Opex Şofben Hata Kodları
Makalemizde Opex Şofben Arıza Kodları ve çözümleriyle birlikte açıklamaları da detaylı olarak sunulmuştur.
- E0/E8 Arıza Kodu Fan arızası.
- Çözüm Fanın elektronik kart üzerindeki modelleri yanmış olabilir, fan arızalı olabilir, fan sıkışmış olabilir, bacadan gelen yabancı cisimler yüzünden fan durmuş olabilir, bağlantılarda gevşeme olabilir. Net arıza tespiti ve çözümü için servis çağırmalısınız.
- E1 Arıza Kodu Çıkış suyu sıcaklık sensörü arızası.
- Çözüm Şofbenin çıkış suyu derecesini ölçmek için görevlendirilen sensörün arızalı olabileceğini belirtir. Yalnızca sensörde sorun olabilir. sensör devre kartı düzgün takılmadığında, gevşediğinde ya da devre kartı bozulduğunda da bu sorun yaşanabilir. Arıza tespiti yapılarak sorunun çözümlenmesi adına servis yardımı almalısınız.
- E2 Arıza Kodu Alev algılama sorunu.
- Çözüm Ateşleme ve alev denetleme devresi arasında gevşeme olduğunda veya bağlantı başarısızlığı durumu olduğunda bu sorun yaşanır. Cihaz bu yüzden ateşleme yapmaz. Şofbene gaz geldiğinden emin olun. Cihazı birkaç kez arka arkaya kapatıp açın. Sorunda yine de düzelme olmuyorsa servis çağırmanız gerekir.
- E4 Arıza Kodu Aşırı sıcaklık koruması devrede.
- Çözüm Şofben sıcaklığı 10 saniyeden fazla süreyle 75°C nin üstüne çıkarsa ekranda bu uyarı kodu belirir. Uyarı kodu cihazın kendini aşırı sıcaklığa karşı korumaya aldığını belirtir. Cihazın su basıncını kontrol edin, su basıncı düşükse cihaza su basın. Düzelme olmazsa veya su basıncı normalse cihazı kapatarak yeniden başlatın. Arıza durumu yine de düzelmiyorsa eğer servis çağırmanız gerekir.
- E5 Arıza Kodu Aşırı sıcaklık uyarısı.
- Çözüm Şofben eğer uzun süre yüklü çalışırken su basıncı aniden düşerse, gaz basıncı aniden yükselirse, ısı kontrolü bozulmuşsa, anakartla bağlantı kopmuşsa bu sorun yaşanır. Cihaz su basıncının düşük olmadığından emin olun. Düşükse cihaza su basın. Sonra cihazı birkaç defa kapatıp yeniden açın. Arızada bir değişiklik olmuyorsa servis çağırmanız gerekir.
- E6 Arıza Kodu Selonaid vana sorunu.
- Çözüm Şofbenin bağlı olduğu kablolarda gevşeme olabilir. Buna bağlı olarak bağlantı sorunu olabilir ya da selonaid vana bozuk olabilir. Ayrıca kontrol kartında kötü modellerin olma ihtimali de yüksektir. Arıza halinde hiçbir müdahalede bulunmadan direk servis çağırmalısınız.
- H0 Arıza Kodu 40 dakika oldu uyarısı.
- Çözüm Cihazı yeniden başlatmanız gerekir. Kapatıp yeniden açarsanız sorun düzelecektir.
Opeks şohpenim gösterge 45 yazıyor üst kısımda 20 yazıyor sıcak suyu gectimmi sohpen kapanıyor sorun ne olabilir
Merhaba Mehmet Bey… Şofbenler sıcak su cihazı olduğu için, sıcak su sorunları birçok parçaya bağlı olabilmektedir. Cihazı bu aşamada yerinde incelememiz gerekiyor.
Şofben suyu ısıtmıyor şu ılık akıyor
Merhaba Halit Bey… Şofben ekranda bir hata kodu veya uyarı veriyor olsaydı uzaktan tahmini de olsa bilgi aktarabilirdik. Ancak cihaz bir uyarı vermediği için ve yalnızca sıcak su cihazı olduğu için bilgi aktaramıyoruz maalesef. Yani cihaz birçok sebeple sıcak su vermeyebilir.
E8 sorunu var nasil cozebilirz
Merhabalar İnanç Bey,
Fanın elektronik kart üzerindeki modelleri yanmış olabilir, fan arızalı olabilir, fan sıkışmış olabilir, bacadan gelen yabancı cisimler yüzünden fan durmuş olabilir, bağlantılarda gevşeme olabilir. Net arıza tespiti ve çözümü için servis çağırmalısınız.
Opex şofbenim var dereceyi gösteren gösterge Lee yanmıyor.şofben çalışıyor sıcak su veriyor fakat ekran hiç bir şey göstermiyor neden yapar acaba?
Merhaba Murat Bey… Firma olarak Opex şofbenlere bakmadığımız size size servis hizmeti konusunda yardımcı olamıyoruz ancak ekran görünmüyorsa bu durum genel olarak ekran kartı veya elektronik karta bağlıdır. Servisi ile görüşerek bu konuda yardım alabilirsiniz.
MRHB. KULLANMAKTA OLDUĞUM OPEX ŞOFBEN BU SIRALAR ARADA BİR BANYO İÇİN KULLANIRKEN. 42 DERECEDE KULLANIYORUM. ÖNCE Bİ SUYU ISITIYOR. 5 DK SONRA SU BUZ. VE CİHAZDAN İKAZ SESİ GELİYOR. SUYU KAPIYOM. İKİ DK SONRA AÇIYOM YENİDEN ISINIYOR. ( ANCAK İKİ OLDU .BU AÇ KAPA İŞLEMİNİ İKİ DEFA YAPMAM GEREKTİ. ) SEBEBİ NEDİR.YARDIMCI OLUR MUSUNUZ. TEŞEKKÜRLER
Merhaba Nalan Hanım… Opex şofbenlere firma olarak bakmıyoruz maalesef. Ancak şofbenlerin görevi sadece musluklardan sıcak su alınmasını sağlamaktır. Siz de sıcak su sorunu yaşadığınız için bu durum birçok sebebe bağlı olabilir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem olmadığı için servis yardımı almalısınız.