Bayrampaşa Kombi Servisi

İstanbul Bayrampaşa Kombi Servisi

Bayrampaşa Kombi Servisi müşterilerinin memnuniyeti doğrultusunda çalışarak, kalıcı çözümler üretmek için uğraş veriyor. Kombilerin hayatınızdaki önemini bilen servisimiz cihazlarınız ile ilgili tüm sorunlarınıza olabilecek en kısa zaman zarfında müdahale etmektedir. Sürekli kullanılan bu cihazların arıza yapması olasıdır. Aynı zamanda bu cihazların arızaya sebebiyet vermemesi için mevsimsel geçişlerde bakımlarının yapılması gerekiyor. Bayrampaşa Kombi Servisi bilgili ve yetişmiş personeli ile tüm sorunlarınıza yerinde müdahale ediyor. Son teknoloji ile üretilen bu cihazlar ile ilgili yeterli bilgiye sahip olan teknik servis personeline güvenebilirsiniz.

Bayrampaşa Kombi Servisi

Bayrampaşa Kombi Servisi ile Tanışın

Kombilere yapılan periyodik bakımlar, ileride meydana gelebilecek büyük arızaları önlüyor. Yaptırdığınız bakımla ise büyük masraflı arızalardan kurtulmuş oluyorsunuz. Arıza yapan yedek parçaların yenileri ustalıkla monte ediliyor. Tüm beklentilerinizi karşılayan teknik personeller, güler yüzlü hizmetiyle de göz dolduruyor.

  • Bayrampaşa Kombi Servisi, cihazlarınız ile ilgili tüm sorularınızda ve sorunlarınızda sizlere en kısa sürede yanıtlar veriyor ve çözümler sunuyor. Müşteri memnuniyeti esasına göre hizmet veren teknik servisin deneyimli, bilgili ve tecrübeli teknisyenleri, en kaliteli hizmeti sunuyor.

Yaşam alanlarının özellikle de ısıtılması amacı ile kullanılan kombiler bizlere her zaman konforu sunmaktadır. Kombiler mekanların boyutları ne olursa olsun radyatörler aracılığı ile tüm alanın ısıtılmasına imkan sağlamaktadır. Ayrıca bu cihazlardan anında sıcak su da elde edilmektedir. Bu cihazların sorunsuz çalışması içinse düzenli olarak bakımlarının yapılması şarttır. Ancak bakım ve kontroller konusunda uzman olan teknisyenler tarafından yerine getirilmelidir.

►► Kadrosunda deneyimli teknisyenleri bulunduran Bayrampaşa Kombi Servisi, tüm kombilerle ilgili üstün bir hizmet sunmaktadır. Bakım, tamir ve montaj hizmetleri olmak üzere cihazlarla ilgili her türlü teknik desteği sağlayan Bayrampaşa Kombi Servisi, müşterilerinin tüm taleplerini profesyonelce değerlendirmekte ve kalıcı çözümler sunmaktadır.

Bunları Biliyor muydunuz?

  • Kombi kullanımı ülkemizde yoğunlukta ancak yüksek oranda yanlış kullanım sağlanıyor.
  • Kombiyi doğru kullanan tüketici sayısı oldukça düşük…
  • Kombiler yaz kış ihtiyaç halinde açılıyor, ihtiyaç dışında kapatılıyor. Bu da yanlış kullanım adı altında yapılan uygulamaların başında geliyor.
  • Kombi arızalarının büyük bir çoğunluğunu tüketici yapmaya çalışıyor. Gerekmedikçe ya da önemli bir sorun olmadıkça tüketiciler servis çağırma gereği bile duymuyor.
  • Ülkemizde kombisine düzenli bakım yaptıran tüketici sayısı yok denilecek kadar az. Bu yüzden kombiden beklenen sonuç elde edilemiyor, kombi sürekli arızalanıyor.
  • Tesisatın temizlenmesi işlemi çoğu kullanıcı tarafından bilinmiyor, bilinse dahi çok düşük oranda yaptırılıyor. Halbuki 3 yılda bir kez gerekli olan uygulamadır.

Memnuniyetiniz için En İyisi

Bayrampaşa İlçesindeki Hizmet Bölgelerimiz

Altıntepsi – Cevatpaşa – İsmet Paşa – Kartaltepe – Kocatepe – Muratpaşa – Ortamahalle – Terazidere – Vatan – Yenidoğan – Yıldırım

Bayrampaşa ilçesinde süre gelen çalışmalarımız Bayrampaşa Vaillant Servisi, Bayrampaşa Baymak Servisi, Bayrampaşa Ferroli Servisi, Bayrampaşa Demirdöküm Servisi, Bayrampaşa Eca Servisi, Bayrampaşa Viessmann Servisi, Bayrampaşa İmmergas Servisi olarak da devam ettirmekteyiz. Bahsi geçen markaların hiçbiri ile bir bağımız yoktur. Genel merkezlerden bağımsız kullanıcı onayı ve talebi ile çalışan özel servisiz. Yetkili servis değiliz.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (86 Yorum)

  1. Oda termostatında anahtar servis işaretini nasıl kaldıra bilirim birde sıcak su açınca turuncu ışık yanıp sönüyor kombinin çalışması 10 numara sıkıntısı yok

    1. Merhaba Hasan Bey… Oda termostatı hizmeti vermediğimiz için anahtar sembolü hakkında bilgi sahibi değiliz maalesef. Oda termostatı hizmeti sunan firmalardan bu konuda bilgi alabilirsiniz. Ancak kombide bir sorun yok. Turuncu ışık (kombinizin tam olarak modelini bilmiyoruz) bize kalırsa cihazın talebe yanıt verdiği anlamına gelir. Yani bu yüzden yanıp söner. Bir arıza değildir.

