ÜCRETSİZ KOMBİ BAKIMI KAZANMAK İSTER MİSİNİZ ? DETAYLAR »
444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Baymak İdee Arıza Kodları



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:

Baymak İdee Hata Kodları

Önemli Bilgi: Makalemizde Baymak İdee model 24/28/35/39 kapasitedeki kombilerde oluşan arıza kodları ve açıklamaları detaylı olarak sunulmuştur.

NOT: Baymak İdee model kombilerde ekran yoktur. Panelin sağ altında bulunan LED farklı renk ve frekanslarda yanıp söner. Arıza durumları da yanıp sönen LED in rengine ve frekansına bağlı değişmektedir.

Baymak İdee Arıza Kodları

Aralıklı Yeşil Sinyal: Cihazın kullanım suyunda veya merkezi ısıtma devresinde çalıştığını belirtir. Arıza değildir.

Yanıp Sönen Turuncu Sinyal: Bakım mesajıdır. Cihazın bakım zamanının geldiğini belirtir. Uzman yardımı alarak kombinize bakım yaptırmanız gerekir.

  1. Yanıp Sönen Yeşil Sinyal Kilitlenmedir.
  • Çözüm Kod 1 sıcaklık koruması, kapatma girdisi, alev kaybı sorunu, iletişim hattı sorunu, parametre sorunu veya farklı sorunlar olabilir. Uzman yardımı almalısınız.
  1. Yanıp Sönen Kırmızı Sinyal Arızadır.
  • Çözüm Maksimum sıcaklık koruması, sensör arızası, fan arızası, ateşleme sorunu, parametre hatası, veya farklı sorunlar olabilir. Servis yardımı almalısınız. Bu durum sinyali cihaz yeniden başlatıldığında veya yeniden ayarlandığında da yanıp sönebilir. Bu normal bir durumdur.
  1. Aralıklı Turuncu Sinyal Baca süpürme pozisyonunda
  • Çözüm Kısmi yük, merkezi ısıtma tam yük, kullanım suyu tam yük sorunu olabilir. PC programlama modu aktif olabilir. Servis desteği almalısınız.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (12 Yorum)

    1. Hocam benim kombi ekranında ışık yanıyor hiç bir şey göstermiyor başka. Baymak idee kombi ne yapmam lazım. Kombi sesler çıkartıyor ama sıcak su da peteklerde ısınmıyor.

      1. Merhaba Ersin Bey… Ülkemizde Baymak İdee model kombilerde ekran yok. Yurt dışından mı aldınız kombiyi? Yaşadığınız soruna göre anakart arızası var gibi görünüyor ancak yine de sorunun yerinde görülmesi gerekir. Servis yardımı almanızı öneriyoruz.

        1. Hayır ben zaten yurt dışında yaşıyorum hocam. İyi ki bu baymak idee kombi göndermemişler devamlı arıza yapıyor. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. En iyisi servisi aramak olacak.

    2. Merhaba bugun baymak baxi kombim bozuldu arıza olarak E03 yazıyordu tamirci çağırdım kartta arıza var dddi kartı söktü yeni bi kart taktı 250 tl ücret aldı eski kartı getirmedi sizce dolandırıldım mı

      1. Merhaba Baran Bey… Eski bozuk kartınız çöpe atılmış olabilir. İşlemi yapan firmayı arayarak bu konudaki detaylı bilgileri alabilirsiniz.

    3. Baymak idee24 kırmızı ışık sürekli yanıp sönüyor reset almıyor.baymak idee kombilere ait arıza onarım ile ilgili kitapçık yokmudur

      1. Merhaba Ali Bey… Kırmızı ışık cihazın arızaya geçtiğini belirtir. Ancak Baymak İdee model kombilerde ekran olmadığı için hata kodunu LED lerin yanma durumuna göre verir. Bu arızanın da birçok açıklaması olduğu için arıza durumunda önce resetleme işlemi deneyin. Resetleme sonrası düzelme olmuyorsa servis yardımı almanız gerekir.

    4. Merhaba baymak kombi idee kullanıyoruz dün akşamdan beri turuncu ışık yanıp sönüyor resetledik ama durum yine aynı konbiyi kapattık yetkili servisi arıyoruz pazar günü oldugu için ulaşamıyoruz … kombiyi açıp bu şekilde kullanmamızda bi sakınca var mı ev çok soğudu…

      1. Merhaba Neslihan Hanım… Turuncu ışık çok sık yanıp sönüyorsa bakım mesajıdır. Cihaza bakım yapılması gerekir. Ancak aralıklarla yanıp sönüyorsa eğer cihazla alakalı bir sorun vardır. Servis yardımı almanız gerekebilir. Cihaz sıcak suda veya peteklerde sorun vermiyor çalışıyorsa servise ulaşana kadar kullanabilirsiniz.

    5. Yaklaşık 5 senedir Baymak idee kombi kullanıyoruz ve bunun sadece 1 yılını verim alarak kullanabildik. 1 yıldır özellikle kış ayları olmak üzere arızasından kombi çalışmıyor, sürekli sönüyor birkaç kez servis çağırmış olmamıza rağmen hala sorunumuz çözülmedi. bir kaç parça değiştirildi fakat hala devam ediyor. Ertesi gün yine sönmeye başladı iki taraftan su açılırsa kesin sönüyor, normalde de sönüyor arızaya geçiyor. Değiştirilmesini talep ediyorum. Çünki ne ısınmadan nede sıcak sudan verim alamıyorum.

      1. Yeniden Merhaba Hüseyin Bey… Cihaz değişimi gibi bir talebiniz varsa eğer genel merkezle iletişime geçmeniz gerekir. Veya aynı servis yerine farklı servis çağırarak cihazı kontrol ettirmenizi öneririz.