Baymak Brötje Startec Premix Arıza Kodları

Makalemizde açıkladığımız bilgiler Baymak Brötje Startec Premix 24/30 Tam Yoğuşmalı Kombi arıza kodları ve açıklamalarıdır.

Baymak Brötje Startec Premix Hata Kodları

Önemli Bilgi: Aşağıda yer alan bilgilere bakacak olursak A, H ve E harfi ile başlayan kodlar vardır.

A ile başlayan kodlar; her zaman için uyarıdır. Cihaz çalışmaya devam eder ancak bu duruma yol açan sebep ortadan kaldırıldığında ekrandan kod silinir.

H ile başlayan kodlar; engelleme durumudur. Cihaz çalışmaz. Hata durumuna engel olan sorunlar ortadan kaldırıldığında ekrandan kod silinir ve cihaz çalışmaya devam eder. Bazı durumlarda cihaz 10 dakika sonra da çalışabilir.

E ile başlayan kodlar; kalıcı kilitli sorunlardır. Cihazı sıfırlamak yani resetlemek gerekir. Düzelmezse servis müdahalesi gerekir.

A Harfi ile Başlayan Arıza Kodları

  1. A.00.34 Arızası Harici sıcaklık sensörü algılanmamış.
  • Çözüm Dış sıcaklık sensörü tespit edilemediği (öngörülüp algılanmadığı) zaman bu kod ekrana yansır. Harici sıcaklık sensörü bağlı olmayabilir. Sensörün kontrol edilerek, bağlı değilse bağlanması gerekir. Sensör doğru şekilde bağlanamadığı için de bu uyarı ekrana yansıyabilir.
  1. A.02.06 Arızası Düşük basınç uyarısı.
  • Çözüm Sistem basıncı düşük olduğu zaman bu uyarı kodu ekrana yansır. Sistem basıncını yükseltmek gerekir. Kombinin sağ alt kısmında monteli durumda olan açık mavi renkteki doldurma musluğunu sola çevirerek basıncı 1.5 bar değerine kadar yükseltmeli işlem sonrası doldurma musluğunu kapatmalısınız. İşlem sonrası sorun düzelmezse reset düğmesine 1 kez basarak cihazı resetleyebilirsiniz. Sorun yine düzelmezse, işlemi yapamazsanız veya sorun çok sık tekrar ederse servis yardımı almanız gerekir.
  1. A.02.18 Arızası OBD sorunu.
  • Çözüm Bu uyarı servis ekiplerine hitap etmektedir. Kombi yapılandırma hatası veriyor. Ürün etiketini kontrol ederek doğru CN1 ve CN2 değerlerini girmeli, yanlış girmediğinizden emin olmalısınız.
  1. A.02.36 Arızası Fonksiyonel cihaz bağlantısı kesildi.
  • Çözüm Kombiye farklı bir cihaz takıldıysa (oda termostatı, dış hava sensörü gibi) bağlantısı doğru yapışmamış olabilir. Bağlantıları ve kolektörleri kontrol etmek gerekir. Montajı ve bağlantıda hata yoksa eğer takılan cihazda sorun olabilir.
  1. A.02.37 Arızası Pasif fonksiyonel cihaz bağlantısı kesildi.
  • Çözüm Kombiye farklı bir cihaz takıldıysa bağlantılarda sorun olabilir. Yanlış bir montaj işlemi uygulanmış olabilir veya takılan cihazda-üründe sorun olabilir.
  1. A.02.45 Arızası Bağlantı problemi.
  • Çözüm Servis ekiplerine hitap eden bir uyarıdır. Fonksiyonel cihazın bulunamadığını yani algılanamadığını belirtir. Otomatik algılama parametresini devreye almak gerekir.
  1. A.02.46 Arızası Cihaz önceliklerinde sorun.
  • Çözüm Servis ekiplerine hitap eden bir uyarıdır. Fonksiyonel cihazın bulunamadığını-tanınmadığını belirtir. Otomatik algılama (auto detect) parametresini devreye almak gerekir.
  1. A.02.48 Arızası Cihaz işlev yapılandırma sorunu.
  • Çözüm Servis ekiplerine hitap eden bir uyarıdır. Fonksiyonel cihazın bulunamadığını-tanınmadığını belirtir. Otomatik algılama parametresini devreye almanız gerekir.
  1. A.02.49 Arızası Döngü başlatma başarısız oldu.
  • Çözüm Sunacağımız bilgiler servis ekipleri içindir. Kombiye yeni bir cihaz takıldıysa eğer cihazın algılanmadığını veya bulunamadığını belirtir. Otomatik algılama parametresini devreye almanız gerekir.
  1. A.02.54 Arızası Opentherm veri yolu güç kaynağı sorunu.
  • Çözüm Kullanıcı olarak cihaza yapabileceğiniz bir işlem yoktur. Servis çağırmanız gerekir. Servis ekiplerinin de CU-GH kartını değiştirmesi gerekir.
  1. A.02.55 Arızası Eksik veya hatalı seri numarası
  • Çözüm Kullanıcı olarak cihaza müdahale etmemelisiniz. Servis yardımı almalısınız. Servis ekiplerinin bu sorunda CU-GH kartını değiştirmesi gerekir.
  1. A.02.76 Arızası Dahili bellek dolu, başka değişiklik mümkün değil.
  • Çözüm Yapılandırma hatası denilebilir. Parametre kişiselleştirmesine ayrılmış dahili bellek dolu olabilir. Başka değişikliğin de mümkün olmadığını belirtir. Servis ekiplerinin CN1 ve CN2 yi yeniden girmesi gerekir. Akabinde CU-GH kartının da değişimi gerekir.