  2. Demirdöküm nepto kombiyi 45 dereceye ayarlandığında 49_50 dereceye geldiğinde duruyor ve gostergedeki sıcaklık bir anda 44 e düşüyor .en son 29 a düştüğünde tekrar çalışıyor bu normalmidir ayrıca petekler çok soğuyor yardımcı olur saniz sevinirim

    1. Merhaba Sedat Bey… Kombinin devreye girdiğinde ayarlanan derecenin üstüne çıkması ve dinlenmeye geçtiğinde ayarlanan derecenin altına düşmesi normaldir. Bu her kombinin çalışma sistemidir. Cihaz 29°C ye kadar düşüyorsa evet petekler soğuk kalır. Ancak kombinizde kalorifer sıcaklığı zaten 38°C den başlıyor. Bu yüzden 45°C de yani minimum değere yakın bir sıcaklıkta peteklerden çok ciddi verim beklememek gerekir. Yani petek sıcaklığının dinlenme aşamasında düşük olması ayarladığınız sıcaklığa bağlıdır. Sıcaklık derecesini biraz daha yükselterek deneme yapın. Petekler yine de dediğiniz gibi soğuk olursa bi servis yardımı almanızı öneririz.

  3. Merhabalar bende airfel dijifix kombi var kombi derecesini yukseltmeyince su 1 in altina dusuyor ama petekler d3vreye girince 1. 1.5 arasinda oluyor normal mi

    1. Merhaba Kadir Bey… Kombide ısınan su genleşir ve bu genleşmeye bağlı olarak da basınç değerindeki ufak tefek yükselmeler normaldir. Ancak 1 bardan 1,5 bara çıkıyorsa eğer kombiye bir bakım gerekebilir. Yani tankın havası eksik olabilir. Bi servis yardımı almanızı öneririz.

  4. İyi günler,baymak kombime petek dahi ,kombime kadar bakım yaptırdım ama,yaptırdıktan sonra sürekli E35 E O5 arızası vermeye başladı,gece veya ara ara kombi kendini kapatıyor,bakım yapanları arıyorum,kombiye vur ,veya resetlet diyorlar ama salterden açıp kapatmadan çalışmıyor, yardımcı olursanız sevinirim,ne yapmam gerk

    1. Merhaba Fahri Bey… Baymak kombilerde E05 hatası kombinin modeline göre ya sensör hatasıdır ya da hava akış hatasıdır. E35 hatası da alev-ateşleme devresi hatasıdır. Bu iki arızanın da aslında ortak noktası anakarttır. Ancak yine de sorunu yerinde incelemek gerekir. Öyle cihazın sağına soluna vurmakla ya da cihazı resetlemekle sorun çözümlenmez. Yapılan işlemler bu soruna sebep olmaz ama harici bir sorun da olabilir. Kullanıcı olarak da sadece cihazı resetleyebilirsiniz. Düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir.

  5. ECA kombi iki güne bir 40 arızası veriyor 1.5 cuk bar su basıyorum düzeliyor çözüm yolları ney bilmiyorum yardımcı olur musunuz

    1. Merhaba Ümit Bey… Eca kombilerde 40 uyarısı düşük basınç hatasıdır. Kombiye sürekli su basmak çözüm değildir. Aksine masrafı artırmış olursunuz. Kombi de dahil olmak üzere bir yerde su kaçağı varsa, kombiye uzun zamandır bakım yapılmıyorsa, eşanjör arızalıysa, tankın havası eksik ya da delinme varsa basıncı düşürür. Tüm bunlar teknik problemler olduğu için kullanıcı olarak sizin yapabileceğiniz bir işlem yok maalesef. Yani servis yardımı almanızı öneririz.

  6. 1)baymak eco4 24 Fi kombi e01 arızası veriyor.tamir bedeli nedir?
    2) tesisat ve kombi bakım+ temizlik hakkında teknik ve fiyat/kampanya bilgisi almak istiyorum

    1. Merhaba Melih Bey… Baymak Eco4 24 Fi model kombilerde E01 gaz yokluğu-ateşleme arızasıdır. Bu arıza durumunda tek bir parçada sorun olmadığı için uzaktan tahmini de olsa fiyat bilgisi vermek çok zor. Çünkü parçaların durumuna göre tamir de yapılabiliyor. Bu yüzden bu konuda fiyat sunarak size buradan yardımcı olamayız. Kayıt oluştururuz ekiplerimiz gelip bi tespit yapar, sizi ona göre bilgilendiririz. Onayınız olursa işlem yaparak size yardımcı olabiliriz. Tesisat yıkama ve kombi bakımı konusunda şu kampanyamız var: https://kombitamircisi.com.tr/kampanyalar/tesisat-ve-bakim/ bu linki tıklayın. Oraya dairenizdeki petek sayısını girin. Fiyat hesapla deyin. Oradan karşınıza fiyat bilgisi çıkacaktır. Petek temizliği yapıldığında kombi bakımı hediye ediliyor. Yani dairenizdeki petek sayısını girdiğinizde karşınıza çıkan tutar hem petek temizliği hem de kombi bakımı fiyatıdır.

