444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Baymak İdee Arıza Kodları



slogan
down
Paylaş:

Baymak İdee Hata Kodları

Önemli Bilgi: Makalemizde Baymak İdee model 24/28/35/39 kapasitedeki kombilerde oluşan arıza kodları ve açıklamaları detaylı olarak sunulmuştur.

NOT: Baymak İdee model kombilerde ekran yoktur. Panelin sağ altında bulunan LED farklı renk ve frekanslarda yanıp söner. Arıza durumları da yanıp sönen LED in rengine ve frekansına bağlı değişmektedir.

Baymak İdee Arıza Kodları

Aralıklı Yeşil Sinyal: Cihazın kullanım suyunda veya merkezi ısıtma devresinde çalıştığını belirtir. Arıza değildir.

Yanıp Sönen Turuncu Sinyal: Bakım mesajıdır. Cihazın bakım zamanının geldiğini belirtir. Uzman yardımı alarak kombinize bakım yaptırmanız gerekir.

  1. Yanıp Sönen Yeşil Sinyal Kilitlenmedir.
  • Çözüm Kod 1 sıcaklık koruması, kapatma girdisi, alev kaybı sorunu, iletişim hattı sorunu, parametre sorunu veya farklı sorunlar olabilir. Uzman yardımı almalısınız.
  1. Yanıp Sönen Kırmızı Sinyal Arızadır.
  • Çözüm Maksimum sıcaklık koruması, sensör arızası, fan arızası, ateşleme sorunu, parametre hatası, veya farklı sorunlar olabilir. Servis yardımı almalısınız. Bu durum sinyali cihaz yeniden başlatıldığında veya yeniden ayarlandığında da yanıp sönebilir. Bu normal bir durumdur.
  1. Aralıklı Turuncu Sinyal Baca süpürme pozisyonunda
  • Çözüm Kısmi yük, merkezi ısıtma tam yük, kullanım suyu tam yük sorunu olabilir. PC programlama modu aktif olabilir. Servis desteği almalısınız.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (38 Yorum)

    1. Hocam benim kombi ekranında ışık yanıyor hiç bir şey göstermiyor başka. Baymak idee kombi ne yapmam lazım. Kombi sesler çıkartıyor ama sıcak su da peteklerde ısınmıyor.

      1. Merhaba Ersin Bey… Ülkemizde Baymak İdee model kombilerde ekran yok. Yurt dışından mı aldınız kombiyi? Yaşadığınız soruna göre anakart arızası var gibi görünüyor ancak yine de sorunun yerinde görülmesi gerekir. Servis yardımı almanızı öneriyoruz.

        1. Hayır ben zaten yurt dışında yaşıyorum hocam. İyi ki bu baymak idee kombi göndermemişler devamlı arıza yapıyor. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. En iyisi servisi aramak olacak.

      2. Baymak idea kombi var.Termostat ekranında f219 arizasi veriyor.kılavuzu baktım çözemedim. Ne arizasidir hu

        1. Merhaba Serdar Bey… İdee model kombiye uyumlu hangi oda termostatını kullanıyorsunuz bilemediğimiz için bu konuda net bilgi sunamıyoruz maalesef. Oda termostatlarında genelde bilinen bir arıza kodu değildir. Kullanım kılavuzunda yer almıyorsa harici bir sorundur. Bağlantılarda veya kombi anakartında sorun olabilir. Birçok parçadan yapabilir. Servis yardımı almanızı öneririz.

    2. Merhaba bugun baymak baxi kombim bozuldu arıza olarak E03 yazıyordu tamirci çağırdım kartta arıza var dddi kartı söktü yeni bi kart taktı 250 tl ücret aldı eski kartı getirmedi sizce dolandırıldım mı

      1. Merhaba Baran Bey… Eski bozuk kartınız çöpe atılmış olabilir. İşlemi yapan firmayı arayarak bu konudaki detaylı bilgileri alabilirsiniz.