H Harfi ile Başlayan Arıza Kodları

  1. H.00.42 Arızası Basınç sensörü sorunu.
  • Çözüm Basınç sensörü takılı olmayabilir veya arızalı olabilir. Servis ekiplerince kontrol edilmesi gerekiyor. Takılı değilse takılması, arızalıysa değiştirilmesi gerekir.
  1. H.01.00 Arızası Gaz vanası-kart arasında geçici iletişim sorunu.
  • Çözüm Servis ekiplerince CN1/CN2 nin konfigüre edilmesi gerekir. Anakart tamiri veya değişiminin yapılması gerekir.
  1. H.01.05 Arızası Yetersiz sirkülasyon sorunu.
  • Çözüm Besleme ve geri dönüş arasından maksimum sıcaklık farkı olduğu zaman bu sorun yaşanır. Öncelikle kombi tesisat basıncının kontrol edilmesi gerekir. Düşük ise su basma işlemi uygulamak gerekir. Basınç ideal değerdeyse; eşanjör, pompa, üç yollu vana, kart, sensör arızası olabilir. Tesisatta ya da filtrede tıkanıklık olabilir.
  1. H.01.08 Arızası Isıtma modunda sıcaklık artışı çok hızlı.
  • Çözüm Cihaz bu arıza durumunda 10 dakika kadar geçici bloke konumuna geçer. Yetersiz devir daim sorunu olarak adlandırılabilir. Kombi basıncı düşükse su basma işlemi uygulamalı, tesisat vanalarının ve kalorifer vanalarının açık olduğundan emin olmalısınız. Cihazı birkaç kez resetlemenize karşın düzelme olmazsa; eşanjör, pompa, sensör, üç yollu vana, kart arızası olabilir. Tesisatta ya da filtrede tıkanıklık olabilir.
  1. H.01.14 Arızası Maksimum besleme sıcaklığı değerine ulaşmış.
  • Çözüm Bu sorun da yine yetersiz devir daim olarak adlandırılabilir. Sistem basıncı düşükse su basma işlemi uygulamalısınız. Basınç ideal değerdeyse tesisat ve kalorifer vanalarını kontrol ederek vanaların açık olduğundan emin olmalısınız. Cihazı birkaç kez resetlemelisiniz. Yine de sorun düzelmiyorsa; pompa, üç yollu vana, eşanjör, kart, sensör gibi parçaları kontrol etmek gerekir. Filtre veya tesisatta tıkanıklık da olabilir. Her ihtimale karşı kontrolü gerekmektedir.
  1. H.01.18 Arızası Su sirkülasyon eksikliği.
  • Çözüm Geçici süreliğine su sirkülasyon eksikliği yaşandığını belirtir. Bir nevi devir daim-sirkülasyon sorunu denilebilir. Sistem basıncı ideal seviyedeyse, petek ve tesisat vanaları açıksa, kombiyi resetlemeyi deneyin. Düzelme olmazsa; pompa, sensör, eşanjör, üç yollu vana, anakart arızası olabilir. Tesisat veya filtrede tıkanma olabilir.
  1. H.01.21 Arızası Kullanım suyu besleme sıcaklık artışı çok hızlı.
  • Çözüm Cihaz geçici olarak 10 dakikalığına bloke konuma geçer. Bu bir devir daim sorunudur. Yetersiz sirkülasyon hatasıdır. Kombi basıncı ideal değerdeyse, petek ve tesisat vanaları açıksa kombiyi resetlemelisiniz. Bu işlemlere rağmen sorun devam ederse; pompa, eşanjör, sensör, kart, üç yollu vana gibi parçaları kontrol etmek gerekir. Aynı zamanda tesisata ve filtreye de bakmak gerekir.
  1. H.02.00 Arızası Cihaz sıfırlanıyor.