  7. Kombiyi ilk defa çalıştırıyoruz. Sıcak suya ayarladığımda anahtar çıktı , sonrasında 108,104,101 arıza kodları her deneyişimizde çıkmaktadır. Şu basıncını kontrol ettiğimde 1 buçuktaydı. 2 ye gelene kadar su ayarladım. Sürekli aynı hatalar yanıyor sonra R ye düşüyor. Restart ettiğimde de aynı sonuç devam etmektedir.

    1. Merhaba Ayfer Hanım… Kombiniz 108-104-101 hataları veriyor yani aşırı ısınma sorunu diyebiliriz. Bu arıza durumu kombi, yeterli devir daim yapmadığı zaman yaşanır. Özellikle de kombi uzun süre kapalı kaldıysa eğer bu sorun pompa sıkışıklığına bağlı olabilir. Kombi tesisat basıncı ideal seviyede (1 ile 2 bar arasında), kombiyi birkaç kez arka arkaya resetleyin. Düzelme olmazsa eğer peteklerin vanalarına bakın. Petek vanaları kapalıysa açın. Özellikle de en az 3 tanesi açık olsun. Kombi altında tesisat boruları üzerinde bulunan vanalara bakın. Vanalar kapalıysa açın. Yine de aynı hatalar devam ediyorsa servis yardımı almanız gerekir.

    1. Merhaba Cihan Bey… Kombinizin marka modelini belirtmemişsiniz. Arıza kodları genelde marka ve modellere göre değişmektedir. Ancak E01 arıza kodu genellikle ateşleme sorunudur. Yani gaz yokluğu arızası denilebilir. Bu sorunla karşılaştığınızda dairenizdeki gazı kontrol edin. Dairenizde gaz olduğundan, gaz vanalarının açık olduğundan emin olun. Gaz vanaları açık olmasına karşın yine de bu sorun yaşanıyorsa kombiyi birkaç kez arka arkaya resetlemeyi deneyin. Birkaç resetleme işlemine rağmen yine de düzelme olmuyorsa eğer servis yardımı almanız gerekir.

    1. Merhaba Oğuzhan Bey… Belirttiğiniz modellerde 2 farklı çeşitte ana eşanjör vardır. 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayarak daha net bilgiler alabilirsiniz.

    1. Merhaba Umut Bey… Kombinizin modelini bilmediğimiz için en düşük kalorifer ayarı kaçtır bunu da bilemeyiz. Kombilerde kullanım ayarları kullanıcıya bağlıdır. Sizin için en ideal ayar kaçsa o ayarı ayarlamalısınız. Yani beklentinize bağlıdır. Ne çok düşük ne de çok yüksek sıcaklık değil de orta derecede sıcaklık her zaman tasarrufludur ve iyi verim elde etmenizi sağlar.

    1. Merhaba Volkan Bey… Kombinize gaz geldiğinden emin olun. Gaz vanalarını kontrol edin ve açık olduğundan emin olun. Kombi su basıncına bakın. Basıncın 1,5 bar civarında olduğundan emin olun. Basınç düşükse 1,5 bara kadar cihaza su basın. Son olarak cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Yine de bir sonuç alamıyorsanız servis yardımı almanız gerekir.

  8. Arif’le digifel duo kombimizde anahtar işareti çıkıyor ve reset attıktan sonra bl yada 61diye bir yazı geliyor…arızası nedir acaba tşk şimdiden

    1. Merhaba Hüseyin Bey… Kullanım kılavuzunda belirttiğiniz B1 veya 61 arıza kodu yer almıyor. Harici bir sorun olabilir. Yani elektriksel bir arıza da olabilir, sensöre bağlı bir sorun da olabilir. Net teşhis için sorunu yerinde görmemiz gerekiyor. Bu yüzden bi servis yardımı almanız gerekir.

  9. İyi günler benim kombi baymak baxi falke Hc Kombi sıcak su çalışırken derece yükseliyor 90 dereceyi buluyor.sünüyor derece düşüyor birdaha ateşliyor.hızlı ısınıyor.ayrıca xihaz açık su kalörför kapalı kendi kendine ateşleme yapıyor çalışıyor.cihazın açık su ve kalörför kapalı ateşleme yapıyor.normal su kalörför açıkmış gibi yanıyor.bunların sebebi nedir öğrebebilirmiyim

    1. Merhaba Mehmet Bey… Kombinizdeki muhtemel sebep üç yollu vana, ntc sensör veya elektronik karta bağlı olabilir. Hem cihaz sıcaklığı 90°C ye kadar çıkıyor hem petekler kendiliğinden ısınıyor. İki sorun birbiriyle bağlantılı da olabilir harici de olabilir. Yani belirttiğimiz durumlar dışında harici sorunlar da söz konusu olabilir. Sorunu yerinde incelememiz gerekiyor. Bu yüzden servis yardımı almanızı öneririz.

  10. Merhaba. kiracı olarak tasindigim evde Demirdöküm nitron kombi var. Musluk simgesine basılı tuttuğum halde yaz konumuna geçiş olmuyor. Bir müddet musluk işareti yanıp sönüyor fakat sonra tekrar petek işareti çıkıyor ve kış konumunda çalışıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. Teşekkürler

    1. Merhaba Ilgın Dalyancı… Demirdöküm Nitron model kombiniz kış konumunda kalmış olabilir. Yaz konumuna geçiş yapmak için; https://kombitamircisi.com.tr/nitron-kombi-kullanimi/ linkini inceleyebilirsiniz. İnceleme neticesinde işlemi yapamazsanız eğer; “mode” tuşuna kombi ekranından petek sembolü gidene dek arka arkaya basın. Sadece sıcak su konumunda çalışması gerekir yani kalorifer devresini kapatması gerekir. Bu işlemi yapmanıza rağmen yine de kombi kış konumuna geçiş yapıyorsa cihazda bir sorun vardır. Servis müdahalesi gerekir.

