canlı destek ariza kaydi canlı destek

Logomox U052 Arıza Kodları

Logomox U052 Arıza Kodları konusunda net bilgilere ulaşmak isteyenler için hazırlanan sayfamıza hoş geldiniz… Yazımızı okuyarak sizler de Buderus kullanıcısı olarak Logomox U052 Arıza Kodları hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz.

CL Arızası: Sıcak su sensör sorunu: Kullanım suyu sıcaklık sensöründe sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Sensör sorununun yanı sıra bağlantı kablolarında kopma ya da kısa devre durumu olduğunda da yine aynı durum yaşanabilir. Servis çağırmanız gerekmektedir.

SH Arızası: EMS işletiminde kesinti: Bu durumla karşılaştığınız zaman mutlaka Buderus Servisi’ni yardım için aramanız gerekmektedir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz uygulama olmamaktadır.

Logomox U052 Arıza Kodları

CL Arızası: Sıcak su sensörü müdahalesinden sonra sorun devam ediyor: Bu durumda yanlış montaj söz konusu diyebiliriz. Yani sensör yerine tam takılmadı ise yeniden montajı gerekmektedir. Bunun için de yeniden servisi aramanız yardım istemeniz gerekmektedir.

CP Arızası: Boyler sensörü algılamıyor: Boyler sensöründe ya da bağlantı kablolarında sorun olduğunu anlayabileceğimiz arıza kodudur. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Ya da kablolarda kopma veya kısa devre durumu söz konusu ise ona göre müdahale yapılır. Bu nedenle de mutlaka Buderus Logomax U052 Servisi’ni yardım için aramalısınız.

9C Arızası: Kod anahtarı algılamıyor: Bu durumda kod anahtarının yerine tam takılmadığını ve yeniden takılması gerektiğini anlayabiliriz. Kod anahtar numarası kontrol edilmeli, ölçülmeli gerekli ise değişimi sağlanmalıdır. Fakat bu durum servis müdahalesi gerektirdiği için servisi aramalısınız.

3A Arızası: Prosestat işletme sırasında açıyor: Bu durum Logomox U052 kombinin fanın devir hızının sağlanamadığını da göstermektedir. Bu durumda fan, prosestat ve atık gaz tahliyesi kontrol edilmelidir. Sorun neyden kaynaklı ise servis ekipleri tespit edip müdahaleyi gerçekleştirecektir.

QP Arızası: Prosestat açmıyor: Bu durumda prosestatın açılmadığını ve sessiz kaldığını anlayabiliriz. Prosestat kontrolü yapılmalıdır ki bunun için de yapmanız gereken servis talep etmek ve yardım almaktır.

3C Arızası: Prosestat kapatmıyor: Bu durumda prosestat ya da atık gaz tahliyesi uzman ekipler tarafından kontrol edilmelidir. Parça değişimi gerektirecek bir arıza kodu olabileceği için müdahaleyi uzman servis ekiplerine bırakmalısınız. Bu nedenle de diyebiliriz ki bu durumda mutlaka Buderus Servisi telefonunu arayarak yardım almanız gerekir.

-Arızası: Dış hava termostatı algılanmıyor: Bu durumda dış hava termostatı ve bağlantı kabloları kontrol edilmelidir. Bu duruma müdahaleyi Buderus Servis ekibi uzmanları sağlamalıdır. Bu nedenle de tavsiye edilen bu durum karşısında cihaza müdahale etmeden servisi arayıp yardım almaktır.

2E Arızası: Tesisat su basıncı düşük: Kombide olması gereken suyun az olup yeterli suyun olmadığını anlatan arıza kodudur. Kombi altında bulunan doldurma musluğu ile kombiye 1,5 bar kadar su eklemeniz gerekmektedir. Bu su basımı sonrasında cihaz direk düzelecek normale dönecektir. Sorunun düzelmediği durumlarda cihaza reset atarak müdahalede bulunabilirsiniz. Sorun yine de devam eder ise servis talep etmelisiniz.

8Y Arızası: 8-9 köprüsü algılanmıyor: Soketin yerine oturmaması, köprünün eksik olması ya da yerden ısıtma sıcaklık sınırlayıcısının devreye girmiş olması bu sorunun yaşanmasına sebep olabilmektedir. Böyle bir durumda yapılması gereken şey servis talep etmek ve cihazı kesinlikle müdahalede bulunmamaktır.

2P Arızası: Isıtma devresinde ani ya da hızlı sıcaklık yükselmesi: Bu durumun yaşanma sebeplerinden biri pompa sorunu diğeri by pass hattında sorun olmasıdır. Bu durum karşısında yapılması gereken kullanıcı olarak herhangi bir müdahale yoktur. Bu sebeple de mutlaka yardım için servisi aramalısınız.