  • Çözüm Cihaz ayarlarında değişiklik yapılırsa ekrana bu kod yansır. Ayarlar sıfırlanana dek beklenmelidir.
  1. H.02.02 Arızası Konfigürasyon parametreleri girişi bekleme.
  • Çözüm Servis ekiplerince müdahale gerektiren bir arızadır. CN1/CN2 konfigürasyonu eksik olabilir, konfigüre edilmesi gerekir.
  1. H.02.03 Arızası Konfigürasyon parametreleri doğru girilmemiş.
  • Çözüm Servis ekiplerince müdahale gerektirir. CN1/CN2 konfigürasyonu kontrol edilmeli, doğru konfigüre edilmelidir.
  1. H.02.05 Arızası Parametre belleği kombi kart tipiyle uyumlu değil.
  • Çözüm Cihaza yeni kart takıldıysa eğer, cihaza uygun olmayabilir. Cihaza parametre ayarı girildiyse yanlış girilmiş olabilir. Değerlerin yeniden kontrol edilmesi gerekiyor.
  1. H.02.07 Arızası Isıtma devresinde düşük basınç sorunu.
  • Çözüm Cihaz önce düşük basınç uyarısı vermiş ancak fark edilip su basma işlemi uygulanmayınca kalıcı olarak arızaya geçmiş. Kombinin sağ altında monteli olan açık mavi renkteki doldurma musluğunu sola çevirerek basıncı 1.5 bara gelene dek yükseltin. Basınç yükseldiğinde sorun düzelecektir. İşlem sonrası doldurma musluğunu kapatmayı unutmayın. İşlemi çok sık yapmak zorunda kalıyorsanız, işlemi yapamadıysanız veya işlemi uygulamanıza rağmen sorun devam ediyorsa servis yardımı almalısınız.
  1. H.02.09 Arızası Cihaz kısmi bloke algılaması.
  • Çözüm Cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Arıza durumunda düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir.
  1. H.02.10 Arızası Cihaz komple bloke algılaması.
  • Çözüm Kombiyi birkaç kez resetlemelisiniz. Düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir.
  1. H.03.00 Arızası Kombi güvenlik kısmı belirlenememiş.
  • Çözüm Bu bir kart arızası olabilir. Kart kontrol edilerek tamiri veya değişimi yapılmalıdır.
  1. H.03.01 Arızası Konfor devresi iletişim eksikliği.
  • Çözüm Anakart sorunu. Kartın tamiri veya değişimi gerekir.
  1. H.03.02 Arızası Geçici alev kaybı.
  • Çözüm Öncelikle gaz kontrolü yapmalısınız. Dairenizde gaz kesintisi olmadığından, kombiye gaz geldiğinden emin olmalıdır. Kombiye gaz geldiğinden ve gaz kesintisi olmadığından eminseniz kombiyi birkaç kez resetlemelisiniz. Resetleme işlemine rağmen düzelme olmuyorsa; gaz valfi, kart, elektrotlar bozuk olabilir. Ayrıca hava akışını da kontrol etmek gerekir.
  1. H.03.05 Arızası Giriş gerilimi çok düşük.
  • Çözüm Elektrik besleme geriliminin kontrol edilmesi gerekir. Kombiye veya daireye gelen şebeke elektriği düşük olduğunda bu sorun yaşanır. Bir süre kadar gerilimin düzelmesini beklemek gerekir. Uzun süre bekleme neticesinde sorun devam ederse bir kart arızası olabilir. Bu sorunu yaşamamak için mutlaka kombi regülatörü kullanmalısınız.
  1. H.03.17 Arızası Periyodik güvenlik kontrolü yapılıyor.
  • Çözüm Bir süre kadar beklemelisiniz. Sorun düzelmezse servis yardımı almanız gerekiyor.