  11. 200 m2 çatı dubleks evim için Buderus yarı yoğuşmalı kombimi değiştirmem gerekiyor. Tam yoğuşmalı kombi almayı düşünüyorum. 30 kw’lık bir kombi yeterli midir? Ayrıca Buderus’a ait manuel termostatı yeniden Buderus marka kombi alırsam kullanabilir miyim?

    1. Merhaba Sanem Hanım… Dairenizin büyüklüğüne bakılırsa ısı ihtiyacınız 24 kW kadardır. Yani teknik olarak 28 kW lık bir kombi kullanım açısından yeterli gelecektir. 30 kW lık bir kombi kullanım açısından fazla gelir. Ancak yine de satış bayilerinden bu konuda daha net bilgiler alabilirsiniz. Her Buderus markalı oda termostatı her kombiyi çalıştırmamaktadır. Önce kombiyi tedarik edin, ardından kombinizin modelini belirterek kombinize uygun bir oda termostatı tedarik edip kullanabilirsiniz.

  12. Kombim baymak baxi(görselinizdeki gibi), şimdiki eve yeni taşımdım ve sorun şu; kombiden bazen sıcak su gelmiyor, bazen de duşta sıcak su gidiyor ve su soğuyor. Suyu açıp kombinin yanına gittiğimde 5-10 saniyede bir açılıp kapandığını farkettim ateşlemesinin. Sıcak suyla sorunsuz duş almak şans oldu. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Teşekkürler.

    1. Merhaba Fatih Bey… Kombinizde sıcak su sorunu var. Yani suyun bir ısınıp bir soğuması gibi bir durum söz konusu. Belli ki cihaz sıcak su konumunda kendi kendine devreye girip çıkıyor. Ancak bir hata kodu vermediği için ya da led uyarısı vermediği için sorunu görmeden bilgi vermek çok zor. Bi servis yardımı alarak cihazı kontrol ettirmenizi öneririz. Bu kontrol için de Bayrampaşa Kombi Servisi olarak bize 444 1 837 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

    1. Merhaba Tolga Bey… Kombilerde genelde arıza kodları ekranda yanıp söner, sıcaklık dereceleri değil. Ancak 35 arıza kodu da kombilerde bulunmuyor. Yani ekranda yanıp sönen 35°C olabilir. Sıcak su alabiliyorsanız veya petekleriniz ısınıyorsa sıkıntı yok denilebilir. Ancak sıcaklık 35°C nin üstüne çıkmıyor, altına inmiyor ve cihazda bir sorun yaşıyorsanız anakart arızası olabilir, farklı arıza durumları olabilir. Sorunu yerinde görüp detaylı şekilde incelemek gerekir. Bu yüzden bi servis yardımı almanızı öneririz.

  13. Protherm lynx merhabalar kombinin ekranında daha önce yoktu şimdi oldu petek işareti yanıp sönüyo ve musluk işareti çıktı birde su damlasi işareti çıktı daha önce yoktu bu işaretler bar 1.7

    1. Merhaba Melek Hanım… Petek işareti yanıp sönüyorsa kombi petek konumunda devreye girmiş petekleri ısıtıyor demektir. Su daması sembolü dediğiniz alev sembolüdür. Kombi ısıtma talebinde olduğu için yani petekler ısındığı için bu sembol ekranda beliriyor. Kombide alev oluştu anlamına gelir bu sembol. Yani cihaz beklentinize yanıt veriyor. Musluk sembolü de ekranda belirir. Talep ne yönde ise o yöne ait sembol yanıp söner. Örneğin sıcak su musluğunu açın, musluk sembolü ekranda yanıp sönecektir. Bu işaretlerin ekranda belirmesi normaldir. Kombinizde bir sorun yok.

  14. e.c.a proteus plus. Mavi renkli tahliye vanası kapalı olduğu halde su akıtmaya devam ediyor. Bu sebeple basınç devamlı düşüyor.

    1. Merhaba Alican Bey… Kombiniz su akıttığı için basınç sürekli düşer. Ancak suyun nereden aktığını yerinde görmek gerekir. Kombiniz yüksek basınç sebebiyle su akıtsa birkaç parça sıralayabiliriz. Ancak böyle bir durum söz konusu değil. Kombi parçalarında; delinme, kırılma veya çatlama durumu söz konusudur. Sorunu net tespit etmek ve çözmek için işin uzmanını çağırmalısınız. Bunun için de 444 1 837 numaralı telefonumuzdan bizi arayabilirsiniz.

  15. Ariston Class Evo Kombi sıcak su vermiyor yaz moduna geçtik ateşleme yapmıyor yardımcı olur musunuz

    1. Merhaba Emrah Bey… Kombinin sıcak su vermemezi tek bir nedene bağlı değildir. Üstelik kombi bu sorun için bir arıza kodu da vermiyor. Arıza kodu verse tahmini de olsa bilgi aktarımı yapılabilir. Ancak öyle bir durum da olmadığı için servis yardımı almanız gerekir. Net teşhis ancak yerinde görülerek yapılabilir.

