canlı destek ariza kaydi canlı destek

Domicondense Arıza Kodları

Domicondense Arıza Kodları ile alakalı bilgilere ulaşabileceğiniz sayfamız sizler için hazırlanmıştır. Bilgi için yazımızı okuyabilirsiniz. Ya da Domicondense Arıza Kodları hakkındaki sorularınız için bizlere ulaşabilirsiniz.

A01 Arızası: Ateşleme yok: Cihazın hiçbir koşulda ateşleme yapmadığını belirtir. Bu durumda gaz kontrolü sağlamalısınız. Gaz girişlerine bakmalı vanaları açık mı diye kontrol ederek kapalı ise açık konuma almalısınız. Eğer gaz girişi konusunda sorun yok ise bu durumda ateşleme ve iyonizasyon elektrodunda sorun olabilir, gaz valfi arızası ya da elektronik kart sorunu meydana gelmiş olabilir. Kullanıcı olarak sorunun çözümlenmesi için Ferroli Domicondense Servsi aramanız yardım talep etmeniz gerekmektedir. Cihaz bu durumda çalışmayacaktır.

A03 Arızası: Brülör kapalı iken alev var: Bu durumda elektrotlarda ya da elektronik kartta sorun olabilmektedir. Bu nedenle de diyebiliriz ki kullanıcı olarak cihaza müdahalede bulunamazsınız. Çözüm sizlerin elinde değil servisin elindedir. Böyle bir hatada Domicondens Servisi’ni aramanız gerekmektedir.

Domicondense Arıza Kodları

F05 Arızası: Hava basınç swich sorunu: Bu durum hava basınç swich kontağının açık olduğunu gösterir. Böyle bir durumda hava basınç swichi kablolarında sorun olabilmektedir. Cihazın kablo tesisatı, fanı, basınç swichi ve diyaframı kontrol edilmeli sorun neyden kaynaklı ise tespit edilip çözümlenmelidir. Bu nedenle de çözüm için servisi aramalısınız.

A06 Arızası: Ateşleme sonrasında alev yetersizliği: Cihazın ateşleme yapmasının hemen sonrasında alevin yeterli gelmediğini belirten arıza kodudur.  Bu durumda gaz sistemindeki basınç düşük olabilir. Brülör en düşük basınç değerinde olabilir. Böyle bir durumda mutlaka servisi arayarak yardım istemelisiniz.

F10 Arızası: Çıkış sensörü 1 sorunu: Sensör arızası olarak da bilinebilir. Kablolarda kısa devre olması ya da kablolarda kopmanın olma durumu da bu sorunu meydana getirebilir. Bu durum karşısında mutlaka servisi aramalısınız.

F11 Arızası: Sıcak su devresi sensör sorunu: Sıcak su sorunu yaşayabileceğiniz bir arıza kodudur. Bu durumda sıcak su sensörü arızalı olabilir. Sensör sorununun yanı sıra cihazın kablolarında kopma veya kablolarında kısa devre durumu da olabilir. Hem kesin tespit hem de çözüm için servis yardımı almalısınız.

F14 Arızası: Çıkış sensörü 2 sorunu: Sensörün kablo tesisatında sorun var ise yani kablolarında kopma ya da kısa devre durumu söz konusu ise bu sorun yaşanır. Veya sensör arızası da meydana gelmiş olabilir. Çözüm istiyorsanız bu sorundan kurtulmak adına servisi aramalısınız.

F34 Arızası: Besleme gerilim sorunu: Bu durumda cihaza gelen şebeke voltajının olması gereken değerden az olduğunu anlayabiliriz. Yani düşük gelen voltaj sebebi ile cihaz çalışmıyordur. Kısa süreliğine beklemelisiniz. Bu bekleme sonrasında eğer düzelme olmadı ise mutlaka servis yardımı almalısınız. Cihazın elektronik kart gibi önemli olan bir parçası hasar görmüş ya da arızalanmış olabilir. Servis talep ederseniz bu sorun çözümlenebilir. Fakat yine de bu sorunu bir kez daha yaşamamak adına regülatör cihazı kullanabilirsiniz.

F35 Arızası: Şebeke frekansı normal değil: Elektrik şebekesinde sorun olduğunu belirten arıza kodudur. Ferroli Servisi’ni arayarak yardım almalısınız. Cihaza müdahaleniz söz konusu olamaz. Elektrik sistemi kontrol edilmeli ve sorun çözümlenmelidir.

F37 Arızası: Sistem su basıncı düşük: Kombide yetersiz su basıncı anlamını taşıyan arıza kodudur. Bu durumda cihazın su basıncı yeterli olmadığında sisteme su eklemeniz yani cihaza su basmanız gerekmektedir. Su basımı 1 ile 2 bar arasında olmalıdır. Bu şekilde su basıldıktan sonra cihaz düzelecektir. Sorun düzelmez ise cihaza reset atabilirsiniz. Yine de bir düzelme durumu olmadı ise servisi arayabilirsiniz.

A41 Arızası: Sensörlerin konumlandırılması: Çıkış sensörünün ya da sıcak su sensörünün boru ile bağlantısının olmadığını yani bağlantısının kesildiğini belirten arıza kodudur. Bu durumda sensör doğru konumlandırılmamış ya da arızalı ve bu sebeple düzgün çalışmıyor olabilir. Servis müdahalesi gerekeceği için mutlaka Ferroli Servis‘ini arayarak yardım almalısınız.

F42 Arızası: Isıma sensöründe anormallik: Bir neci sensör sorunu olarak adlandırabiliriz. Bu durumda sensör arızalı olduğunu için parça değişimi gerekmektedir. Bu sebeple de yapmanız gereken şey Domicondens Servisi’ni arayarak yardım talep etmektir.

F43 Arızası: Eşanjör koruması devrede: Sistemdeki suyun devir daim olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda bir nevi kombinin sirkülasyon yapmadığını belirtebiliriz. Pompa arızası olarak adlandırmak da mümkün olabilir. Arıza tespiti ve çözümü için servis talebinde bulunmalısınız.

F50 Arızası: Modureg sorunu: Kablo tesisatında sorun olabileceğini anlatan arıza kodudur. Bu durumda kablolarda kopma durumu meydana gelmiş olabileceği için servis müdahalesi gerekmektedir. Ferroli Kombi Servisi numarasını aramanız yardım almanız gerekmektedir.

Domicondense Arıza Kodları hakkında sunulması gereken bilgileri sizler için sunduk. Bu konuda anlamadığınız her şey için bizleri aramalısınız. Domicondense Arıza Kodları hakkında sizleri bilgilendirerek yardımcı olmaya hazırız.