Kombi Teknik Servis

Kombi Tamircisi

1994 yılından bugüne kadar her marka kombinizle ilgili tamir bakım montaj işlemi sunan Kombi Tamircisi müşteri memnuniyetini hedef alarak çalışmalarını devam ettirmektedir. Düzenli olarak genel eğitimler düzenleyerek teknisyenlerinin daima değişen teknolojide ki güncelliklerden haberdar olmasını sağlayan Kombi Teknik Servis bünyesin de bulundurduğu her bir çalışanını hizmete en iyi şekilde hazırlamaktadır. Kombinizin markasının önemi olmadığı firmamız da sorunlar da önem taşımamaktadır.
20 yıllık deneyimlerimiz dâhilinde her arızayı çözüme kavuşturuyor, garanti dışı hizmet verdiğimiz cihazlarınızı eski performansına kavuşturuyoruz. Hermetik, bacalı, yoğuşmalı kombilerinizin tümüne tamir bakım hizmetimiz mevcuttur. Özenle yapılması gereken kombi tamir ve bakım işlemlerini profesyonellik ile gerçekleştirmekteyiz. Kombilerinizi güvenli ellere teslim edin. Hizmette öncesi ve sonrası aklınıza soru takılmasın.

Kombi Teknik Servis olarak huzurlarınıza çıkan firmamız sizlere her zaman her konuda güven sunmaktadır. Bu güveni sunarken de sizlerden bir beklenti ummamaktadır. Bu açıdan da diyebiliriz ki Kombiniz mi arızalandı? Artık bu durumu dert etmeyin ve her zaman için yapmanız gereken servis arayışı içerisinde bulunmayın. Sorunlarınızı aktarmak ve her zaman yardımlar almak için bizlere ulaşın sizlere uzman olan ekibimizle yardımcı olmaya çalışalım ki sorunlarınız her zaman bizlerin müdahalesi sonrasında son bulabilsin. Sizlere de yaşamak isteyip de yaşayamadığınız kalıcı memnuniyeti yaşamak kalsın…

Çözümü Olan ve Hizmet Verilen Arızalar

Sıcak su, petekler ısınmıyor, çalışmıyor, ateşleme yapmıyor, ses yapıyor, elektrik gelmiyor, su akıtıyor, su basılamıyor, devreye girmiyor, sıcak su aşırı ısınıyor, soğuk su akmıyor, kırmızı ışık yanıyor, basınç düşüyor, basınç yükseliyor, arızaya geçiyor, sıcak suda petekler çalışıyor gibi.

Yedek Parça Hizmetlerimiz

Tamiri yapılamayan parçalar Ateşleme elektrodu, baca sensörü, doldurma musluğu, gaz valfi, prosestat, hava prujörü, swich, tribün, düğme, emniyet ventili, conta, genleşme tankı, limit termostat, manometre, plaka eşanjör, ntc, iyonizasyon elektrodu, blok.

Tamir ve değişimi olan parçalar Ana eşanjör, fan, elektronik (beyin) kart, pompa,  üç yollu vana.

DEĞİŞİMİ VE TAMİRİ YAPILAN TÜM PARÇALARA İŞLEM TARİHİNDEN İTİBAREN 1 YIL GARANTİ SUNULMAKTADIR.

Gaz alarm cihazı ve regülatör cihazlarını da servisimizden temin edebilirsiniz. BU CİHAZLARA İSE 1 YIL GARANTİ SUNULMAKTADIR.

Hangi konuda olursa olsun yardım ve bilgi amacı ile Kombi Servisi’ne ulaşabilirsiniz.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (30 Yorum)

  1. Meraba demirdokum 275 hermatik sofben kullaniyorum.sofben bi kac gun once sadece sicak suyu acinca sigorta attiriyordu fakat simdi direk sigorta attiriyor.farkli prizlere bagladim ama fisi takar takmaz hemen sigorta atiyor.sorun anakartmidir sizce.