E Harfi ile Başlayan Arıza Kodları

  1. E.00.04 Arızası Dönüş sıcaklık sensörü bağlı değil.
  • Çözüm Sensörde veya bağlantılarda sorun olabilir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem olmadığı için servis yardımı almalısınız.
  1. E.00.05 Arızası Dönüş sıcaklık sensörü kısa devre sorunu.
  • Çözüm Dönüş sıcaklık sensörünün çalışması kontrol edilmelidir. Sensör kart bağlantıları kontrol edilmelidir. Bu kontrol servis ekiplerince yapılacağı için servis yardımı alınması gerekir.
  1. E.00.06 Arızası Geri dönüş sensörü algılanmamış.
  • Çözüm Geri dönüş sensörü öngörülüp algılanmadıysa cihaz bu hatayı verir. Yeni bir sensör montajı yapıldıysa bağlantılar yanlış olabilir veya sensör uygun olmayabilir.
  1. E.00.07 Arızası Geri dönüş sıcaklık farkı çok büyük.
  • Çözüm Bu durum birçok sebebe bağlı olabilir. Hem tesisatın hem de kombinin yerinde kontrol edilmesi gerekir.
  1. E.00.16 Arızası Kullanım sıcak suyu boyleri sensörü bağlı değil.
  • Çözüm Cihaza yeni sensör takıldıysa sensör uygun olmayabilir, sensör bağlantıları veya kart bağlantılarında sorun olabilir. Bağlantıların kontrol edilmesi gerekiyor. Sensör arızası olabilme ihtimali de var. Bu yüzden uzman yardımı almanız gerekir.
  1. E.00.17 Arızası Kullanım sıcak suyu boyleri sensöründe kısa devre sorunu.
  • Çözüm Sensör ve bağlantılarının ayrıca kart bağlantısının kontrol edilmesi gerekir. Kısa süre önce sensör montajı yapıldıysa, montaj hatası olabilir veya takılan sensör kombiye uyumlu olmayabilir. Sensör arızası görülürse parçanın değişimi gerekir. Bu yüzden servis yardımı almalısınız.
  1. E.00.20 Arızası Baca gazı sensöründe kısa devre veya sapma durumu.
  • Çözüm Baca gazı sensöründe kısa devre olduğunda ya da baca gazı sensörü değer aralığının altında bir sıcaklık ölçtüğünde bu sorun yaşanır. Sensör bağlantılarını kontrol etmek gerekir. Bağlantı sorunu varsa düzeltilmesi gerekir. Sensör arızası görülürse parça değişimi gerekir. Bu açıdan servis yardımı almanız gerekiyor.
  1. E.00.21 Arızası Baca gazı sensöründe kısa devre veya sapma durumu.
  • Çözüm Baca gazı sensöründe kısa devre olduğu zaman veya baca gazı sensörü değer aralığının üstünde bir sıcaklık ölçtüğü zaman bu sorun yaşanır. Sensör bağlantılarında sorun olabilir. Sensör arızalı olabilir. Bu konuda servis yardımı almanız gerekir.
  1. E.01.04 Arızası Kombi 24 saat içerisinde brülör açıkken 5 kez alev kaybı algılamış.
  • Çözüm Brülör açık olmasına karşın kombi 1 günde, 5 kez alev kaybı algıladığı zaman bu arızayı verir. Gaz vanalarının açık olduğundan ve kombiye gaz geldiğinden emin olun. Kombiye gaz geldiğinden ve kesinti olmadığından eminseniz cihazı resetlemeyi deneyin. Arıza çok sık tekrar eder veya resetleme işlemine rağmen düzelme olmazsa; gaz valfi, iyon elektrodu, kart ayrıca hava emişi kontrol edilmelidir. Bu konuda servis yardımı almanız gerekiyor.
  1. E.01.12 Arızası Geri dönüş sensörü tarafından algılanan ısı besleme ısısından yüksek.