    3. Baymak idee24 kırmızı ışık sürekli yanıp sönüyor reset almıyor.baymak idee kombilere ait arıza onarım ile ilgili kitapçık yokmudur

      1. Merhaba Ali Bey… Kırmızı ışık cihazın arızaya geçtiğini belirtir. Ancak Baymak İdee model kombilerde ekran olmadığı için hata kodunu LED lerin yanma durumuna göre verir. Bu arızanın da birçok açıklaması olduğu için arıza durumunda önce resetleme işlemi deneyin. Resetleme sonrası düzelme olmuyorsa servis yardımı almanız gerekir.

    4. Merhaba baymak kombi idee kullanıyoruz dün akşamdan beri turuncu ışık yanıp sönüyor resetledik ama durum yine aynı konbiyi kapattık yetkili servisi arıyoruz pazar günü oldugu için ulaşamıyoruz … kombiyi açıp bu şekilde kullanmamızda bi sakınca var mı ev çok soğudu…

      1. Merhaba Neslihan Hanım… Turuncu ışık çok sık yanıp sönüyorsa bakım mesajıdır. Cihaza bakım yapılması gerekir. Ancak aralıklarla yanıp sönüyorsa eğer cihazla alakalı bir sorun vardır. Servis yardımı almanız gerekebilir. Cihaz sıcak suda veya peteklerde sorun vermiyor çalışıyorsa servise ulaşana kadar kullanabilirsiniz.

    5. Yaklaşık 5 senedir Baymak idee kombi kullanıyoruz ve bunun sadece 1 yılını verim alarak kullanabildik. 1 yıldır özellikle kış ayları olmak üzere arızasından kombi çalışmıyor, sürekli sönüyor birkaç kez servis çağırmış olmamıza rağmen hala sorunumuz çözülmedi. bir kaç parça değiştirildi fakat hala devam ediyor. Ertesi gün yine sönmeye başladı iki taraftan su açılırsa kesin sönüyor, normalde de sönüyor arızaya geçiyor. Değiştirilmesini talep ediyorum. Çünki ne ısınmadan nede sıcak sudan verim alamıyorum.

      1. Yeniden Merhaba Hüseyin Bey… Cihaz değişimi gibi bir talebiniz varsa eğer genel merkezle iletişime geçmeniz gerekir. Veya aynı servis yerine farklı servis çağırarak cihazı kontrol ettirmenizi öneririz.

    6. Isı yükseltmek için tesadüfen baktım,petek işareti kırmızı yanıyor.su ısınıyor peteklerde sıcaktı.kombiyi tamamen kapattım.sizce ne olmuştur?

      1. Merhaba Hatice Hanım… Kırmızı ışık sadece yanıyorsa durum sembolüdür. Sıcak su alabiliyorsunuz, petekleriniz de ısınıyor. Bir sorun olsaydı eğer led yanıp sönerdi. Cihazı açıp kullanmaya devam edebilirsiniz.

    7. kombi calışırken elektirik tamamen kesiliyor 3-5 dakika sonra kendiliginden geri çalişıyor bunu günde 5-6 sefer yapıyo tüm elektrik şartel lerini konturol ettim sıkıntı yok görünüyor. sebebinedir acaba

      1. Merhaba Ahmet Bey… Kombiye enerjiyi veren anakarttır. Daireye gelen elektriği ve şalteri kontrol ettiğinizde sıkıntı görünmüyorsa muhtemel sebep anakarttır. Yine de sorunu yerinde incelemekte fayda var. Servis çağırarak bu konuda yardım alabilirsiniz.