    1. Merhaba Aykut Bey… Direk kart arızası denilemez. Kablo bağlantılarını da kontrol etmek gerekir. Ancak kart da yüksek ihtimalli arıza sebeplerinin başında gelir. Yine de bize kalırsa bi elektrikçi çağırarak dairenize gelen elektriği de kontrol ettirmeniz gerekir.

  2. Selamlar viesman 50 t modelini kullanıyorum evim içten yalıtkanlı oda termostadi 22 veya 23 olarak kombi sıcaklığını 70 derecede birakmakmi daha iyidir yada termostatsiz kullanmakmi nedeni evi havalandirirken oda termostadi daha uygun diye düşünüyorum diger türlü 35 derecede bırakıp evi havalandırıp daha çok yakıt kullandığımı düşünüyorum birde her kafadan ayrı bir ses çıkıyor kimin yarı yoğusmali yada tam yogusmali diyorlar yardımcı olursaniz sevinirim teşekkürler

    1. Merhaba Halit Bey… Kombi sıcaklığı 70°C biraz yüksek. 55-60°C ler kullanım açısından idealdir. İçten yalıtımlı bir ev dıştan yalıtım gibi çok iyi olmaz. Ancak yine ısı kaybını engeller. Yalnız sadece yalıtım da önemli değildir. Daireniz ara katta mı bu da çok önemli. Çünkü üst veya alt katın boş olması ya da kombi gibi ısıtma cihazlarının kullanılmaması da bir ısı kaybıdır. Bu yüzden tüketimi artırabilir. Bu duruma göre oda termostatı kullanmak avantajlı da olabilir dezavantajlı da olabilir. Kombiyi kısık derecede kullanmak fatura açısından hiçbir zaman çözüm değildir. Aksine birçok kullanıcıdan düşük derecede kullanmama rağmen faturam yüksek geliyor gibi cümleleri çok sık duyuyoruz.

  3. Salam.
    CERTUSS-1800 buhar jeneratörünün kondens pompasından su sızıyor. Bu nedenle, kazan hızla durur ve monitör bir SICAQ su açığı kaydeder. Kondens pompasının onarılması veya değiştirilmesi gerekir. Watcap numaranız varsa, size bir video gönderirim.

    1. Merhaba Quliyev Ariz… Firma olarak buhar jeneratörü hizmeti vermiyoruz. Kombi klima arıza onarım bakım servisiyiz. Bu yüzden size yardımcı olamıyoruz maalesef.

  4. Merhaba. Yeni taşındığım ev 5 katlı müstakil bir ev, ve ısınma-Sıcak su ihtiyacı duvar tipi kazan ve boyler sistemiyle sağlanıyor. Petek ısınmasıyla alakalı herhangi bir sorun yok, fakat sucak suyu açtığımızda 5 10 dk kadar Sıcak su geldikten sonra su soğuyor ve tekrar ısınmıyor. Boyler üzerindeki termostat ısısı 20 derece civarına düşüyor, ve sıcak su açıkken yükselmiyor, Sıcak su alamıyoruz. Bu sırada kombi sürekli çalışıyor duruyor, aralıksız çalışma yok, ve peteklerde soğumaya başlıyor. Sorunla alakalı hem kombi servisi hemde tesisatçı kontrol yaptı ama net bir çözüm sunamadılar, pompada arıza olabileceği söylendi ama pompa da çalışıyor gibi gözüküyor, emin değiller. Pompaya gelen borular, pompanın kendisi ve pompadan çıkıp boylere bağlanan boruda bu sırada Sıcak oluyor, fakat boyler termostatı 45 dereceden 20 dereceye kadar düşüyor sıcak su açık olduğunda. Sorun ne olabilir, ne yapılması gerekir yardımcı olabilirmisiniz?

