canlı destek ariza kaydi canlı destek

Themafast Arıza Kodları

Themafast Arıza Kodları ile alakalı aradığınız fakat hiçbir yerde bulamadığınız bilgiler bu yazımızda yer almaktadır. Themafast Arıza Kodları konusunda bilgi sahibi olmak adına yazımızı inceleyebilirsiniz.

F01 ve F04 : Themafast kombide beliren F01 ve F04 arıza kodlarının açıklaması kombinin ateşleme yapmaması yani kombiye gaz gelmemesidir. Bu durumda vanaların kontrolünü yapmalı vanaları açık konuma getirmelisiniz. Vanaları açık hale getirdikten sonra kombiyi resetleyin. Hala aynı uyarı kodu var ise bu durumda gaz valfinde ya da iyonizasyonunda problem olabilir. Themafast Kombi Servisi’ni aramalısınız.

F02 Arıza Kodu : Hava başarısızlığı sebebi ile prosestatın arıza yaptığını belirten arıza kodudur. Bu durumda parça değişimi gerekeceği için sizin direk Demirdöküm Themafast Servisi ile görüşmeniz gerekmektedir. Prosestat değişimi sonrasında cihaz çalışmaya devam edecektir.

F03 Arıza Kodu : Kobinin hava prosestatının arıza yaptığını belirten uyarı kodudur. Bu durumda cihaz hava akışı sağlamıyor diyebiliriz. Bu durumda sorunun çözümlenmesi için Themafast Servisi’ni aramalısınız.

F05 Arıza Kodu : Themafast kombide aşırı ısınma olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda limti termostat sensöründe sorun var ve değişimi gerekebilir diyebiliriz. Bu konuda yardım için Demirdöküm Servisi çağrı merkezini aramanız gerekir.

themafast kombi kodlari, themafast ariza kodlarinin anlamlari

themafast kombi hata kodlari

F06 Arıza Kodu : Themafast kombide kalorifer sensörünün arızalı olduğunu belirten uyarı kodudur. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Themafast Kombi Servisi’ni aramalı yardım istemelisiniz.

F08 Arıza Kodu : Kombide tesisat gidiş suyu sensörü arızası olduğunda ekranda bu uyarı kodu belirmektedir. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Yalnız bu uyarı kodunda hangi sensörün değişeceği konusunda tespit edilmeden bilgiler verilemez. Bu arızayı tespit etmesi ve müdahale etmesi açısından Demirdöküm Servisi ile görüşmenizde fayda vardır.

F09 Arıza Kodu : Kombideki su basıncını ölçe görevinde olan sensörün arızalı olduğunu belirten uyarı kodudur. Bu parçanın değişimi için Themafast Kombi Servisi’ni aramalısınız.

F11 Arıza Kodu : Themafast kombide ana kart arızası yaşandığını belirten uyarı kodudur. Ana kartın tamirinin ya da değişiminin yapılması gerekmektedir. Bu nedenle de Demirdöküm Servisi’nden yardım almalısınız.

F12 Arıza Kodu : Themafast kombide F12 arıza hatası belirdi ise ekran kartında ya da kumanda panelinde sorun var demektir. Bu durumda cihaza müdahale etmemeli Themafast Kombi Servisi’ni aramalı yardım istemelisiniz.

F13 Arıza Kodu : Themafast kombinin elektronik kartında sorun olduğu anlamına gelen bu uyarı kodunda kart tamiri ya da kart değişim işlemi gerekebilir. Bu durum için servis desteği almalısınız.

F14 Arıza Kodu : Themafast kombide sensör arızası yaşandığını belirten bu uyarı kodunda hangi sensörün değişmesi gerektiğini servis gelip tespit etmelidir. Bunun için Demirdöküm Kombi Servisi’ne 444 18 37 numaralı telefondan ulaşmanız gerekmektedir.

F15 Arıza Kodu : Kombinin üç yollu vana adını verdiğimiz parçasının step motorunda sorun olduğu anlamına gelen bu uyarı kodunda cihaz verim sağlamaz. Parçanın değişimi gerekeceği için Demirdöküm Servisi’ni aramalısınız.

F16 Arıza Kodu : Themafast kombi ekranında bu uyarı kodu belirdi ise gaz valfinde sorun var demektir. Bu durumda cihaz ateşleme yapmaz. Cihazın ateşleme yapmaması sebebi ile de hem peteklerinize sıcaklık gelmez hem de sıcak su alamazsınız. Bu durumda Demirdöküm Themafast Servisi’ni arayarak yardım istemelisiniz.

F17 Arıza Kodu : Themafast kombide voltaj düşüklüğü yaşanıyor demektir. Bu durumda sizin öncelikle bir elektrikçiyi çağırmanız gerekmektedir. elektriksel bir problem söz konusu değilse regülatör kullanmanızı gerekir. Bu konuda bilgi ve yardım için Demirdöküm Servisi’ni arayabilirsiniz.

F18 Arıza Kodu : Cihazın ekran kartında sorun olduğunu anlayabileceğimiz hata kodudur. Bu durumda ekran kartının tamiri ya da değişimi gerekmektedir. Konuyla alakalı yardımları Demirdöküm Kombi Servisi’nden almalısınız.

F19 Arıza Kodu : Sensör sıcak su isteğini karşılıyor fakat boru üzerindeki irtibatı geçerli değil. Bu durumda sensörde sorun var diyebiliriz. Cihaza müdahale etmemeli Themafast Servisi’ni aramalısınız.

F20 Arıza Kodu : Themafast kombinin ekran kartı ile kombinin uyum sağlamadığını belirten uyarı kodudur. Cihaza önceden müdahale edilip ekran kartı değiştirildi ise ayarları yapılmamış olabilir. Cihaza müdahale edilmedi ise ekran kartı arızalı diyebiliriz. Bu durumda Demirdöküm Servisi’ni arayarak yardım talebinde bulunmanız gerekmektedir.

F21 Arıza Kodu : Themafast kombi bu uyarı kodunu veriyor ise kombinin basınç değeri olması gereken değerden düşük demektir. Yani kombi basıncı 0,3 barın altındadır. Bu durumda kombiye altında bulunan doldurma musluğu ile su basmanız gerekmektedir. Basınç değeri 1,5 barı gösterdiğinde doldurma musluğunu kapatın cihaz çalışacaktır. Çalışmazsa da kombiyi kapatıp yeniden açın yani resetleyin.

F22 Arıza Kodu : Kombi basıncı gereğinden fazla olduğunda daha doğrusu 2,7 barın üstünde olduğunda kombi bu uyarı kodunu vermektedir. Themafast kombi ekranında bu uyarı kodu belirdi ise kaloriferin yan tarafındaki müşürden hava alma işlemi yapmalısınız. Bu işlem sonrasında sorun kalmayacaktır.

Themafast Arıza Kodları konusunda anlamadığınız her şey için bizlere ulaşabilir ya da Themafast Arıza Kodları konusunda çözüm için bizleri dilediğiniz vakit arayabilirsiniz.