Logamax U052 Arıza Kodları

Logamax U052 Arıza Kodları konusunda net bilgilere ulaşmak isteyenler için hazırlanan sayfamıza hoş geldiniz… Yazımızı okuyarak sizler de Buderus kullanıcısı olarak Logomox U052 Arıza Kodları hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz. Logamax U052 model kombi kullanmakta iseniz bilgi ve yardım almak amacı ile doğru yerdesiniz. Amacımız sizlere her konuda yardımcı olmaktır. Bu sebeple de sunacağımız bilgilerin yanı sıra sunacağımız hizmetlerimizle de her konuda sizlere yardımcı olacağımızdan emin olabilirsiniz. Bizi takip etmeye devam ederseniz yaşadığınız sorunların sebepleri kadar çözümleri konusunda da bilinçli olabileceksiniz.

Logamax U052 Arıza Kodları

Logamax U052 Arıza Kodları

Önemli Bilgi: Sunacağımız bilgiler Buderus Logamax U052-24/28K – Buderus Logamax U052-24/28 model kombiler için geçerlidir.

CL Arızası: Sıcak su sensör sorunu.

Çözüm: Kullanım suyu sıcaklık sensöründe sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Sensör sorununun yanı sıra bağlantı kablolarında kopma ya da kısa devre durumu olduğunda da yine aynı durum yaşanabilir. Sensör sorularında nemlenme durumu da söz konusu olabilir. Servis çağırmanız gerekmektedir.

SH Arızası: EMS işletiminde kesinti.

Çözüm: Bu durumla karşılaştığınız zaman mutlaka Buderus Servisi’ni yardım için aramanız gerekmektedir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz uygulama olmamaktadır. Kablolarda sorun olabilmektedir. Ancak uzman servis ekibi yerinde gördüğünde gereken tespit ve müdahaleyi yapabilir.

CL Arızası: Sıcak su sensörü müdahalesinden sonra sorun devam ediyor.

Çözüm: Bu durumda yanlış montaj söz konusu diyebiliriz. Yani sensör yerine tam takılmadı ise bu sebeple uyarı veriyor olabilir. Doğru montaj işlemi için mutlaka uzman yardımı almalısınız.

CP Arızası: Boyler sensörü algılamıyor.

Çözüm: Boyler sensöründe ya da bağlantı kablolarında sorun olduğunu anlayabileceğimiz arıza kodudur. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Ya da kablolarda kopma veya kısa devre durumu söz konusu ise ona göre müdahale yapılır. Bu nedenle de mutlaka servis yardımı almalısınız.

9C Arızası: Kod anahtarı algılamıyor.

Çözüm: Bu durumda kod anahtarının yerine tam takılmadığını ve yeniden takılması gerektiğini anlayabiliriz. Kod anahtar numarası kontrol edilmeli, ölçülmeli gerekli ise değişimi sağlanmalıdır. Fakat bu durum servis müdahalesi gerektirdiği için servisi aramalısınız.

3A Arızası: Prosestat işletme sırasında açıyor.

Çözüm: Bu durum Logomox U052 kombinin fanın devir hızının sağlanamadığını da göstermektedir. Bu durumda fan, prosestat ve atık gaz tahliyesi kontrol edilmelidir. Sorun neyden kaynaklı ise servis ekipleri tespit edip müdahaleyi gerçekleştirecektir. Anakartta da sorun olabileceğinden yerinde görülmesi ve müdahalenin yapılması gerekmektedir.

QP Arızası: Prosestat açmıyor.

Çözüm: Bu durumda prosestatın açılmadığını ve sessiz kaldığını anlayabiliriz. Prosestat kontrolü yapılmalıdır ki bunun için de yapmanız gereken servis talep etmek ve yardım almaktır. Prosestatın yanı sıra sorun anakart ile alakalı da olabilir.

3C Arızası: Prosestat kapatmıyor.

Çözüm: Bu durumda prosestat ya da atık gaz tahliyesi uzman ekipler tarafından kontrol edilmelidir. Parça değişimi gerektirecek bir arıza kodu olabileceği için müdahaleyi uzman servis ekiplerine bırakmalısınız. Prosestat kapanmıyor ise sorun fan veya anakart ile alakalı da olabilmektedir. Uzman yardımı alırsanız sorun yerinde tespit edilir ve yapılan müdahale ile sorun çözümlenir.

-Arızası: Dış hava termostatı algılanmıyor.

Çözüm: Bu durumda dış hava termostatı ve bağlantı kabloları kontrol edilmelidir. Dış hava sensörü yoksa eğer sorun elektrik aksamında olabilmektedir. Net tespit ve müdahale için mutlaka uzman yardımı alın.

2E Arızası: Tesisat su basıncı düşük.

Çözüm: Kombide olması gereken suyun az olup yeterli suyun olmadığını anlatan arıza kodudur. Kombi altında mavi çevrilebilir doldurma musluğu bulunur. Sola çevirerek açın ve tesisata 1,5 bar kadar su basın. Sorun düzelecektir. Düzelme olmaz ise resetleme işlemi yapın. Yine düzelme olmazsa veya işlemi yapamadıysanız servis yardımı alabilirsiniz.

8Y Arızası: 8-9 köprüsü algılanmıyor.

Çözüm: Soketin yerine oturmaması, köprünün eksik olması ya da yerden ısıtma sıcaklık sınırlayıcısının devreye girmiş olması bu sorunun yaşanmasına sebep olabilmektedir. Böyle bir durumda yapılması gereken şey servis talep etmek ve cihazı kesinlikle müdahalede bulunmamaktır.

