canlı destek ariza kaydi canlı destek

New Elite Arıza Kodları

New Elite Arıza Kodları ile ilgili bilgi sahibi olmak isteyen müşterilerimiz var ise yazımızı okumalıdır. New Elite Arıza Kodları sırasıyla ayrıntılı olarak sayfamızdaki metinde sıralanmıştır.

F1 Arızası: Brülörde ateşleme yok: Kombiye bir sebeple gazın gelmediğini belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaz ateşleme yapmaz yani hiçbir konumda çalışmaz. Gaz giriş kontrolünü kullanıcı olarak sağlamalısınız. Eğer sorun yok ise cihazı resetlemelisiniz. Yine de sorun çözümlenmedi ise bu durumda cihazda sorun var demektir ve servisi aramalısınız. Cihazın elektrotlarında (ateşleme ve iyonizasyon) sorun olabilir, gaz valfinde ya da elektronik kartında problem olabilir. Arıza tespitini ve çözümünü uzman Ferroli New Elite Servisi ekibi sağlayabilir.

F3 Arızası: Emniyet valfi devreye girmiyor: Bu durumda ısıtma tesisat suyu sensörü aktif durumda değildir ya da tesisatta sirkülasyon sağlanamıyordur. Böyle bir durumda hem ısıtma sensörü sorunu hem de pompa sorunu meydana gelmiş olabilir. Bu nedenle de çözüm için mutlaka servis yardımı almanız gerekmektedir.

New Elite Arıza Kodları

F4 Arızası: Prosestat devreye giriyor: Bu durum prosestat kontağının kapalı kaldığını gösterir. Bu durumda servis ekipleri tarafından prosestat kontrolü sağlanmalıdır. Bu nedenle de servis yardımı almalısınız.

F5 Arızası: Prosestat kapatmıyor: Bu durum kontağın 55 saniye içerisinde kapatmadığını gösterir. Hava ve duman boruları tıkalı olabilir bu durum mutlaka kontrol edilmelidir. Prosestat arızası da meydana gelmiş olabilir. Servis çağırırsanız çözüm alternatifi sunulabilir.

F6 Arızası: Prosestatın uzun süre kapanmaması: Kontağın 5 denemeden sonra yine de kapanmamasını belirten arıza kodudur. Bu durumda kombide ya fan ya da prosestat arızası görülür. Bu durum karşısında kullanıcı olarak yapabileceğiniz işlem yoktur. Mutlaka yardım için servisi aramalısınız.

F8 Arızası: Ateşleme sonrası yanma yok: Kombide ateşleme oluyor fakat yanma durumu olmuyor ise bu sorun karşımıza çıkar. Bu durum elektronik kartta sorun olabileceği anlamına gelebilir. Ya da şebeke anormalliği sebebi ile de bu durum yaşanabilir. Topraklama kontrolü de sağlanabilir. Bu nedenle de kombi servisinden yardım almalısınız.

F9 Arızası: Gaz valfi ile elektronik aksam arasında iletişim yok: Bu durumda gaz valfi sorunu ya da kablo bağlantı sorunu yaşanabilir. Sorun ancak uzman servis ekibi tarafından tespit edilir ve müdahale yapılabilir. Bu nedenle de bu durum karşısında New Elite Servisi’ni aramalısınız.

F10-F22 Arızası: Mikro işlemci sorunu: Cihazın elektronik kartındaki mikro işlemcide sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda elektrik kesilip yeniden verilmelidir. Sorun eğer devam eder ise elektronik kart kontrol edilmeli değişim ya da tamiri yapılmalıdır. Bu nedenle de mutlaka servis desteği almalısınız.

F23 Arızası: 4 dakika içinde tesisat basıncına ulaşılamıyor: Bu durum tesisatta su kaybı olduğu anlamına gelir. Şebeke basıncı düşük ise bu sorun yaşanır. Şebeke basıncına bakılarak su basılmalıdır. Sorun çözümlenecektir.

F24 Arızası: 12 saat içinde 4 kez kombiye su basmak gerekiyor: Böyle bir durumda sürekli düşük su basınç sorunu yaşanıyor demektir. Emniyet ventili kontrol edilmelidir. Tıkanması ya da arızalı olması kombideki suyu tahliye ediyor anlamına gelebilmektedir. Ya da genleşme tankının havası eksik ise yine sürekli basınç düşme durumu yaşanabilir. Cihaza su basmak yerine servisi arayarak yardım almanız gerekmektedir.