    8. E 036 arıza ışığı ekranda yanmaktadır.kombide sol taraftaki ışık kırmızı diğeri yeşil renkte yanmaktadır aç kapa veya reset yaptığımda belirli bir süre kombi çalışmakta sonrasında sıkıntı devam etmektedir.en kısa zamanda sorunumuzun giderilmesini istiyorum şimdiden teşekkürler kolay gelsin (baymak idee marka kombi)

      1. Merhaba Murat Bey… Kombinizde ateşleme yani gaz yokluğu sorunu var. Öncelikle dairenizde gaz kesintisi olup olmadığına bakın. Gaz vanaları açık olsun ve kombiye gaz geliyor olsun. Bu kontrollerden sonra cihazı arka arkaya en fazla 3 kez resetleyin. Reset denemesinden sonra cihazda herhangi bir değişiklik olmuyorsa parçalarda sorun olabilme ihtimali olduğundan servis yardımı almanız gerekir. Bu durumda cihazın; gaz valfi, anakartı, elektrotları gibi birçok parçasında sorun olabilir. Servis ekiplerinin sorunu yerinde görüp incelemesi gerekir.

        1. Servis 22/01/2019 saat 11’30 gibi gelip kombinin kartını değiştireceğini söyledi eve gelip işin gereğini yapmasını bekliyoruz sizin olayı hızlandırma durumunuz varsa servisle görüşürseniz sevinirim 4 gündür soğukta oturuyoruz.

          1. Merhaba Murat Bey… Firmamızda adınıza kayıtlı bir talep bulunmuyor maalesef. Adresinize gelen servis ekibi bizden değil, muhtemelen farklı bir firmayı çağırmışsınız. Adresinize gelecek olan servis ekibi ile irtibata geçerek bilgi ve yardımları alabilirsiniz. Biz hiçbir firma ile bağlantılı çalışmadığımız için adresinize hangi firma gelecek veya kim gelecek bilemeyiz maalesef.

    9. merhaba,baymak idee 28 kombim var,1.5 yıl önce aldım. 1 haftadır birkaç saat çalıştıktan sonra ışık kırmızı yanıp sönmeye başlıyor ve kombi duruyor(3 defa kırmızı yanıp sönüyor sonra 3-4 sn bekliyor yeniden 3 defa kırmızı ışık yanıp sönüyor).reset yapınca çalışıyor birkaç saat gidiyor.servis geldi bilemedi,yarın yeniden gelecek ama merak ettim acaba ateşlemede sorun yaşıyor olabilir mi?

      1. Merhaba Kemal Bey… Kombinizde ekran olmadığı için ekranda bir uyarı kodu belirmiyor onun yerine cihaz ledlerle arıza olduğunu size ifade ediyor. Ancak kırmızı ışığın yanıp sönmesi tek bir arıza belirtisi de olmadığı için sorunu yerinde görmeden tahmini de olsa bilgi vermek çok zor. Makalemizde yanıp sönen kırmızı ışık ikazı hakkında tahmini bilgiler belirtilmiştir. Kombi bazen kapatılıp yeniden açıldığında, elektrik kesintisi sonrası veya ayarlama sonrası da yine kırmızı ışık uyarısı verebiliyor. Böyle bir durum yoksa arıza vardır. Servis ekipleri incelediğinde arızayı net teşhis edeceklerdir.

    10. Baymak İdee tam yoğuşmalı kombimde özellikle mutfak ve banyo esnasında sıcak su aniden keşiliyor ve soğuk su akmaya başlıyor. Kombiye baktığımda turuncu ışık ın yanıp söndüğünü fark ettim. bu arıza yaklaşık 2-3 aydan beri devam etmektedir. Resetlediğimde tekrar sıcık su geliyor ama daha sonra aralıklarla yeniden kesiliyor ve resetlemek zorunda kalıyorum. Ne yapmam gerekiyor.
      Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

      1. Merhaba Rıdvan Bey… Baymak İdee model kombilerde turuncu ışık uyarısı bakım uyarısıdır. Kombinin bakıma ihtiyacı olduğu için yani yavaş yavaş kireçlenme başladığı için bu uyarıyı veriyor. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem bulunmuyor. Servis yardımı alarak kombinize bakım yaptırmanız gerekir. Bakım yeni yapıldıysa bakım yapıldığına dair kombiye kod girilmesi gerekir veya parametre ayarlarından düzeltilmesi gerekir. Her şekilde servis yardımı almanız gerekiyor.