  16. ariston matis 24 dr hermotit kombi ilk önce rezervleyip ateşleme yaparken yanıp hemen sonuyo 60 70 80 baca yanıp sonuyo sonra biraz yanıp 40 60 80 tanıyo sonuyo sonra 50 60 80 yanıp sönüp kırmızı alev ikaz lambasına donuyo servis gelip birşey yaptı temizledi gene olursa anakart degismesi lazım dedi bizde şüphelendik

    1. Merhaba Umutcan Bey… Ariston Matis model kombilerde 60-70-80 + baca led uyarısı; alevin kesilmesi sorunudur. 40-60-80 led uyarısı; ilk ateşleme sonrası alev yetersizliği sorunudur. 50-60-80 led uyarısı; ikinci ateşleme sonrası alev yetersizliği sorunudur. Yani cihaz bir sebeple ateşlemeyi başarılı bir şekilde yapamadığı için arızaya geçiyor. Normalde kombiler yanma sırasında yani çalışma sırasında 3 alev denemesi yapar. 3 alev denemesi sonrası brülörde alev oluşmazsa eğer kombi ateşleme yapmaz yani çalışmaz. Bu yüzden arızaya geçer. Bu arıza durumu neden yaşanır? fan hava akışı sağlayamıyorsa, prosestat, arızalıysa, anakart, gaz valfi ve elektrotlarda sorun varsa yaşanır. Elektrotları ve fanı temizlemiş olabilirler. Anakart da muhtemel sebepler arasındadır.

  17. Merhabalar Eca proteus marka kombimizin ilk açılışında kombi sorunsuz çalışıyor fakat sıcak su açıldığı gibi ateşleme bitip kombi duruyor suyu kapatınca tekrar çalışmaya devam ediyor sorun nedir acaba ?

    1. Merhaba Sami Bey… Kombi sıcak su devresinde çalışmıyor. Sıcak su musluğu kapandığında kaloriferler çalışmaya devam ediyor. Yani aslında kombinizdeki sorun sıcak su sorunu. Kombide neredeyse birçok parça sıcak su aksağında yer alır. Yani birçok parçada sorun olabilme ihtimali var. Ntc sensör, akış şalteri, tribün, anakart, eşanjör gibi birçok parçanın kontrol edilmesi gerekiyor. Bu yüzden bi servis yardımı almanızı öneririz.

  18. Bocsh clasicc kombi EAarizasi veriyor sık sık teknik destek alabilirmiyim acaba hayırlı günler

    1. Merhaba Kerim Bey… Bosch Classic model kombilerde EA arıza kodu ateşleme sorunudur. Yani gaz yokluğu arızası denilebilir. Dairenizde gaz kesintisi olup olmadığına bakın, gaz kesintisi olmadığından emin olun. Yani ocağınız doğalgazlı ise yanıyor durumda olmalıdır ve tüm gaz vanaları açık durumda olmalıdır. Bu kontrollerden sonra kombinizi birkaç kez arka arkaya resetlemeyi deneyin. Yine de sorunda düzelme durumu olmuyorsa yardım almak için 444 1 837 numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

    1. Merhaba Ergün Bey… Viessmann kombilerde f4 gaz yokluğu hatasıdır. Dairenizde gaz kesintisi olmadığından emin olun. Tüm gaz vanalarını kontrol edin, doğalgazlı cihazların (ocak gibi) çalıştığından emin olun. Dairenizde gaz kesintisi yoksa eğer cihazı resetleyin. Açma/kapama işlemi uygulayın. Birkaç resetleme işleminden sonra da sorun düzelmezse eğer servis yardımı almanız gerekir. Yardım için de bizi dilediğiniz zaman arayabilirsiniz.

  19. Merhaba eca confeu plus kombimizi yaz konumuna aldık petekler bölümünü sıfırladık sıcak suyu açtığımızda peteklerde ısınmaya başlıyor bir arıza koduda vermiyor su basıncındada yükselme olmuyor sebebi nedir acaba saygılarımla

    1. Merhaba Engin Bey… Sıcak su kullanımında kalorifer konumu kapalı olmasına rağmen kombinize yakın birkaç kaloriferde ısı oluyorsa bu normal bir durumdur. Ancak tüm kaloriferler ısınıyorsa ya üç yollu vana sıcak suyu kalorifere kaçırıyordur ya da anakart arızası vardır. Muhtemel sebepleri bu şekilde sıralayabiliriz. Yine de tabi arızayı yerinde görüp net bir tespit yapmak gerekir. Bizi arayarak servis ekiplerimizden bu konuda yardım alabilirsiniz.

  20. Merhaba ECA kolora LED’li kombimiz var elektikler gidip geldi ancak kombimizde soldan ikinci derece ve çakmaklık olan LED’li gözde kırmızı ışık yanıp yanıp sönmeye başladı diğer 3 LED ışık sürekli yanıyor bu konuda yardiminiza ihtiyacım var sorun hangi parçada dir yardımcı olursanız sevinirim

    1. Merhaba Umut Bey… Elektrik kesintisi sonrası genelde hemen her cihazda birçok sorun yaşanabiliyor. Burada öncelikle yapmanız gereken şey kombiyi resetlemek. Eca Calora model kombilerde bulunan “R” düğmesine birkaç saniye basılı tutarak cihazı resetlemeye çalışın. Arıza düzelmezse eğer işlemi birkaç kez daha uygulayın. Yine de sonuç alamazsanız eğer yaşadığınız problem harici arıza yani anakart arızasıdır. Yine de tabi sorunu yerinde görüp incelemekte fayda var. Bizi arayarak bilgi ve yardımları alabilirsiniz.