F25 Arızası: Yazılım sorunu: Ferroli New Elite kombide yazılım hatası anlamına gelen arıza kodudur. Bu durumda elektrik kesilip yeniden verilmelidir. Eğer sorun düzelmez de yeniden devam eder ise mutlaka elektronik kart kontrol edilerek müdahalesi yapılmalıdır. Bu durum karşısında cihaza müdahale edemeyeceğiniz için mutlaka Ferroli Servis yardımı almalısınız.

F30-F31 Arızası: Isıtma tesisat sensör sorunu: Isıtma sensöründe sorun olduğu anlamını taşıyan arıza kodlarıdır. Bu durumda sensör arızası karşımıza çıkabilir. Veya kablolarda eğer kopma ya da kısa devre durumu oldu ise yine bu durum yaşanabilir. Çözüm için servisi aramanızı tavsiye ederiz.

F32-F33 Arızası: Kullanım suyu sensör sorunu: Cihazın sıcak su sensöründe sorun, kablolarında kopma ya da kablolarda kısa devre olduğu zaman bu iki sorun meydana gelir. Böyle bir durumla karşılaştıysanız mutlaka servis yardımı almalısınız.

F34 Arızası: Voltaj düşük ya da yüksek: Cihaza gelen voltajın ya 190 V dan düşük ya da 250 V dan yüksek olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaz bir süre kadar bu şekilde düzelir umudu ile beklenmelidir. Düzelme olmaz ise servis aranmalıdır. Elektrik tesisatında sorun olabilir. Cihazın bu sebeple parçaları zarar görmüş olabilir. Servis müdahalesi sonrasında çözüm sağlanabilir. Yalnız sorun yaşanmasın diye de mutlaka regülatör kullanmalısınız.

F36 Arızası: Elektronik kart sorunu: Yaz kış farklı sebeplerle karşımıza çıkan bir arıza kodudur. Bu arıza kodunun anlamı elektronik kartta sorun olmasıdır. Böyle bir durumda cihazın çalışması beklenilemez. Yapılması gereken uygulama kartın tamiri ya da değişimidir. Bu sebeple de mutlaka Ferroli Servisi’ne ulaşmalı yardım almalısınız.

F37 Arızası: Isıtma tesisatı suyu çok düşük: Tesisattaki suyun olması gerekenden çok çok düşük olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durum karşısında cihaza su basmanız gerekmektedir. Bu uygulama kombi altındaki doldurma musluğu ile yapılır. Su basma sonrasında düzelme olmuyor ise sensör hasat görmüş olabilir. Bunun için de  Ferroli Servisi telefonunu aramanız gerekir.

F39 Arızası: Dış sonda arızalı: Cihazda sonda sorunu olduğunda ya da kablolarda kısa devre meydana geldiğinde bu problem karşımıza çıkar. Böyle bir durumda arızayı kullanıcı olarak çözümleyemezsiniz. Bu nedenle de mutlaka servisi arayarak yardım talep etmeniz gerekmektedir.

F40 Arızası: Isıtma tesisatı suyu yüksek: Bu durum cihazda olması gereken suyun oldukça yüksek olduğunu gösterir. Böyle bir durumla karşılaştığınız zaman yapmanız gereken şey kombideki fazla suyu almaktır. Kombideki fazla suyu kombiye yakın olan kaloriferden hava alarak düşürebilirsiniz. Fazla su aldığınız durumlarda cihaza yeniden su basarsanız sorun çözümlenecektir.

New Elite Arıza Kodları konusundaki bilgileri bu sayfamızda sizler için sunduk. Bu konuda yardım alabileceğiniz her bir durum için bizleri arayabilirsiniz. Ekip olarak sizlere New Elite Arıza Kodları konusunda her daim yardımcı olacağız.

footer logo
Kombitamircisi.com.tr olarak sizlere kombi servisi hizmetini daima HIZLI ve GARANTİLİ olarak sunuyor. Bizleri takip ederek güncel kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
sosyal medyada biz
facebook twitter youtube google instagram
kredi kartı ile kapıda ödeme
visa master card
iletişim bilgileri
telefon
444 1 837
infomailkombitamircisi.com.tr
adres
Esentepe Mh. Milangaz Cd. Asia Residence A Blok K:7 D:19
biz size ulaşalım
Online Servis Talebinde Bulunarak, Bizlere Ulaşarak Kayıt Bırakabilirsiniz. talep oluştur En Kısa Sürede Dönüş Yapacağız!

E-Bültene Kayıt Olun

Kombitamircisi.com.tr adresine kayıt olarak güncel kampanyalardan ve haberlerden ilk haberdar olan siz olun!
rapid ssl

Marka ve Logolardan Bağımsız Özel Servistir.

© Copyright Tüm Hakkı Saklıdır. 2016 Kombitamircisi.com.tr