      1. Merhaba Ahmet Bey… İdee model kombilerde turuncu ışık genelde bakımsızlıktan kaynaklı yanıp söner. Böyle bir uyarı alıyorsanız cihazın bakım zamanı gelmiş demektir. Hem kombi bakımı hem de petek bakımı konusunda yardım almak için 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

    11. BAYMAK IDEE PREMIX TAM YOĞUŞMALI KOMBİ
      IDEE 24 / kombinin hava gaz gurubu sıvı teması nedeni ile arızalanır mı? (Yoğuşma suyunun bacadan fazla gelerek bozulduğu idia edilmekte) yardımcı olursanız memnun olurum.Hayırlı çalışmalar.

      1. Merhaba Cevdet Bey… Baymak İdee model kombiler yoğuşmalıdır ve yoğuşmalı kombilerde atık gaz yani hava akış devresinde fan ve anakart gibi parçalar görev alır. Baca eğimi doğru şekilde yapılmazsa eğer rüzgarlı ve yağmurlu havalarda bacadan içeri su sızabilir ve bu duruma bağlı fan arızalanarak cihaz arızaya geçebilir. Yani hava sirkülasyonu devresine su geldiğinde veya herhangi bir sıvı teması olduğunda arızalanma olasılığı yüksektir.

    12. baymak idee yoguşmalı kombi aralıklı olarak turuncu ışık yanıyor
      bu arıza garanti kapsamına giremi teşekkürler.

      1. Merhaba Turgut Bey… Kombiniz bakımsızlık uyarısı veriyor. Yani kombi bakım zamanı geldiği zaman turuncu ışık uyarısı verir. Kombiniz garantiliyse bakım işlemi de garanti dahilinde yapılır. Kombi garanti süresi bittiyse eğer bakım işlemi ücrete tabii tutulur.

      1. Merhaba Ahmet Bey… Baymak İdee model kombilerde turuncu ışığın yanıp sönmesi bakım uyarısıdır. Kombi bakım zamanı geldiği zaman bu uyarıyı verir. Servis yardımı alarak kombinizin bakımını yaptırmanız gerekir. Bakım sonrası sorun kalmayacaktır. Bakım talebiniz için bize 444 1 837 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

    13. Merhaba baymak idee kombisinde reset lambasının sürekli yanıp sinyal lambasının ilk çalıştırma ön süpürme dışında hiç yanmaması nedendir

      1. Merhaba Baymak İdee kombi bugün servis ilk defa çalıştırdı sisteme termosifonda bağlı olduğu için sıcak su deneme fırsatımız olmadı sonrasında kombiyi çalıştırdığımızda kombi çalışıyor gözüküyo ama sinyal lambası ilk 3-4 dakikadan sonra sönüyor ve yanmıyor peteklerde de herhangi bi ısınma olmadı

        1. Merhaba Fuat Bey… Muhtemelen eksik yapılan bir işlem vardır. Mesela gaz vanalarını kontrol edin, açık olduğundan emin olun. Tesisat basıncının (su basıncının) 1 ile 2 bar arasında olduğundan emin olun. Kombi altındaki tesisat vanalarının açık olduğundan emin olun. Bu kontrolleri mutlaka gerçekleştirin. Yine de sıcak su alamazsanız petekler de ısınmazsa açılışı yapan servis ekipleriyle görüşerek yardım isteyin.

      2. Merhaba Çağrı Bey… Baymak İdee model kombilerde ekran olmadığı için arıza durumları led uyarılarından anlaşılır. Ancak sadece yeşil veya kırmızı ışığın yanıp sönmesi tek bir arızayı belirtmez. Birçok sebepten yapabilir yani. Cihaz resetlenebilir arıza veriyorsa eğer resetleme işlemiyle düzelebilir. Dairenizde gaz kesintisi olmadığından emin olun. Kombi tesisat basıncı 1 barın altındaysa su basın yani basıncı 1.5 bara çıkarın. Cihazı birkaç kez arka arkaya resetleyin. Yine de düzelme olmazsa eğer servis yardımı almanız gerekir. Sorunu tespit etmek için yerinde incelememiz gerekiyor.
        ,