Arçelik DGK 20 HP LCD Kombi Kullanımı
Arçelik DGK 20 HP LCD Kombi Nasıl Kullanılır?
Önemli Bilgi: Arçelik DGK 20 HP LCD, DGK 26 HP LCD ve DGK 20 HPT LCD model kombilerin kullanım talimatları ile alakalıdır.
-
- K1 düğmesi
- Kalorifer sıcaklığını artırma düğmesi (+)
- K2 düğmesi
- Kalorifer sıcaklığını düşürme düğmesi (-)
- K3 düğmesi
- Konum seçme/açma-kapama düğmesi
- K4 düğmesi
- Reset düğmesi
- K5 düğmesi
- İnfo bilgi ve yaz konumu seçme düğmesi
- K6 düğmesi
- Sıcak su ayarını düşürme düğmesi (-)
- K7 düğmesi
- Sıcak su ayarını yükseltme düğmesi (+)
Yaz Konumunda Çalıştırma
Ekranda musluk simgesini görene kadar (K3) konum seçme düğmesine basmalısınız. Ekranda sadece musluk simgesi belirdiğinde cihaz yaz konumunda çalışır ve sadece sıcak su verir. Sıcak su ayarını yapmak için de + (K7) ve – (K6) düğmelerini kullanabilirsiniz. Düğmeleri kullandığınız sürece ekranda ayarladığınız sıcaklık derecesinde değişiklik olacaktır. Beklentinize göre bir sıcak su ayarı belirlediğinizde ekranda ayarladığınız sıcaklık derecesi değil cihazın çıkış suyu sıcaklık derecesi görüntülenecektir.
Kullanım suyu sıcaklığı min. 35°C max. 60°C kadardır.
Kış Konumunda Çalıştırma
Ekranda petek ve musluk simgesi görene kadar (K3) konum seçme düğmesine basın. Ekranda petek ve musluk simgesi belirdiği zaman cihaz kış konumuna geçer. Bu konumda sıcak su ve petek konumu aktif olur. Kış moduna geçtikten sonra kalorifer sıcaklık ayarı belirlemelisiniz. Bunun için de + (K1) ve – (K2) düğmelerini kullanabilirsiniz. Ekranda ayarladığınız sıcaklık kısa süreliğine belirecektir. Kış modunda sıcak su talebi olursa eğer cihaz petek konumunu kapatır ve ekranda çıkış su sıcaklığı görüntülenir ve musluk simgesi yanıp söner. Musluğu kapattığınızda petek konumu devreye girer ve petek simgesi yanıp sönmeye başlar.
Kalorifer sisteminde sıcaklık min. 30°C max. 85°C kadardır.
Kombiyi Resetleme
Arçelik DGK 20 HP LCD Kombi Kullanımı sırasında ekranda “E” ya da “F” harfi ile başlayan bir arıza kodları belirdiğinde cihaz arızaya geçmiş demektir. “E” harfi ile gösterilen arıza durumları resetlenebilir arıza durumlarıdır. “F” harfi ile gösterilen arıza durumlarında direkt servisi aramanız gerekir. Ekranda “E” harfi ile bir arıza kodu yer aldığı zaman reset düğmesine (K4) basmanız yeterlidir. Sorun düzelmezse işlemi birkaç kez tekrar edin. Yine de sorun düzelmezse Arçelik DGK 20 HP LCD Arıza Kodları linkini tıklayarak arıza hakkındaki tüm detayları buradan öğrenebilirsiniz.
İ Konumlu Düğme
İnfo düğmesidir. Cihazın o anki durumunu gösterir. Bu düğme ancak servis ekipleri tarafından kullanılabilir. Kullanıcı olarak düğmeye basıp ayarlar ile oynamamanızı tavsiye ederiz.
kombi su derecesi 60 olmasına rağmen sicak su gelmiyor neden acaba
Kombimiz petekleri ısıtmıyor neden olduğunu soyleyebir misiniz
Merhaba Kadir Bey… Kombi altında bulunan tesisat vanaları açık, petek vanaları açık, kombi su basıncı da ideal değerde (1 ile 2 arasında) ise teknik problemler sebebiyle ısıtma olmuyordur. Muhtemel sebepler; eşanjör, pompa, sensör, anakart, üç yollu vana arızası, tesisatta tıkanıklık, kalorifer dönüş filtresinde tıkanıklık olabilir. Tabi teşhisi net olarak yerinde yapabiliriz. Teknik yardım almak isterseniz; 0850 811 88 22 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilirsiniz.
Su haznesinde su yok gösteriyor aldırmıyorum ama kombi den su geliyor
Merhaba Fatma Hanım… Kombi su akıttığı için basıncı düşürmüş olabilir ve sizin tabirinizle bu yüzden su haznesinde su yok gösteriyor olabilir. Bu aşamada kombinin nereden veya hangi parçadan su akıttığına bakmak ve onarmak gerekir. Bu aşamada da servis yardımı almanız gerekiyor.
Birde basınç göstergesi dek iprede 0 da yani basınç uygulamıyor heralde
O halde cihaz düşük basınç uyarısı veriyordur ekranda Dursun Bey… Kombi altında monteli durumda olan (genellikle mavi veya kırmızı renkte olabiliyor) doldurma musluğunu sola doğru çevirin. Su sesi duyduktan sonra basıncı takip edin, basınç 1.5 bar olunca doldurma musluğunu kapatıp işlemi sonlandırın. Muhtemelen cihaz işlem sonrası normale dönecektir.
Kombi Yaz konumunda ama su ısıtmıyor ekranda iki farklı şekilde iisaretler gidip geliyor bunu ne yapmalıyız
Merhaba Dursun Bey… Ekranda bir hata kodu-uyarı varsa net olarak belirtebilirseniz kontrol ederek size yardımcı olabiliriz. Ancak sıcak su problemlerinde kombi bir hata kodu uyarı vermediği sürece uzaktan bilgi aktarmamız veya sizi yönlendirmemiz çok zor.