Vitodens 222 Arıza Kodları

Vitodens 222 Arıza Kodları ile alakalı merak edilen bilgilerin tümü bu sayfamızda sizlere özel hazırlanmıştır. Bilgi için yapmanız gereken yazımızı incelemek olsun. Vitodens 222 Arıza Kodları hakkındaki ayrıntılı ve açıklamalı bilgiler bulunmaktadır. Sizler de kullanmakta olduğunuz Viessmann Vitodens 222 kazanla alakalı sorun yaşamakta iseniz yaşanan sorunların sebeplerini ve çözüm seçeneklerini bu makalemizde sunmuş bulunuyoruz. Bilgiler sizler için yararlı olacaktır. Çözüm odaklı bilgilerin paylaşıldığı makalemizi mutlaka inceleyiniz.

Vitodens 222 Arıza Kodları

Vitodens 222 Arıza Kodları (Yer Tipi Gaz Yakıtlı Kompakt Yoğuşmalı Kazan)

OF Arıza Kodu: Bakım gereksinimi.
Çözüm: Vitodens 222 kazan bu uyarı kodunu veriyor ise cihazın periyodik bakıma ihtiyacı var demektir. Bakım konusunda yardım almak için Viessmann Servisi’ni aramalısınız.

10/18 Arıza Kodu: Dış hava sensör arızası.
Çözüm: Dış havanın ısı derecesini kontrol etme aynı zamanda kazana bildirme görevinde olan hava sensöründe temassızlık ya da kısa devre sorunu olduğunda ekranda bu uyarı kodu belirir. Bu durumda Viessman Servisi’ni arayarak yardım alınız. Dış hava sensörü olmayan kazanlarda da bu sorun yaşanabilir. Bu durumda problem elektrik devresindedir. Net teşhis ve çözüm için servisi aramalısınız.

20/28 Arıza Kodu: Sistemin gidiş ısı sensöründe sorun.
Çözüm: Gidiş ısı sensöründe arıza, sensör kablolarında temassızlık ya da kısa devre olduğu durumlarda kazan ekranında bu arıza kodları belirmektedir. Bu durumda Viessmann Servis’inden yardım almalısınız.

30/38 Arıza Kodu: Kazanının ısı sensöründe sorun.
Çözüm: Isı sensörü arızalı olduğunda, sensör kablolarında ya temassızlık ya da kısa devre olduğunda bu sorun yaşanabilir. Bu durumda tespit ve çözüm için servisi aramalısınız.

40/48 Arıza Kodu: Karışım vanalı ısıtma devresinin gidiş ısı sensöründe sorun.
Çözüm: Sensörün arızalı olma durumlarında veya sensör kablolarında ya kısa devre ya da temassızlık olduğunda ekranda bu arıza kodları belirmektedir. Bu durumda sorunun çözümlenmesi açısından servis yardımı almalısınız.

50/58 Arıza Kodu: Boyler ısı sensöründe arıza.
Çözüm: Boyler ısı sensöründe arıza, kablolarında kısa devre kopma, borularında nemlenme olduğunda bu sorun yaşanır. Bu durumda mutlaka uzman yardımı almalısınız. Cihaza müdahalede bulunmayın.

51/59 Arıza Kodu: Çıkış sıcaklık sensöründe arıza.
Çözüm: Çıkış sıcaklık sensöründe sorun olması sebebi ile sıcak suyun hazır olmadığını belirten arıza kodudur. Sensör kablolarında temassızlık veya kısa devre durumu da söz konusu olabileceğinden net teşhis ve müdahale için servisi aramalısınız.

A7 Arıza Kodu: Kullanım ünitesinde problem.
Çözüm: Kullanım ünitesinde sorun olduğu zaman ekranda beliren arıza kodudur. Cihaza müdahale etmeksizin Viessmann Servisi’ni arayarak yardım almalısınız.

A8 Arıza Kodu: Pompa sorunu.
Çözüm: Devirdaim görevindeki pompada sorun olduğunda ya da en düşük debi değerlerine erişemediğinde ekranda bu uyarı kodu belirmektedir. Sorunun ortadan kalkması açısından Viessmann Servisi’ni arayarak yardım almalısınız.

A9 Arıza Kodu: Karışım vanalı ısıtma devresi devredeyken brülör alt sıcaklık kuvvetinde çalışıyor.
Çözüm: Sadece bir karışım vanasız sıcaklık devresi devredeyse bu durumda brülör kilitli bloke konumuna gelmektedir. Pompa kilitlenmiş ve görevini yapmıyor olabilir. Bu durumda Viessmann Servisi’ne ulaşmalı yardım almalısınız.

B0 Arıza Kodu: Baca gazındaki sıcaklığı ölçme görevinde olan sensörde sorun.
Çözüm: Baca gazı sensöründe arıza veya sensör kablolarında kısa devre olduğunda ekranda bu uyarı kodu belirmektedir. Sensör değişimi gerekebileceği için Viessmann Servisi’ni aramalısınız.

B1/B5 Arıza Kodu: Teslimat işlevine göre kullanım ünitesinde iletişim aksaklığı.
Çözüm: Kullanım ünitesinde iletişim kopukluğu olduğunda ya da dahili arıza olduğunda ekranda bu uyarı kodlarından biri belirmektedir. Bu durumla alakalı yardımları Viessmann Servisi’nden almalısınız.

B4 Arıza Kodu: Kazanın sıfır derece dış hava ısısına göre dahili hata meydana geldiğini belirten arıza kodudur.
Çözüm: Böyle bir durumda direk olarak Viessmann Servisi’ni aramalı cihazın çözümünü sağlamalısınız.

B7 Arıza Kodu: Kazanın kodlama fişinde problem.
Çözüm: Bu durumda Viessmann Servisi ile görüşmeniz yardım almanız gerekmektedir.

B8 Arıza Kodu: Baca gazı ısı sensöründe sorun.
Çözüm: Baca gazı ısı sensörü arızalı olduğunda, sensör kablolarında temassızlık olduğunda bu sorun yaşanabilir. Çözüm odaklı servis yardımı almanız gerekmektedir.

bA Arıza Kodu: Karışım vanalı ısı devresinin m2 si ek olarak bağlantı setinde iletişim sorunu yaşıyor.
Çözüm: Konu hakkında gereken yardımı almak için servis çağırmalısınız.

bc Arıza Kodu: Isıtma devresi 1 ve 2 deki uzaktan kumanda oda termostatı ile iletişim sorunu yaşıyor.
Çözüm: Oda termostatı ile alakalı veya kazan ile alakalı sorun olabilir. Net teşhis ve çözüm için mutlaka servisi arayın.

bE Arıza Kodu: Oda termostatından sinyal alınamıyor.
Çözüm: Bu durumda termostat ayarlarının yapılması gerekebilir ya da oda termostatında sorun olabilir. Net teşhis ve çözüm için servisi arayınız.

bF Arıza Kodu: Lon iletişim modülünde hata.
Çözüm: Lon iletişim modülünde sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Sorunun çözümlenmesi için Viessmann Servisi’ni aramalısınız.

c4 Arıza Kodu: Open Therm ek bağlantı orantısı sağlayan modül ile iletişim sorunu
Çözüm: Cihaza müdahalede bulunmaksızın mutlaka uzman yardımı alınız.

c5 Arıza Kodu: Devirdaim pompa sorunu.
Çözüm: Kazanın sirkülasyonunu sağlayan pompasında sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda sizin direk olarak Viessmann Servisi’ni aramanız yardım istemeniz gerekmektedir.

C6 Arıza Kodu: Sıcaklık devresi 1 ve 2 deki devir kontrolü harici sıcaklık devresi, devir daim pompasında iletişim problemi yaşıyor.
Çözüm: Bu durumda Viessmann Servisi’ni arayarak konu hakkında yardımlar alınız.

Cd Arıza Kodu: Vitocom 100 de iletişim sorunu.
Çözüm: Kazanın tüm ısıtma devresi ve ayarlarının uzaktan internet aracılığı ile kontrol edildiği iletişim ara biriminde iletişim sorunu olduğunu belirtir. Bağlantılarda veya üründe sorun olabilir. Mutlaka servis yardımı alın.

CE Arıza Kodu: Harici ek bağlantı sağlama görevinde olan modül ile iletişim kesikliği.
Çözüm: Servisi arayarak yardım talebinde bulunun.

Da Arıza Kodu: Kontrol işletme devresinin oda sıcaklığından bağımsız bir şekilde devreye girmesi.
Çözüm: Bu durumda karışım vanasız sıcaklık devresi, 1 ya da 2 nin sıcaklık sensöründe kısa devre oluşmuş diyebiliriz. Sizin direk olarak Viessmann Servisi iletişim hattını aramanız gerekmektedir.

Dd Arıza Kodu: Oda sıcaklığından bağımsız olarak ısıtma devresi 1 ya da 2 nin sıcaklık sensörlerinde kesinti.
Çözüm: Bu konuda gereken yardımları Viessmann Servisi’nden almalısınız.

E4 Arıza Kodu: Besleme gerilim sorunu.
Çözüm: Bu durumda bir süre kadar bekleyin. Voltajlar düzene girdiğinde sorun çözümlenebilir. Uzun süre beklediniz ama sonuç aynı ise bu durumda servisi arayın. Kart yanmış veya arızalanmış olabilir. Servis ekipleri müdahale ederek sorunu çözümler fakat aynı sorunun tekrar etmemesi amacı ile mutlaka kombi regülatörü kullanın.

E5 Arıza Kodu: Alev güçlendirici sorunu.
Çözüm: Bu durumda kazan alev almıyor demektir. Bu durumda yapılması gereken Viessmann Servisi’ni aramak ve yardım almaktır.

E8 Arıza Kodu: İyon akımının yeterli olmadığını belirten arıza kodudur.
Çözüm: Bu durumda net tespit ve müdahale için mutlaka servisi arayın, cihaza müdahale etmeye çalışmayın.

E9/EA/EC Arıza Kodu: Kalibrasyon esnasında iyon akımı yeterli mesafede değil.
Çözüm: Bu durumda tüketici olarak müdahale edebileceğiniz bir işlem söz konusu değildir. Sorunun önce tespiti sonra çözümü için servis çağırmanız gerekmektedir.

Ed/F0 Arıza Kodu: Brülörün arızaya geçmesi sebebi ile dahili iç hatanın meydana geldiğini belirtir.
Çözüm: Arızanın sebebini bulmak ve çözüme ulaştırmak açısından Viessmann Servisi’ni aramanız gerekmektedir.

EE arıza Kodu: Brülör devreye giriyor fakat alev alma sinyali zayıf kalıyor.
Çözüm: Bu durumda kazan verim sağlamayabilir. Alev alma sinyali zayıf ise sorunun yerinde görülmesi gerekir. Cihaza müdahale etmeden işi uzmanına bırakmalı ve servis yardımı almalısınız.

EF Arıza Kodu: Alev oluşum durumu.
Çözüm: Alev oluşumu durumunda ekranda kısa süreliğine beliren hata kodudur. Uzun süre bekleme sonrasında sorun düzelmez devam ederse Viessmann Servisi’nden yardım almalısınız.

F1 Arıza Kodu: Baca gazının emniyet termostatını aştığını belirtir.
Çözüm: Bu durumda brülör arızaya geçmiş diyebiliriz. Viessmann Servisi’ni yardım için aramalısınız.

F2 Arıza Kodu: Sıcaklığı sıfırlama görevinde olan sensörün attığını belirtir.
Çözüm: Sensörün görevini yapmadığını veya yapamadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda sensör ile birlikte bağlantılarında da sorun olabilmekedir. Net teşhis ve müdahale için mutlaka servisi arayın.

F3 Arıza Kodu: Brülörün çalışmak için devreye girmesi ile birlikte alev sinyalinin de devreye girdiğini belirtir.
Çözüm: Sorunun sebeplerini öğrenmek ve çözüm talep etmek adına uzman yardımı almalısınız.

F8 Arıza Kodu: Yakıt vanası geç kapanıyor.
Çözüm: Bu durumda tüketici cihaza müdahale etmemeli Viessmann Servisi’ni arayarak yardım istemelidir.

F9 Arıza Kodu: Brülörün devreye girmesinden sonra fanın devrinin düşük kaldığını belirtir.
Çözüm: Brülör devreye girdikten sonra fan devri düşük kaldığında ve bu talebi karşılamadığını yaşanan arıza durumudur. Bu durumda sorun fan ile alakalı veya elektronik kart ile alakalı olabilir. Servis yardımı almalısınız.

FA Arıza Kodu: Fanın sürekli çalışması sorunu.
Çözüm: Fanın görevini tamamlaması sonrasında çalışmasına devam etmesi yani durmaması gibi durumlarda Vitodens 222 kazan ekranında bu hata kodu belirmektedir. Konu hakkında bilgi ve yardım için Viessmann Servisi’ni aramalısınız.

FC Arıza Kodu: Gaz valfinde ya da modülasyon valfinde sorun.
Çözüm: Bu durumda baca gazı hattı kapamış da diyebiliriz. Viessmann Servisi’ni aramalı konu hakkında yardım almalısınız.

Fd Arıza Kodu: Brülörün beyninde problem.
Çözüm: Bu durumda cihaz çalışmayabilir yani verimli olmayabilir. Bu nedenle de sorunun ortadan kalkması açısından Viessmann Servisi’nden yardım almanız gerekmektedir.

FE Arıza Kodu: Brülör arızada ya da bloke durumda.
Çözüm: Bu durumda kodlama fişi arızalı ya da devre kartı hasar görmüş diyebiliriz. Viessmann Servis ile görüşmeli bu konuda yardımlar almalısınız.

FF Arıza Kodu: Dahili hata ya da reset tuşu kilitli.
Çözüm: Böyle bir sorunla karşılaştığınızda önce cihazı şalterinden kapatıp açın, düzelme olmazsa eğer servisi arayarak yardım talep edin.

Vitodens 222 Arıza Kodları hakkında öğrenmek istediklerinizi bu metinde sizler için sunduk. Bu metni incelediğinize göre sorunlar karşısında yardımlar için bizleri arayabilirsiniz. Bu konudaki sorularınız için yine bizleri tercih edebilirsiniz. Vitodens 222 Arıza Kodları konusunda sizlere gereken yardımları sunacağız.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?