4Y Arızası: Gidiş suyu sıcaklık sensör sorunu: Bu durumda sıcaklık sensörü kontrolü sağlanmalıdır. Bir de bağlantı kablolarında eğer kısa devre ya da kopma var ise de bu sorun meydana gelebilmektedir. Bu durum karşısında da yapılması gereken tek şey servis yardımı talep etmektir. Bu şekilde sorun tespit edilip çözüm sağlanabilir.

4C Arızası: Emniyet termostatı sorunu: Böyle bir durumla karşılaşıldığında; tesisat basıncı, sıcaklık sensörü, pompa, elektronik kart arızası görülebilir. Ya da kombi içinde hava var ise de yine bu sorun yaşanıyor olabilir. Kesin tespit ve arızanın kısa sürede giderilmesi adına Buderus Kombi Servisi’ne ulaşmanız yardım talep etmeniz gerekmektedir.

6A Arızası: Alev algılanmıyor: Cihazda gaz girişinin olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda gaz sorunu yaşandığı için öncelikle gaz vanalarına bakmalı kapalı ise açmalısınız. Eğer bu anlamda sorun yok ise cihazı resetleyebilirsiniz. Cihazı resetlediniz ve buna rağmen sorun devam eder ise servisi çağırmanız gerekmektedir. Cihazın; ateşleme elektrodunda, iyonizasyon elektodunda, kablolarında, gaz valfinde ya da ana kartında sorun olabilir. Bu duruma da ancak servis ekibi müdahalede bulunabilir.

EC Arızası: Dahili sorun: Elektrik soket kontaklarında, ateşleme kablolarının bağlantılarında sorun var ise bu durum meydana gelmektedir. Bu durum karşısında kullanıcı olarak yapabileceğiniz tek şey biran önce servis talebinde bulunmaktadır. Cihazın kart sorunu olduğu için kart tamiri ya da değişimi gerekebilmektedir.

EL Arızası: Referans gerilimi hatalı (dahili düşük voltaj): Bu durumda elektronik kart arızası yaşanmaktadır diyebiliriz. Kartın servis tarafından müdahalesi gerekmektedir. Tamir ya da değişim konusunda tespit sonrası Buderus Servisi ekibi sizlere yardımcı olacaktır.

6C Arızası: Cihaz kapalıyken alev algılanıyor: Bu hata kodu ekranda belirdi ise elektroda su gelmiş olabilir. Bu duruma ancak servis ekipleri müdahalede bulunabilir. Çünkü cihazın elektrodu kablosuyla birlikte değiştirilmelidir. Sorun ancak bu şekilde çözüm bulacaktır.

6C Arızası: Gaz kesildiği halde alev devam ediyor: Bu hata kodunun bir diğer açıklamasıdır. Bu durumda gaz valfinde veya kablolarında sorun olabilir, elektrot seti de bu anlamda kontrol edilmeli sorun ne ise uzman servis ekibi tarafından tespit edilip müdahalesi yapılmalıdır. Bu nedenle de bu arızayı yaşayan kullanıcı biran önce çözüm için servis çağırmalıdır.

EP Arızası: Reset düğmesine uzun süre basılmış: Cihazda bulunan reset butonuna 30 saniyeden fazla basıldığı zaman ekranda beliren arıza kodudur. Bu durumda reset butonuna yeniden basmalısınız. Eğer sorun yeniden devam eder ve düzelme durumu olmaz ise Buderus Logomax U052 Servisi’ni yardım için aramalısınız.

Logomox U052 Arıza Kodları konusunda sunulan bilgiler dışında hem sorularınız hem de sıkıntılarınız için bizlere ulaşabilir uzman olan ekibimizden her tür konudaki yardımları alabilirsiniz. Logomox U052 Arıza Kodları konusunda uzmanlaşmış olan ekibimiz sizlere yardımcı olacaktır.

Logomox U052 Arıza Kodları konusunda anlamadığınız her bir konuda ya da sorunların kesin anlamda çözümlenmesinde uzman ekibimiz ile en yakınlarınızda yer alarak sizlere yardımcı olacağız.

footer logo
Kombitamircisi.com.tr olarak sizlere kombi servisi hizmetini daima HIZLI ve GARANTİLİ olarak sunuyor. Bizleri takip ederek güncel kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
sosyal medyada biz
facebook twitter youtube google instagram
kredi kartı ile kapıda ödeme
visa master card
iletişim bilgileri
telefon
444 1 837
infomailkombitamircisi.com.tr
adres
Esentepe Mh. Milangaz Cd. Asia Residence A Blok K:7 D:19
biz size ulaşalım
Online Servis Talebinde Bulunarak, Bizlere Ulaşarak Kayıt Bırakabilirsiniz. talep oluştur En Kısa Sürede Dönüş Yapacağız!

E-Bültene Kayıt Olun

Kombitamircisi.com.tr adresine kayıt olarak güncel kampanyalardan ve haberlerden ilk haberdar olan siz olun!
rapid ssl

Marka ve Logolardan Bağımsız Özel Servistir.

© Copyright Tüm Hakkı Saklıdır. 2016 Kombitamircisi.com.tr