  • Çözüm Bu durum sensörlere veya bağlantılara bağlı olabilir. Sensörlerinin pozisyonunun ters çevrilmesi kontrol edilmelidir. Besleme sensörünün pozisyonunun doğru olup olmadığı kontrol edilmelidir. Sorun görülmezse eğer geri dönüş sıcaklığı ile sensörlerin çalışması kontrol edilmelidir. Bu konuda uzman yardımı almanız şarttır.
  1. E.01.17 Arızası Su sirkülasyon eksikliği (kalıcı hata)
  • Çözüm Yetersiz sirkülasyon sorunudur. Kombi su basıncını kontrol etmelisiniz. Basınç düşükse cihaza su basmanız, basıncı 1.5 bara çıkarmanız gerekir. Basınç normalse veya yükseltmenize rağmen sorun düzelmiyorsa; petek ve tesisat vanalarını kontrol etmeli, kapalıysa vanaları açmalısınız. Son işlem olarak kombiyi resetlemelisiniz. Yine de düzelme olmuyorsa servis yardımı almalısınız.
  1. E.01.20 Arızası Baca gazı sıcaklığı maksimum değere ulaşmış.
  • Çözüm Bu arıza durumunda cihaza müdahale etmeden servis yardımı almalısınız. Baca gazı tarafı ısı eşanjörü tıkalı olabilir. Eşanjör temizliği gerekebilir. Cihazı yerinde incelemek gerekir.
  1. E.02.13 Arızası Harici kontrol ünitesinin giriş blokajı.
  • Çözüm Cihaza müdahale edilmeden servis yardımı alınmalıdır.
  1. E.02.15 Arızası Harici kart iletişim zaman aşırımı.
  • Çözüm Harici karttan haber alınamadığını belirtir. Cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir.
  1. E.02.17 Arızası Gaz vanası-kart arasında kalıcı iletişim sorunu.
  • Çözüm Bu durumda kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem yoktur. Olası elektromanyetik parazitlerin ve kombi kartının kontrol edilmesi gerekiyor. Kart tamiri veya değişimi gerekebilir.
  1. E.02.35 Arızası Kritik güvenlik cihazının bağlantısı kesilmiş.
  • Çözüm Cihaza kullanıcı olarak müdahale etmeden servis yardımı almalısınız.
  1. E.02.47 Arızası Harici cihaz ile bağlantı uygun değil.
  • Çözüm Kombiye takılan harici cihazda veya bağlantılarda sorun olabilir. Otomatik algılama (auto detect) parametresinin/fonksiyonunun devreye alınması gerekir. Takılan ürün bozuk veya kombiye uygun olmayabilir.
  1. E.04.00 Arızası Seviye 5 güvenlik parametreleri sorunu.
  • Çözüm Kombi kartında arıza olma ihtimali yüksek. Kartın teste alınması gerekir. Servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.01 Arızası Besleme sıcaklık sensörü kısa devrede.
  • Çözüm Sensör/kart bağlantılarının kontrol edilmesi gerekir. Sensör arızalı olabilir. Servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.02 Arızası Besleme sıcaklık sensörü bağlı değil.
  • Çözüm Kısa süre önce sensör montajı yapıldıysa eğer bağlantılarda sorun olabilir, sensör bozuk veya kombiye kullanım açısından uygun olmayabilir. Gereken kontrollerin yapılması gerekir.
  1. E.04.03 Arızası Besleme maksimum sıcaklık aşımı.
  • Çözüm Yetersiz sirkülasyon hatası diyebiliriz. Kombi basıncını kontrol edin, basınç düşükse su basma işlemi uygulamalısınız. Kalorifer ve tesisat vanalarının açık olduğundan emin olmalısınız. Cihazı son işlem olarak birkaç kez resetlemelisiniz. Yine de arıza durumunda bir değişiklik olmazsa servis yardımı almanız gerekir.

E.04.07 Arızası Besleme sensörleri tarafından algılanan sıcaklık ısı değerleri arasında fark var.

