Daxom TERMOMEX UKDAX 11 ST Şofben Arıza Kodları

Daxom TERMOMEX UKDAX 11 ST Şofben Hata Kodları

Makalemizde açıklanan bilgiler Daxom TERMOMEX -11 ST / UKDAX-11ST / UKDAX-12CT Şofben Arıza Kodları açıklamaları ve çözüm önerileri ile alakalı bilgilerdir.

  1. E0 Arıza Kodu Elektrik bağlantı sorunu.
  • Çözüm şofbenin elektrik bağlantısında sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Kullanıcı olarak hiçbir işlem yapmadan servis çağırmalısınız. Şofbenin elektrik bağlantıları kontrol edilerek sorun yerinde çözümlenmelidir.
  1. E1 Arıza Kodu Ateşleme sorunu.
  • Çözüm Cihaz bu arıza durumunda gazsız yanıyor olabilir. Yani gaz tüpü bitmiş veya gaz vanası kapalı olabilir. Gaz tüpü bitmişse değiştirilmeli, gaz vanası kapalıysa açılmalıdır. Şofbene gaz geldiğinden emin olunmalıdır. Şofbenin gaz valfinde sorun olabilir ya da kablo bağlantısı gevşemiş olabilir. Servis ekiplerince elektromanyetik valfin görevini yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir. Elektrik bağlantısına bakılmalıdır. Cihazda alev sönüyor da olabilir. Bu durumda cihaz açma/kapama düğmesinden kapatılarak yeniden açılmalıdır.
  1. E3 Arıza Kodu Prosestat sorunu ya da baca kanalında tıkanma sorunu.
  • Çözüm Baca kanalı kontrol edilerek pislikle tıkandıysa temizlenmelidir. Temizleme işlemi sonrasında düzelme olmazsa eğer şofbenin prosestatı arızalı olabileceğinden parça kontrol edilmeli, sorun görüşürse servis ekiplerince değişimi yapılmalıdır.
  1. E4 Arıza Kodu Fan sorunu.
  • Çözüm Bu arıza durumunun muhtemel 2 sebebi vardır. 1.si fan çalışma hatası veriyor olabilir. Bu durumda fanın değişimi gerekir. 2.si fan bağlantı hatası veriyor olabilir. Bu durumda bağlantılar kontrol edilmelidir. Bu gibi işlemlerin servis ekiplerince uygulanması gerekir. O yüzden servis çağırmalısınız.
  1. E5 Arıza Kodu Çıkış suyu sıcaklığı 85°C’nin üzerinde.
  • Çözüm Bu arıza durumuyla karşılaştığınız zaman cihazı kapatın ve bir süre kadar bekleyin. Cihaz kapandığında su soğuyacak ve termostat yeniden ayarlanacaktır. Uzun süre bekleme sonrasında cihazı yeniden açın. Arıza durumu düzelmişse kullanmaya devam edebilirsiniz. Arıza durumunda bir değişiklik olmuyorsa ve bu işlemi birkaç kez yapmanıza rağmen yine de aynı hatayla karşılaşıyorsanız servis çağırmanız gerekir.
  1. E6 Arıza Kodu Su çıkış NTC sorunu.
  • Çözüm Çıkış suyu sensöründe sorun olabileceğini belirtir. Ancak bu arıza durumunda sadece sensör değil, sensör bağlantılarında ya da kablolarında da sorun olabilmektedir. Bu yüzden önerimiz servis yardımı almanız yönündedir.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (100 Yorum)

  1. EMİN ERSOY dedi ki:

    Merhaba,

    Daxom cihazımda E2 hatası alıyorum fakat hata modlarınızda bu ibare bulunmuyor. Konu ile ilgili dönüş yapabilir misiniz.

    1. Kombi Tamircisi dedi ki:

      Merhaba Emin Bey,
      Daxom cihazlara hizmetimiz olmadığı için makalemizde sadece kullanım kılavuzunda bulunan arıza kodlarına yer verdik. Kullanım kılavuzunda yer almayan kodlar harici sorunlardır, cihazi resetlemeyi deneyin düzelme olmazsa uzman teknik servis ekiplerimizden yardım almanızı öneririz.

  2. Nuri şen dedi ki:

    Su ısıtıcısı kapalı iken sürekli AF uyarısı veriyor sebebi nedir

    1. Kombi Tamircisi dedi ki:

      Merhaba Nuri Bey.. Daxom cihazlara hizmet vermediğimiz için makalemizde sadece kullanım kılavuzunda yer alan bilgilere yer verdik. AF uyarısı kullanım kılavuzunda yer almadığı için ve bu cihazlara hizmetimiz olmadığı için yardımcı olamıyoruz maalesef. Bu konuda doğrudan teknik servisten bilgi-yardım almalısınız.

  3. Bekir Bozkurt dedi ki:

    Su ısıtmıyor. Şofben de görüntü var ama ateşleme yapmıyor. Suyu ısıtmıyor

    1. Kombi Tamircisi dedi ki:

      Merhaba Bekir Bey… Şofbenlerin amacı sadece sıcak su olduğu için, sıcak su sorunlarında genel olarak kullanıcının yapabileceği tek işlem; ekranda bir uyarı-hata kodu varsa cihazı resetlemek yani kapatıp açmaktır. Harici olarak bir uyarı yoksa resetleme işlemi de işe yaramamaktadır. Yani bu konuda teknik servis yardımı almanız gerekiyor.

  4. Göksel Tancı dedi ki:

    Daxom plus NG 12 L kombi ilk açıldığında bazen dııt dııt ötüyor arıza kodu vermiyor kapat aç yapınca düzelip tekrar çalışıyor ne yapmalıyım.

    1. Kombi Tamircisi dedi ki:

      Merhaba Göksel Tancı… Firma olarak maalesef ki Daxom cihazlara bakmıyoruz. Bu yüzden size bu konuda yardımcı olamıyoruz. Kenedi servisi ile görüşerek yardım alabilirsiniz.

  5. Orhan Bingöl dedi ki:

    Cihaz AF arızası gösteriyor ne yapabilirim

    1. Kombi Tamircisi dedi ki:

      Merhaba Orhan Bey… Şu sıralar AF uyarısını çok duyuyoruz. Ancak firma olarak Daxom cihazlara bakmadığımız için arıza hakkında bilgi sahibi değiliz maalesef. Makalemizde sadece kullanım kılavuzunda belirtilen hata kodlarına bilinçlenmeniz amacı ile yer verdik.

Petek Yıkama