  21. Protherm f05 hatasi arada bir yanip yok oluyor bar normal 1.5 2 arasinda f05 hatasi bi ara yanior sonra kendinden kayboluyor bi kac saat sonra yine yaniyor sönüyor

    1. Merhaba Emel Hanım… Protherm kombilerde F05 arıza kodu hava akış sorunudur. Yani atık gaz devresiyle alakalı bir sorun diyebiliriz. Çok rüzgarlı havalarda bu sorunla karşılaşıyorsanız eğer fan yeterli hava akışı sağlayamadığı için bu sorun yaşanıyor olabilir. Rüzgarlı havalar dışında da bu sorunla karşılaştığınız oluyorsa eğer; baca yerinden çıkmış olabilir, fan, prosestat, anakart gibi parçalarda sorun olabilir. Net arıza teşhisi için tabi sorunu yerinde görmemiz gerekir. Bayrampaşa Kombi Teknik Servisi olarak size bu sorununuzda yardımcı olmak isteriz. Arıza tespiti ve çözümü için 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

  22. Leopard-protherm
    1 haftadır kapalı konumunda bulunan kombiyi açtım fakat ekran ışığı 1 saattir yanıp sönüyor A işari şeklinde kombi devreye girmedi
    Yardımcı olabilirmisiniz

    1. Merhaba Yavuz Selim Bey… Protherm Leopard model kombilerde hata kodları F harfi ile başlar. Örneğin; F0 arıza kodu gibi… A harfi ile başlayan bir hata kodu kullanım kılavuzunda yer almıyor. Cihaz uzun süre kapalı kaldığı için koruma fonksiyonu devreye girmiş olabilir. Bu yüzden cihaz kilitlenmiş olabilir. Cihazı birkaç kez resetleyin yani açma-kapama işlemi uygulayın. Yine de arıza durumunda düzelme olmazsa bi servis çağırarak cihazı kontrol ettirmeniz gerekir. Bizi arayarak bu konuda yardım isteyebilirsiniz.

    1. Merhaba Murat Bey… Ariston model kombilerde 501 arıza kodu gaz yokluğu sorunudur. Yani cihaz 3 alev denemesi yapar, 3 alev denemesi sonrası brülörde yanma olmazsa eğer 501 yani ateşleme arızasına geçer. Önce dairenizde gaz kesintisi olmadığından emin olun. Gaz vanalarını kontrol edin, açık olduğundan emin olun. Ardından kombiyi resetleyin. Sorun devam ederse cihaza birkaç resetleme işlemi daha uygulayın. Yine de hata kodunda düzelme olmaz ve cihaz çalışmazsa yapabileceğiniz başka bir işlem bulunmuyor. Bayrampaşa Kombi Servisi olarak 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayarak bizden yardım alabilirsiniz. Ekiplerimiz arıza durumu hakkında size yardımcı olacaktır.

  23. Kombi servisi gelerek bakımı yapıldı peteklerin banyodan makina ile temizlendi ama servisgittikden sonra kombi çalışıyor ama petekler ısınmıyor 40 da petekler soguk 45 de ancak biraz ısınıyor

    1. Merhaba Sevda Hanım… İşlem sonrası petekler hava yapmış olabilir. Üst yan kısımlarında hava alma müşürü vardır oradan su gelene kadar tüm peteklerin havasını almayı deneyin. İşlem sonrası muhtemelen kombi tesisat basıncı düşecektir. Kombi basıncına bakın 1 barın altında ise kombiye su basarak basıncı 1,5 bara çıkarın. Cihazı yeniden deneyin. Isıtma olmazsa veya çok az olursa işlemi yaptırdığınız firmayı arayarak cihazı yeniden kontrol ettirin.

    1. Merhaba… Önce dairenizde su kaçağı olup olmadığını kontrol edin. Peteklerde ya da tesisat borularında su kaçağı görürseniz tesisatçıdan yardım istemeniz gerekir. Kombide su kaçağı varsa kombi servisi yardımı almanız gerekir. Gözle görülür bir su kaçağı yani su akıntısı durumu yoksa günde birkaç kez su basmak zorunda kalıyorsa genleşme tankının havası bitmiş olabilir, genleşme tankı membranı delik olabilir ya da ana eşankör kireçlenmiş olabilir. Servis çağırarak cihazı ve tesisatı kontrol ettirmenizi öneririz.

  24. Baymak eko biraz önce kombiye biraz su fazla bastım sanırım alttan akıttı musluk işareti cıkıyor.petek ısısını yüksektiyorum birden ısı tekrar düşmeye başlıyor

    1. Merhaba… Kombiye fazla su bastıysanız emniyet ventili açılarak fazla suyu dışarıya atar. Ekranda beliren musluk işareti kombinin sıcak su konumunda olduğunu belirtir. Ekranda petek sembolü belirmezse kombi kış konumuna alınmamış olabilir. Bu yüzden ekrandaki derece düşüyor olabilir. Kombinin kış konumunda olduğundan emin olun. Yeniden petek ısısı ayarlayın. Sıcaklık düşer, petekler ısınmazsa bu bir sorundur. Ancak yüksek basınca bağlı bir sorun değildir. Kombi su akıttı ve içindeki suyu tamamen boşalttı ise (yani basınç değeri 1 barın altına düştü ise) kombiye su basın, basıncı 1,5 bara çıkarın. Muhtemelen sorun kalmayacaktır. Sorun düzelmezse de servis yardımı almanızı öneririz.