    1. Merhaba Ersin Bey… Sıcak su musluğu açıkken petekler soğuduğuna göre üç yollu vana görevini yapıyor gibi duruyor. Çift eşanjörlü cihazlarda pompa sıcak su devresinde de çalışmaktadır. Pompa çalışıyor deniliyorsa cihazdaki sensörleri kontrol etmek gerekir. Sensörün yani sıra kart dahil birçok parçaya bakmak gerekir. Kaloriferler ısındığına göre sorun sadece sıcak su devresinde. Tüm musluklarda bi deneme yapın. Muslukların hepsinde aynı durum söz konusu ise sorun cihazınızdadır. Ancak birkaç muslukta veya bir muslukta böyle bir şikayetiniz oluyorsa musluk bozuk olabilir, filtre tıkalı olabilir veya sorun tesisatta olabilir. Ayrıca ayrı tesisatçı da gelmiş kombi servisi de gelmiş. Yani onlar yerinde bakıp bir sorun göremediyse bizim uzaktan aktaracağımız bilgiler pek de faydalı olmaz. Kısacası arızayı yerinde görmemiz gerekir ki net bir bilgi aktarabilelim.

  5. Iyi aksamlar yine rahatsiz ediyorum ama servis sorunun tesisat kacagi oldugunu soyledi. Yaklasik 7 saat kapali kalan kombide bar 2den cok az bir miktar dusmustu ama kapali olan sicak ve soguk su vanasini acinca basinc 1.5e dustu ve servis kombide sorun olmadigini sorunun tesisatta oldugunu soyledi. Dogru bir tespit mi yapmislar? Tesisatciyi cagirdigimda sorun tesisatta degil demisti kime inanacagimi sasirdim. Ama o kadar bilgi okudum tesisatta kacak varsa basincin 2-3 saatte sifira dustugu soyleniyor. Ve bizim kombi calistigi surece basinc dusmuyor ne zamanki derecesi azaliyor ya da istenen isiya gelince duruyor o zaman basinc dusmeye basliyor ve en sonda da sifirlaniyor

    1. Merhaba Müge Hanım… Kombi ısınmaya geçince yani çalışınca basınç düşmüyor, dinlenmeye geçtiği zaman basınç düşüyorsa bu genleşme tankı sorunudur. Tesisat kaçağı olsa (ufak bir kaçak bile olsa) kombi basıncı her şekilde düşürür. Kullanılsa da kullanılmasa da her şekilde basınçta azalma olur. Bize kalırsa genleşme tankının havası yok veya tank delik. Ancak uzaktan arıza tespiti her zaman için zordur. Hizmet verdiğimiz bir bölgede iseniz 0850 811 88 22 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz. Size yardımcı olmak isteriz.

  6. Yorumunuza cevap yazmayi beceremedim bir turlu ama basinc 12-13 saatte bir sifira dusuyor gorunurde tesisatta kacak yok. Su an kombi sarteli inmis kombi kapali durumda ama basınç cok yavas da olsa dusmeye devam ediyor. Kombi kapali konumdayken basınç düşüyorsa tesisattan mi kombiden mi kaynaklaniyor sorun

    1. Yeniden Merhaba Müge Hanım… Bir önceli yorumunuzda kombiyi 3 saat kapalı tuttuğunuzu ve basınçta 0.1 bar kadar düşme olduğunu belirtmiştiniz. Eğer tesisat kaçağı olsaydı basınç değeri çok daha hızlı düşerdi. Yani bu kadar az bir düşme olmazdı. Bize kalırsa yaşadığınız sorun kombiden kaynaklı gibi duruyor. Tankın havası eksik olabilir, tank delik olabilir veya eşanjör arızası olabilir.