  • Çözüm Kombi içerisinde yer alan besleme sensörleri 1 ve 2 tarafından algılanan ısı değerleri arasında fark olduğunda bu sorun yaşanır. Kullanıcı olarak cihaza müdahale etmeden direk servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.08 Arızası Maksimum güvenlik sıcaklığı değerine ulaşılmış.
  • Çözüm Öncelikle kombi basıncını kontrol etmelisiniz. Basınç düşükse basıncı 1.5 bara kadar çıkarmalısınız. Petek ve tesisat vanaları kapalıysa açmalısınız. Kombiyi son işlem olarak resetlemeniz gerekir. Sorun düzelmiyorsa servis yardımı almanız gerekir. Tesisatta veya filtrede tıkanıklık olabilir, pompa, eşanjör, sensör, kart, üç yollu vana arızalı olabilir. Güvenlik termostatında veya termostat bağlantılarında sorun olabilir. Sorunu yerinde incelemek gerekir.
  1. E.04.09 Arızası Baca gazı sensörleri tarafından algılanan ısı değerleri arasında fark var.
  • Çözüm Cihaza müdahale etmeden servis yardımı almanız gerekiyor.
  1. E.04.10 Arızası Brülör ateşlemesi 4 deneme sonrası başarısız.
  • Çözüm Dairenizde gaz kesintisi olmadığından, kombiye gaz geldiğinden emin olmalısınız. Gaz vanaları açık, kombiye gaz geliyorsa kombiyi resetlemeniz gerekir. Kombi maksimum 3 resetleme işlemine rağmen düzelmiyorsa; gaz valfi, elektronik kart, elektrotları kontrol etmek gerekir. Bu parçalarda sorun görülmezse fanın çalışması ayrıca baca gazı tahliye durumunu da kontrol etmek gerekir. Bir tıkanıklık durumu söz konusu olabilir.
  1. E.04.11 Arızası VPS gaz vanası testi başarısız.
  • Çözüm Servis müdahalesi gerekmektedir.
  1. E.04.12 Arızası Parazit alev tespiti nedeniyle ateşleme başarısız.
  • Çözüm Topraklama ile elektrik besleme gerilimini kontrol etmek gerekir. Değerler normal çıkarsa kart arızası olabilir. Bu konuda servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.13 Arızası Fan bloke durumda.
  • Çözüm Bu durumda cihazı resetlemeyi deneyin. Düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir. Kart veya fan arızası olabilir. Parçalarla birlikte bağlantıların da kontrol edilmesi gerekir.
  1. E.04.14 Arızası Ayar noktasıyla brülör arasında sıcaklık farkı var.
  • Çözüm Ayrıca GVC konfigürasyonuna kıyasla 60 saniyeden fazla farklılık gösterdiği zaman bu sorun yaşanır. Kullanıcı olarak cihaza müdahalede bulunmadan servis yardımı almanız gerekir.
  1. E.04.17 Arızası Gaz vanası kumanda devresi sorunu.
  • Çözüm Cihazı servis öncesi birkaç kez resetlemeyi deneyin. Düzelme olmazsa kart arızası olabileceğinden servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.18 Arızası Besleme ısısı GVC parametresi tarafından tanımlanan minimum ısıdan düşük.
  • Çözüm Besleme sıcaklığı, GVC parametresi tarafından tanımlanan en düşük sıcaklıktan daha düşük olursa bu sorun yaşanır. Arıza durumunda cihaza müdahale edilmeden servis yardımı alınmalıdır.
  1. E.04.19 Arızası Akış sensörü iletişim sorunu.
  • Çözüm Kullanıcı olarak cihaza müdahale etmeden servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.20 Arızası Akış sensörü maksimum sapması.
  • Çözüm Cihaza müdahale etmeden servis yardımı almalısınız.
  1. E.04.23 Arızası Gaz kontrol vanasının iç blokajı.
  • Çözüm Cihaza müdahale etmeden servis çağırmalısınız.
  1. E.04.54 Arızası Gaz vanası kontrol devresi sorunu.
  • Çözüm gaz vanası kablo bağlantılarının kontrol edilmesi gerekir. Gaz vanasında veya kombi kartında sorun olabilir. Bu konuda uzman yardımı almalısınız.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Petek Yıkama