  25. Ferrolli’nin domiproject f24d kombisini kullanıyoruz. F37 hatası alıyoruz ve tekrar ediyor. Su basınç göstergemiz bozuk. Kaloriferlerin ısısı düştüğü zaman anlıyoruz. Su basma işlemi bu kadar tekrar eder mi?

    Ayrıca kalorifer peteklerimizin havasını aldığımız halde peteklerde ısı farkları hala devam etmekte, önce kombi bakımı sonra peteklerin temizliği mi yaptırılmalı? Nasıl bir yol izlenmeli? / Nem ve rutubet sıkıntımız da var bunun için herhangi bir aparat veya ekipman önerir misiniz?

    İyi çalışmalar dilerim. Kocaeli/İzmit

    1. Merhaba Kutay Bey… Kombiniz çok sık düşük basınç hatası veriyorsa bir yerde su kaçağı olabilir. Öncelikle tesisat petekler ve kombiyi kontrol ederek gözle görülür bir yerde su kaçağı olup olmadığına bakın. Su kaçağı görmüyorsanız eğer genleşme tankının havası eksik olabilir, tankta ya da eşanjörde sorun olabilir. Bu durum kaloriferlerden alacağınız verimi her zaman için düşürür. Çünkü su basıncı dediğimiz şey kombi tesisatında dolaşan suyun basıncıdır. Bu su basınç olarak düşük olursa elbette ki kaloriferlerinizden etkili bir verim elde edemezsiniz. Öncelikle kombi servisi çağırarak kombiyi düşük basınç arızası konusunda kontrol ettirin ve sorun ne ise çözümlenmesini sağlayın. Ekipler işlem sonrası kaloriferlerinizi çalıştıracaktır zaten, kontrol sağlanır, ekstra bir sorun görülürse mutlaka sizi bilgilendirir ve gereken işlemleri de yapar. Kaloriferler kontrol edildiğinde tıkalı ise ya da temizliğe ihtiyacı varsa bu en sonraki işlemdir. Burada öncelik kombidir. Ortamda nem ve rutubet durumu varsa havalandırma sağlayacak bir ürün kullanmanız gerekir. Bunun için klima da kullanabilirsiniz. Bütçeniz yetmiyorsa ufak nem ve rutubet giderici cihazlar vardır. İnternetten araştırabilirsiniz, onlardan tedarik ederek kullanabilirsiniz.

  26. Waiilant kombinin içindeki gaz valfi arza yaptı servis 2 gun geldi sonra parcanin istanbuldan gelecegini söyledi 3 gunde parca bekledik neyse geldi parca takildı aradan 1 hafta geçti fatura 935 tl.rekor kırdık bir onceki faturam 270 ısitma derecemiz devamli 45 de. Şimdi bu parcadan kaynaklanmış olabilirmi faturanin yuksek gelmesi çözüm lütfen.

    1. Merhaba Ersin Bey… Gaz valfi gaz ayarlı olduğu için montajı sırasında ekstra bir gaz ayarı gerekmez. Gaz ayarı gerekse bile faturayı 3 katına çıkaracak bir etkiye sahip olmaz. Ayrıca gaz valfi değişti 1 hafta sonra fatura geldi demişsiniz. Gaz valfi gaz yakan bir parça değil, tesisattan aldığı gazın bir kısmını anakarttan aldığı komut ile brülöre gönderen, brülörde yanma olmasını sağlayan bir parçadır. Faturayı bu kadar fazla, özellikle de 1 hafta gibi kısa bir sürede bu kadar etkilemesi imkansız. Cihazınızda farklı sorunlar olabilir. Ancak yerinde incelemekte fayda var.

  27. Güneş enerjisinden gelen vanayı ve banyodaki vanayı kapattığım zaman kombiye 2 veya 3 dk boyunca şu basılıyormuş gibi ses yapıyor daha önce yapmıyordu eca premıx confeo kombi

    1. Merhaba Seyit Bey… Sistemde ya da kombide hava olabilir. Bu yüzden su sesi duyuyor olabilirsiniz. Yine de net teşhis için cihazı yerinde görüp incelemek gerekir.

  28. Merb.geçen yıl yeni bir ev aldık.içinde kiracı var .1 yıldırmkullanıyor evi.evi teslim ettiğimizde kombi sağlamdı ve 1 yoldır kullanıyordu.bir yıl sonra bizi aradı kombi arızalandı 500 tl masrafı var diyerek yaptırmamızı istiyor.kiracıya sağllam olarak teslim ettiğimiz kombi masrafını bizmi ödemeliyiz yoksa masraf kiracıyamı aittir.yardımcı olursanız sevinirim

    1. Merhaba Yunus Bey… Kombi yeni bile olsa çoğu zaman dış etmenler sebebiyle, hatalı kullanım sebebiyle de arızalanabilir. Öncelikle 500 tl masraf hangi parça için bunu öğrenmeniz gerekir. Yani hangi parça ya da parçalara müdahale edilecek? ayrıca parça ya da parçaların arızalanma sebebi nedir? Bu bilgilere ulaşmanız gerekir. Yüksek bir maliyet söz konusu. Arıza durumu kullanıcı hatasını gösteriyorsa elbette ki kullanıcı yani kiracınızın masrafı karşılaması gerekir. Siz kombiyi sağlam bir şekilde teslim etmiş olabilirsiniz. Ancak burada önemli olan arızanın sebebidir. Kombi arıza onarımı konusunda kiracı-ev sahibi arasında ödeme konusunda netleşmiş bir yasa ya da kural olmadığı için açıkçası biz de bu konuda net bilgiler aktaramıyoruz ancak mantıken düşünüldüğünde uygun bir çözüm alternatifleri sunmaya çalışıyoruz. Gelen servis ekiplerinin numarasını alın, arayarak görüşün, arızanın sebebini sorun, kullanıcı hatası olup olmadığını sorun. Ekipler zaten sizi bilgilendirecektir bu konuda. Kullanıcı hatası diyorsa kullanıcı karşılar, kullanıcı hatası değil zaman aşımı ya da dış etmenler sebebiyle oluşan bir arıza diyorsa ya siz ödersiniz ya da ortak bir noktaya varırsınız.