  7. Iyi gunler ben birkac gun once kombide basinc dustugu icin soru sormustum. Servis bari 2ye getirip kombiyi kapatarak dusme olup olmayacagini kontrol etmemi istedi 3 saatte kombi kapali vaziyette iken bar 0.1 kadar dusus yasadi yani 2nin bir tık ustundeyken simdi bir tık altina düşmüş oldu. Gider borusunun altina koyduklari kovada en fazla 3 damla su vardi. Arayip bilgi verdim 3-4 saat daha boyle kalmasini soylediler. Eger düşüş devam ederse bu neyde sıkıntı oldugunu gosterir? Gercekten kac gundur bu sıkıntı icimi daraltti bir turlu cozum bulunamiyor.

    1. Merhaba Müge Hanım… Muhtemelen sorun tesisatta mı yoksa kombide mi diye kontrol ediyorlar ve bu yüzden size bu bilgileri aktarmışlar. Bu işlemlere gerek yok bize kalırsa. Basıncın ne kadarda bir ne kadar düştüğü önemlidir. Gözle görülür su kaçağı var mı yok mu buna da bi bakmak gerekir. Gözle görülür bir su kaçağı yok diyorsanız sorun kombide de olabilir, tesisatınızda da… Basınç eğer günde birkaç kez düşüyorsa bu durum genel olarak tesisata bağlıdır. Sıva üstünde olmasa bile sıva altı kaçağı olabilir. 2-3 günde bir kez su basmak durumunda kalıyorsanız tank veya eşanjör problemi olabilir. Tabi yine tesisatta sıva altında su kaçağı olabilme ihtimali de var. Sorunu yerinde incelemek gerekir.

  8. Benim kombim eca confeo pulus kış ayarında olduğu halde Petek leri ısıtmıyor kapatıp açtığmda ısınıyor sonda duruyor basınç 1/5 petek ışığı yanıyor musluk suyunda sıkıntı yok neyden açaba

    1. Merhaba Ömer Bey… Petek vanaları açık, kombi kış konumunda ve basınç 1.5 barda olmasına karşın yine de petekler ısınmıyorsa kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir işlem yok maalesef. Kombi bir hata kodu veriyorsa cihazı resetlemeyi deneyin veya bize buradan hata kodunu yazın. Ancak böyle bir uyarı da yoksa sorunu yerinde görmeden bilemeyiz. Yani kombi içinde mevcut olan ve kalorifer devresinde çalışan; sensör, kart, üç yollu vana, pompa, eşanjör gibi birçok parçada problem olabilir. Cihazı yerinde görüp incelememiz gerekiyor.

  9. Merhaba 1 ay once dogalgazi kullanmaya basladik kombi olarak Buderus marka kullaniyoruz, 3.kat oldugumuz icin basinc yeterli gelmiyordu bu yuzden by-pass yontemiyle sorunu hallettik bir aydir bar 1.5 gostergesindeydi. Bir gun termostat ariza kodu verdi kombiye baktığımda bar sifira kadar dusmustu vanayi cevirip basinci yukselttim. O gunden sonra 12 saatte bir basinc sifira kadar dusuyor, tesisatci cagirdik kacak vardir falan dedi ama bir sey cikmadi sonrasinda sicak ve soguk suyu kapattik ama basinc dusmeye devam ediyor sizce sebebi ne olabilir? 1 ay sorunsuz calismisti kombi tesisatta catlakla alakali bir durum mudur?

    1. Merhaba Müge Hanım… Tesisatta bir kaçak durumu yoksa sorun kombide olabilir. Kombiye bakım gerekebilir veya parça arızası da olabilir. Kombiyi yerinde kontrol etmek gerekir. Gözle görülür bir kaçak durumu yoksa ya kombide sorun vardır ya da sıva altı kaçağı vardır. Bi bakmak lazım.