2P Arızası: Isıtma devresinde ani ya da hızlı sıcaklık yükselmesi.

Çözüm: Bu durumun yaşanma sebeplerinden biri pompa sorunu diğeri by pass hattında sorun olmasıdır. Bunun yanı sıra ana eşanjördeki kireçlenme veya tıkanma, tesisattaki tıkanıklık, kalorifer filtresinin tıkanması, üç yollu vananın arızalı olmadı gibi durumlar da söz konusu olabilir. Cihazda su olduğundan emin olun. Basınç düşük durumda ise su basma işlemi uygulayın. Cihaz petek konumunda iken bu sorun yaşandı ise petek vanalarının açık olduğundan emin olun. Resetleme işlemi uygulayın. Sonuç değişmiyorsa Buderus Servisi’nden yardım alın.

4Y Arızası: Gidiş suyu sıcaklık sensör sorunu.

Çözüm: Bu durumda sıcaklık sensörü kontrolü sağlanmalıdır. Bir de bağlantı kablolarında eğer kısa devre ya da kopma var ise de bu sorun meydana gelebilmektedir. Ayrıca sensör borularında nemlenme durumu da söz konusu olabilir. Yardım için mutlaka servisi arayın.

4C Arızası: Emniyet termostatı sorunu.

Çözüm: Aşırı ısınma sebebi ile emniyet termostatının devreye girdiğini belirten arıza kodudur. Sistemde hava olabilir, cihazın basıncı düşük olabilir, petek konumu açık ise petek vanaları kapalı olabilir. Bu kontrolleri servis öncesi yapmalı, cihazı birkaç kez resetlemelisiniz. Sorunda düzelme durumu olmaz ise mutlaka servisi aramalısınız.

6A Arızası: Alev algılanmıyor.

Çözüm: Cihazda gaz girişinin olmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda gaz sorunu yaşandığı için öncelikle gaz vanalarına bakmalı kapalı ise açmalısınız. Eğer bu anlamda sorun yok ise cihazı resetleyebilirsiniz. Cihazı resetlediniz ve buna rağmen sorun devam eder ise servisi çağırmanız gerekmektedir. Cihazın; ateşleme elektrodunda, iyonizasyon elektodunda, kablolarında, gaz valfinde ya da ana kartında sorun olabilir. Bu duruma da ancak servis ekibi müdahalede bulunabilir.

EC Arızası: Dahili sorun.

Çözüm: Elektrik soket kontaklarında, ateşleme kablolarının bağlantılarında sorun var ise bu durum meydana gelmektedir. Bu durum karşısında kullanıcı olarak yapabileceğiniz tek şey biran önce servis talebinde bulunmaktadır. Cihazın kart sorunu olduğu için kart tamiri ya da değişimi gerekebilmektedir. Mutlaka servis yardımı alın.

EL Arızası: Referans gerilimi hatalı (dahili düşük voltaj).

Çözüm: Konuta ya da kombiye gelen voltajın düşük olduğunu belirtir. Cihaz bu durumda kendini otomatik resetleyeceğinden resetleme işlemi uygulamanıza gerek yoktur. Bir süre kadar bekleyin. Voltajlar düzeldiğinde sorunun düzelme olasılığı vardır. Uzun süre bekleme sonrasında sorunda düzelme olmaz ise elektronik kart hasar görmüş olabilir. Bu durumda elektronik kart tamiri veya değişimi gerekeceğinden uzman yardımı almalısınız. Yalnız sorun tekrar edebileceğinden mutlaka kombi regülatörü kullanmalısınız.

6C Arızası: Cihaz kapalıyken alev algılanıyor.

Çözüm: Cihazın kapalı olmasına karşın alevin devam ettiğini belirten arıza kodudur. İyonizasyon elektrodunda, gaz armatöründe ya da anakartta sorun olabilir. Servis yardımı almalısınız.

6C Arızası: Gaz kesildiği halde alev devam ediyor.

Çözüm: Bu hata kodunun bir diğer açıklamasıdır. Bu durumda gaz valfinde veya kablolarında sorun olabilir, elektrot seti de bu anlamda kontrol edilmeli sorun ne ise uzman servis ekibi tarafından tespit edilip müdahalesi yapılmalıdır. Bu nedenle de bu arızayı yaşayan kullanıcı biran önce çözüm için servis çağırmalıdır.

EP Arızası: Reset düğmesine uzun süre basılmış.

Çözüm: Cihazda bulunan reset butonuna 30 saniyeden fazla basıldığı zaman ekranda beliren arıza kodudur. Bu durumda reset butonuna yeniden basmalısınız. Sorun devam ederse cihazı şalterinden kapatıp yeniden açmalısınız. Problem çözümlenecektir.

Logomox U052 Arıza Kodları konusunda sunulan bilgiler dışında hem sorularınız hem de sıkıntılarınız için bizlere ulaşabilir uzman olan ekibimizden her tür konudaki yardımları alabilirsiniz. Logomox U052 Arıza Kodları konusunda uzmanlaşmış olan ekibimiz sizlere yardımcı olacaktır. Logomox U052 Arıza Kodları konusunda anlamadığınız her bir konuda ya da sorunların kesin anlamda çözümlenmesinde uzman ekibimiz ile en yakınlarınızda yer alarak sizlere yardımcı olacağız.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir