yanıp sönüyor alev alıp hemen geri sönüyor.
      Kendi kendine 3 5 kez yanıp sönüyor daha sonra çalışıyor her alev aldığında bu sorunu yapıyor restlememe rağmen düzelmesi.
      Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

      1. Merhaba Ahmet Bey… Ariston Egis model kombilerde 60-70-80°C ledi aynı zamanda sarı baca ledi yanıp sönüyorsa bu brülörde alevin kesildiği anlamına gelir. Brülörde alev neden kesilir; cihaz hava akışını tam olarak sağlayamıyorsa, anakart, iyon elektrodu veya gaz valfi gibi parçalarda sorun varsa bu sorunla karşılaşırsınız. Resetlemenize rağmen arıza durumunda düzelme olmuyorsa eğer yapabileceğiniz bir işlem olmadığından servis yardımı almanız gerekir. Ekiplerin sorunu yerinde incelemesi lazım.

    8. Merhabalar, ben Airfel digifel premix kombi modelini kullanıyorum, ama hayatımda bu kadar zor bir kombi daha görmedim. Düğmeler akıl yorucu ve ne yaparsam yapayım hiçbir işe yaramıyor. Herneyse, arada bir reset yapardı ve biz baştan başlatmak zorunda kalırdık ve yaparken de baya uğraşırdık. Şimdi hem sıcak su hem kalorifer tamamen çalışmıyor, alevlenme ne yaparsam yapayım olmuyor. c1 ve 18 işaretleri çıkıyor sadece. Isıyı Yükseltmeme rağmen sıcaklık yok ve çalışmıyor. Ulaşacağım son yer burası oldu. Lütfen yardımcı olur musunuz ?

      1. Merhaaba Jindar Altan… Kombinizde birden fazla tuş olduğu için ayarlama konusunda zorlanıyor olabilirsiniz. Aslına bakılırsa kullanımı zor değil basittir. Sadece biraz karışık. Airfel Digifel Premix model kombilerde C1 18 arıza kodu düşük basınç uyarısıdır. Yani tesisat basıncı 1 bardan az olduğu için cihaz uyarı veriyor. Tesisatta dolaştıracak su olmadığı için de cihaz çalışmıyor. Size tarif edeceğim işlemi uygulayın sorun düzelecektir. Yapmanız gereken işlem; Kombinizin sağ alt tarafına doğru eğilip bakın. Sağ alt kısımda “mavi” renkte bir musluk göreceksiniz. (boru üzerindeki vanalar değil direk kombiye monteli olacak) Bulduğunuz bu musluğu kendi solunuza doğru (saat yönünün tersine) çevirin. Su sesi geldiğini duyacaksınız. Sonra ekrana bakın. Bar değeri göreceksiniz. Örneğin 0.7 bar gibi. Bu değerde ilerleme olacak. Değer 1.5 bara geldiği zaman çevirdiğiniz mavi musluğu kapatmanız gerekir. Sağa çevirerek kapatın ve iyice sıkın, açık kalmasın. İşlemden sonra zaten sorun düzelecek ve cihaz çalışmaya devam edecektir. Sorunda düzelme olmaz veya işlemi yapamazsanız Fatih Kombi Servisi olarak bize 444 1 837 numaralı telefonumuzdan ulaşarak yardım alabilirsiniz.

      1. Merhaba Mücahit Bey… Petekler sıcak olmasına rağmen evin içi ısınmıyorsa ortamda ısı kaybı olabilir. Isı kaybı sebebiyle peteklerde sürekli bir çalışma olabilir. Cihazla alakalı bir sorun da olabilme ihtimali var. Tesisatınız tıkalı olsa petekler hiç ısınmaz. Bu yüzden tesisatla alakalı bir sorun olduğunu sanmıyoruz. Cihazın kontrol edilmesi açısından bi servis yardımı almanızı öneririz. Fatih Kombi Servisi olarak size bu konuda yardımcı olmak isteriz. Bize ulaşabilirsiniz.

    9. Baymak Lambert lx 24 Fi kombimiz yeni.bacaya cam balkondan dolayı ekstra dirsek takmak zorunda kaldık.gayet güzel çalışıyordu kombi.geçen gün cam değişildi.bacayı söküp tekrar taktığımızda a82 hatasını almaya başladık.yer Akçalar mahallesinde ücret tarifenizi öğrenebilir miyim acaba ?

      1. Merhaba Bilal Bey… Bacanın yerine tam olarak oturduğundan emin olun. Baca yerine tam olarak oturtulmuşsa eğer kart arızası olabilir. Yine de tabi ekiplerin arızayı yerinde görüp tespit yapması gerekir. Bulunduğunuz bölgeye hizmetimiz mevcuttur. 50 ₺ servis ücreti alınıyor arıza durumu yerinde tespit edilerek ekipler sizi müdahale ve maliyet konusunda bilgilendiriyor. Hizmet almak için 444 1 837 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilirsiniz.