  10. Merhaba ariston clas kombiyi bugun itibariyle actim bilmedigim icin menü tusuna bastim eksi arti ayarlari vardi bastim. Korkuyorum sadece teknik ekip onla ilgilenir dediniz. Cagri servisinizi aradim hizmet veremiyor. Bana donus yaparsaniz cok sevinirim saat kacta aramaliyim. Kombi suan calisiyor sıkıntı yok her ihtimale karsi kapamalimiyim

    1. Merhaba Pelin Hanım… Korkmayın. Cihazın sadece kullanım ayarlarını değiştirmişsinizdir muhtemelen. Belki de hiçbir ayarlama yapmadınız. Kombi çalışıyorsa sorun yok. Ancak kısa sürede kontrol ettirmenizi öneririz.

  11. Versen vx 24 fi marka 9 yıllık bi kombi için üzerindeki 2 adet ayar düğmesi arıyorum yardım ci olur musunuz

    1. Merhaba Mehmet Bey… Firmamızda parça satışı yok maalesef. Düğmeler kırıksa değişimi gerekir. Düğmeler boşa dönüyorsa elektronik kart arızası olabilme ihtimali var. Servis yardımı almanızı öneririz.

  12. Merhaba protherm marka kombimizin gaz valfi değişimi yapildı. Parça değişiminden sonra sıcak su açıkken kombi sürekli yanıp sönüyor. Bu sırada suda soguyup ısınıyor. Değişimi yapan servis böyle çalışması normal deyip tekrar gelmedi. Bunun üzerine başka bir servis çağırdım. Gelen 2. Servis gaz valfinin modülasyon ayarının yapılması lazım dedi. Bu işlem için 350 tl istedi. İlk gelen servisi arayıp durumu anlattım ama bu parçaya modülasyon ayarı yapılmaz dedi. Şu an kombi sürekli olarak yanıp sönüyor. Yanarken ateş çok kuvvetli yanıyor ardından tamamen sönüyor ve bu şekilde devam ediyor. Burdaki problem modülasyon ayarından mı kaynaklı yoksa farklı bir problemmi var. Bayrampaşaya servisiniz varmı ve kredi kartı gecerli mi. Teşekkür ederim.

    1. Merhaba Mehmet Bey… Anlattığınız kadarıyla bir gaz ayarı gerekebilir ancak onun maliyeti bu kadar yüksek olmaz. Cihazı tabi yerinde görüp incelemeden bu konuda bilgi aktarmak çok zor. Bu yüzden bi detaylı inceleme gerekir. Bayrampaşa ilçesine hizmet veriyoruz. Ayrıca ödemelerde kredi kartı da geçerlidir. 444 1 837 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilirsiniz.

  13. Eca Calora kombinin kalorifer gidis suyu sicakligi min 40oC ,bun bahar mevsiminde fazla gelebilmekte;bu gidis suyu sicakligini 20oC ‘a getirilebilirmi?

    1. Merhaba Sezgin Bey… Belirttiğiniz sıcaklık değeri fabrika çıkış sıcaklığıdır. Kombinin en düşük sıcaklık değeri 40°C ise aşağıya düşürülemez.

  14. Kolay gelsin baykan kombimle ilgili bi sıminti yasiyorum petekler ve su isinmiyor e2 arizasi veriyor servisci gelip sensorleri degistirdi gitti ama ayni hata devam ediyor çözüm nedir acaba

    1. Merhaba Kadir Bey… Baykan kombilerde E2 arıza kodu atık gaz yolu ile alakalı bir sorundur. Kombiniz hermetikse yani bacası camdan veya balkondan dışarı uzanıyorsa fan, prosestat veya anakartta sorun olabilir. Yine de tabi net teşhis için sorunu yerinde görmek gerekir.

  15. Merhaba Baymak kombimde 88 hatası alıyorum ekran kısmında vurunca kombi çalışıyor ama tekrar 1 gün sonra aynı hatayı alıyorum

    1. Merhaba Gönül Hanım… Kombinizde elektronik kart arızası var. Teknik açıdan karta müdahale edilmesi için servis yardımı almanız gerekir.

Petek Yıkama