Star Bridge Extra Arıza Kodları

Baymak Star Bridge Extra model kombi kullanan tüketicilerimize özel hazırladığımız yazımızı inceleyiniz. Star Bridge Extra 24 Fi/ 31 Fi model kombilerde meydana gelen arıza kodları hakkındaki bilgileri sizlere açıklamalı olarak sunacağız. Bilgileri incelediğinizde yaşadığınız sorunun sebeplerini öğrenebilirsiniz. Star Bridge Extra Arıza Kodları başlığı altında sunulan bilgileri mutlaka okuyunuz.

Star Bridge Extra Arıza Kodları

Star Bridge Extra Arıza Kodları

Önemli Bilgi:  Sayfamızda sunacağımız bilgiler Baymak Star Bridge Extra 24 Fi/31 Fi model kombiler için geçerlidir.

E01 Arıza Kodu Nedir? Gaz beslemesi-blokaj sorunudur.
Çözüm:  Cihazınıza gaz geldiğinden emin olun. Cihazı resetleyin. Arıza durumu devam ediyorsa Baymak Servisi yardımı alın. Anakart, gaz valfi, iyonizasyon ve ateşleme elektrodu sorunu yaşanıyor olabilir. Servis ekiplerince sorun yerinde tespit edilir ve çözüm sağlanır.

E02 Arıza Kodu Nedir? Emniyet termostat sensör sorunudur.
Çözüm:  Aşırı ısınma problemi olarak da bilinen arıza kodudur. Öncelikle cihazda su olduğundan emin olun. Resetleme işlemi yapın. Sorunda düzelme olmaz ise mutlaka Baymak Servisi ile görüşerek yardımlar alın. Üç yollu vana konum değiştiriyor ise, ana eşanjör kireçlenmiş ise, kalorifer filtresi tıkanmış ise ya da pompa sıkışmış ise bu sorun yaşanıyor olabilir. Tespit ve müdahale için servisi aramalısınız.

E03 Arıza Kodu Nedir? Baca termostat sorunudur.
Çözüm:  Atık gaz sisteminde sorun olduğunu belirtir. Fan, prosestat, anakart arızasında, baca sensöründe sorun olduğunda, bacanın yerinden çıktığında ya da tıkalı olduğunda bu sorun yaşanabilir. Teknik açıdan mutlaka servis yardımı almalısınız.

E04 Arıza Kodu Nedir? Geçici alev kaybı sorunudur.
Çözüm:  Öncelikle cihazı resetlemeyi deneyin. Resetleme sonrasında arıza durumu devam etmekte ise servisi arayın. İyonizasyon elektrodunda, gaz valfinde ya da anakartta sorun olabilir.

E05 Arıza Kodu Nedir? Kalorifer sensör arızasıdır.
Çözüm:  Kaloriferlerin ısıtma yapmayacağı arıza durumudur. Bu arıza durumunda kalorifer ntc sinde sorun olabilmektedir ya da kablolarında kopma veya kısa devre olabilmektedir. Teknik açıdan mutlaka servisi aramalısınız. Net tespit yapılır ve sorun yerinde çözümlenir.

E06 Arıza Kodu Nedir? Kullanım suyu sensör arızasıdır.
Çözüm:  Sıcak su ntc sorunu olarak da adlandırabiliriz. Bu arıza durumunda sıcak su sensörü dışında kablolarda da sorun olabilir. Yerinde tespit edilmesi gereken bir arıza durumudur. Bu nedenle de Baymak Servisi’ni aramalısınız.

E10 Arıza Kodu Nedir? Düşük su basınç problemidir.
Çözüm:  Bu durumda su basıncını kontrol etmelisiniz. Normal değerde (1,5 bar) olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Baymak Star Bridge Extra model kombilerde otomatik su doldurma fonksiyonu vardır. Bir süre kadar beklemelisiniz. Arıza durumu devam ediyorsa servisi aramalısınız.

E11 Arıza Kodu Nedir? Emniyet termostatının devre dışı kaldığını belirtir.
Çözüm:  Düşük sıcaklık sistemi için emniyet termostatı devre dışı kalmış demektir. Cihazı resetlemeli sorun düzelmez ise servis yardımı almalısınız.

E18 Arıza Kodu Nedir? Sistem su doldurma fonksiyonunun devreye girdiğini belirtir.
Çözüm:  Sistem kendiliğinden su doldurma işlemini yapacaktır. Bir süre kadar beklemenizi tavsiye ederiz. Cihaza müdahalede bulunmayın.

E19 Arıza Kodu Nedir? Sisteme su doldurma fonksiyonunda sorun olduğunu belirtir.
Çözüm:  Sisteme su dolumunun başarılı bir şekilde yapılmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaza müdahale etmeden servisi aramalısınız.

E25 Arıza Kodu Nedir? Maksimum sıcaklık sorunudur.
Çözüm:  Genelde en sık yaşanan sorunlardan biridir. Öncelikle kombi su basıncının normal değerde olduğundan emin olun. Cihazınız kalorifer konumunda ise petek vanalarına bakın, vanalar kapalı ise mutlaka açın. Yine de sorun yaşanıyor ise Baymak Servisi’nden yardım alın. Sorun ancak yerinde görüldüğünde net bilgiler verilebilir. İşi uzmanına bırakmalısınız.

E31 Arıza Kodu Nedir? Sıcaklık kontrol sistemi ile ana elektronik kontrol kartı arasında iletişim sorunu olduğunu belirtir.
Çözüm:  Bu gibi arıza durumlarında cihazı kullanıcı olarak resetlemelisiniz. Resetleme işleminden sonra da sorun devam etmekte ise servis yardımı almalısınız. Baymak Servisi’ni arayınız.

E35 Arıza Kodu Nedir? Alev oluşum sorunudur.
Çözüm:  Alev oluşumunda meydana gelen sorunu belirten arıza kodudur. Cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Resetleme işlemini birkaç kez tekrar edin. Sorunun düzelmediği ve devam ettiği durumlarda teknik destek alabilirsiniz.

E80-E96 Arıza Kodu Nedir? Devresel kontrol sistem sorunudur.
Çözüm:  Cihazı resetlemek sorunun düzelmesine yardımcı olmaz. Bu gibi arıza durumlarında kesin çözüm için mutlaka servisi arayınız.

E97 Arıza Kodu Nedir? Yanlış enerji besleme elektrik frekansı sorunudur.
Çözüm:  Cihazın doğru frekansta olup olmadığı kontrol edilmelidir. Bu kontrolü ancak uzman servis ekipleri yapabilir. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale edemezseniz mutlaka servis yardımı alın.

E98-E99 Arıza Kodu Nedir? Ana kontrol panosu elektriksel arızadır.
Çözüm:  Cihaza hiçbir müdahalede bulunmadan net tespit ve çözüm adına Baymak Servisi’ni arayın.

Star Bridge Extra Arıza Kodları hakkında sunmuş olduğumuz tüm bilgileri incelediniz. Yaşadığınız arıza durumlarında yapılması gerekenler yazımızda sizler için sunuldu. Kullanıcı olarak servis gerektiren durumlarda cihaza müdahalede bulunmadan mutlaka uzman yardımı almalısınız. Her arıza durumunda kesin ve kalıcı çözümler için bizi arayabilirsiniz.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?