      1. Merhaba Habibe Hanım… Kombinizin marka ve modelini bilmediğimiz için bu konuda net bilgiler sunamıyoruz. Çoğu kombide tüm ışıkların yani ledlerin yanması anakarta bağlı bir arıza durumudur. Ancak tüm ışıklar derken çalışma ışıkları yanıyor, cihaz normal çalışıyor gibi görünüyor ancak sıcak su vermiyorsa teknik bir sorun vardır. Yani arızayı net teşhis etmek için yerinde görmemiz gerekiyor. Yardım için 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

      1. Merhaba Vakkas Bey… Öncelikle kalorifer simgeli “-” tuşuna uzun süre basılı tutarak en düşük sıcaklığa getirin. Yani sıcaklık en düşük kaça kadar gidiyorsa düşürün. ardından bu tuşa yani kalorifer simgeli – tuşuna 1 kez basın. Kombi ekranında – – – şeklinde üç tane çizgi belirdiğinde kalorifer devresi kapanmış kombi yaz konumuna yani sıcak su konumuna geçmiş olur. İşlemi yapamazsanız destek ve yardım için 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

      1. Merhaba Mehmet Bey… Demirdöküm Kalisto model kombiden bahsediyorsunuz sanırım. Kombi ekranına elektrik gelmiyorsa bu genel olarak anakarta bağlı bir arıza durumudur. Kombide anakart birçok sebeple arızalanabilir. Parçanın tamiri veya değişimi gerekir. Bunun için de Fatih Kombi Servisi olarak bize 444 1 837 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

    10. İyi günler. Demirdöküm kombin mevcut. Sıcak su kullanımında 40 dereceye ayarlı. Ancak bazen 70 dereceye kadar ısıtıyor fakat kaç dereceye gelirse geldik belli bir süre sonra kendini kapatıyor normal musluk suyu ısısında iniyor. Servis baktı fakat bir neden bulamadı

      1. Merhaba Oğuz Bey… Anladığım kadarıyla 40°C ye ayarlı bir kombi sıcak su talebinde sıcaklığı 70°C ye kadar çıkarıyor, bir süre sonra kapanarak düşük sıcaklığa iniyor. Yani ani sıcaklık yükselişi ve düşüşü var diyebiliriz. Bu durum ntc sensöre bağlı olabilir, anakarta bağlı olabilir, tribün, akış şalteri gibi parçalara bağlı olabilir. Yani sorunu yerinde görmeden tabi net bilgiler sunmak çok zor. Belirttiğimiz durumlar dışında harici bir sorun da olabilir. Servis gelip kontrol edip bulamadıysa başka bir servis çağırabilirsiniz. Bize 444 1 837 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

      1. Merhaba Hüseyin Bey… Klima hata kodu veriyorsa eğer hata koduna bakmak gerekir. Yani hata kodu açıklamasına göre arıza durumu hakkında bilgi sunulabilir. Ancak cihaz bir hata kodu vermiyorsa sorunu gelip yerinde görmemiz gerekir. Görmeden bilemeyiz maalesef.

      1. Merhaba Önder Bey… 4a arızası; gidiş ya da emniyet sensörü tarafından hissedilen sıcaklığın 105°C den yüksek olduğunu belirtir. Yani cihazda aşırı ısınma sorunu var. Öncelikle cihazın su basıncına bakın 1 ile 2 bar arasında olduğundan emin olun. Basınç düşükse su basın, yüksekse fazla suyu petekten boşaltın. Kombi altındaki tesisat vanalarının açık olduğundan emin olun. Petek konumu kapalı olsun olmasın fark etmez, petek vanalarının açık olduğundan emin olun. Son kez kombiyi birkaç defa resetleyin. Buna rağmen yine de sorunda düzelme olmazsa eğer servis yardımı almanız gerekir. Eşanjör, pompa, sensör, üç yollu vana, anakart gibi birçok parçada sorun olabilir.

    11. Anahtar sembolü çıktı. R harfini bastım, sonra Çeşme sombolü çıktı ve çekmeden sıcak su gelmiyor
      ?

      1. Merhaba Sebahattin Bey… Airfel kombilerde genelde anahtar sembolü belirir ve resetleme yapıldığında sorun ya düzelir ya da ekranda farklı bir hata kodu belirir. Örneğin; LP arıza kodu gibi… Böyle bir kod vermediği halde sıcak su alamıyorsanız servis yardımı almanız gerekir.