  29. Ateşleme gaz ışığı yanıp sönüyor . Gaz açılıp kapanıyor sürekli durmaksızın .ateşleme oluyor kapanıyor . Peteklere ısı geliyor . Musluktan da . Musluğa da gelip kesiliyor . Lütfen acil yardım ..

    1. Merhaba İhsan Bey… Ateşleme ışığı kırmızı yanıp sönüyorsa bir arıza var, yeşil yanıp sönüyorsa bir sorun yok diyebiliriz. Gaz açılıp kapanmaz. Kombiye gaz ya gelir ya da hiç gelmez. Ateşleme yaparken cihaz devreden çıkıyorsa bu sebeple gaz açılıp kapanıyor olarak düşünüyor olabilirsiniz. Cihazı devreden çıkaran bir durum var, bu sensöre bağlı olabilir, anakart ya da pompaya bağlı olabilir. Yine de sorunu yerinde görmek gerekir. Bu yüzden servis yardımı almalısınız.

    1. Merhaba Dilara Hanım… İşlemi yapamadıysanız 444 1 837 numaralı çağrı merkezimizi arayın ekiplerimiz sizi telefondan yönlendirecektir.

    1. Merhaba Halil Bey… Kombi basıncı yükselip su akıntısı oluyorsa servis gelene kadar kombi altında sağdan ikinci boru üzerindeki vanayı kapatın su akıntısı biraz daha devam edecek sonra kesilecektir. Ancak kombi basıncı yükselmeden kombi direk su akıtıyor ve basıncı düşürüyorsa, düşük basınç sebebiyle cihaz çalışmaz, arızaya geçer, susuz çalışma yapacağından parçalar zarar görebilir.

    1. Merhaba Vedat Bey… Kombide petek simgesinin yanıp sönmesi normaldir. Peteklerin ayarlanan derecede ısındığını, devir daim pompasının su sirkülasyonu yapmaya devam ettiğini belirtir.

  30. Baymak lambert lx24fi benim kombi balkonda camı yapılı dolap içinde altaki komsu var ama ama yakmıyor doğalgaz çok geliyor kombinin dışarda olması çok yakmasına sebepmidir .termostat taktıysam acaba doğal gaz düşer mi doğalgaz çok gelmesiyle mutfak koridor banyo kapalı

    1. Merhaba Hasan Bey… Kombi kapalı balkondaysa yakıt tüketimini etkilemez ve donma gibi olasılıklar da düşük olur. Daireniz ara katta olmasına rağmen alt komşunuz kombiyi yakmıyorsa yerler her zaman için daha soğuk olur ve dairenizi ısıtmakta güçlük çekebilirsiniz ve bu durum yakıt tüketimini etkileyebilir. Oda termostatı yüksek oranda olmasa da %6 oranında tasarrufa sebep olabiliyor. Daire içinde en az 3 peteği kullanın, kullanmadığınız odalardaki petek vanalarını ve odaların kapılarını kapatabilirsiniz. Kombiyi kısık bir ayarda sabit çalıştırın. Yani kullanıma bağlı aç-kapa şeklinde kullanmayın. Bu şekilde yakıt tüketimi az da olsa düşer.

  31. Vıtodens050w kullanmaktayım mod tuşuna bastığımda petek ve musluk simgesi geliyordu fakat şimdi ekranda sağ altta serv yazısı çıkmaya başladı kullanma kılavuzunda baca temizleyicisi olarak görünmekte ne yapmalıyım

    1. Merhaba Ali Bey… Cihaz arızaya geçtiği için serv uyarısı veriyor. Bir süre kadar cihaza herhangi bir müdahalede bulunmadan bekleyin. Bir süre sonra cihaz kendiliğinden düzelebilir. Ancak düzelme durumu olmaz ve sorun devam ederse servis çağırmanız gerekir.

  32. Kombi bosh 20 000kcal
    50 derece yanıp sönüyor fakat resetledigimiz zaman düzeliyor
    1-2 saat sonra yine 50 derece yanmaya devam ediyor
    Sizce ne olabilir

    1. Merhaba Ragıp Bey… Bosch model kombilerde 50 led uyarısı alevin algılanmadığını belirtir. Yani dairenizde gaz var, ocağınız yanıyor, kombiye gaz geliyor ancak kombi alevi algılamadığı için ateşleme yapmıyor ve cihaz bu yüzden arızaya geçiyor. Cihazı arka arkaya 3 kez resetlemenize karşın düzelme olmazsa eğer servis yardımı almanız gerekir. Arıza birçok sebebe bağlıdır. Genel olarak karşımıza anakart, gaz valfi, iyon ve ateşleme elektrotları çıkar. Ancak yine de sorunu gelip incelemek gerekir. Bu yüzden servis yardımı almalısınız.

Petek Yıkama