Baymak Star Bridge Extra Arıza Kodları

Baymak Star Bridge Extra Hata Kodları

Sayfamızda sunacağımız bilgiler Baymak Star Bridge Extra 24 Fi/31 Fi model kombiler için geçerlidir.

  1. E01 Arıza Kodu Nedir? Gaz beslemesi-blokaj sorunudur.
  • Çözüm  Cihazınıza gaz geldiğinden emin olun. Çünkü cihaz gaz yokluğu arızası vermektedir. Dilerseniz Star Bridge Extra E01 arızası çözüm detaylarını linki tıklayarak öğrenebilirsiniz.

  1. E02 Arıza Kodu Nedir? Emniyet termostat sensör sorunudur.
  • Çözüm  Aşırı ısınma problemi olarak da bilinen arıza kodudur. Öncelikle cihazda su olduğundan emin olun. Resetleme işlemi yapın. Sorunda düzelme olmaz ise mutlaka Baymak Servisi ile görüşerek yardımlar alın. Üç yollu vana konum değiştiriyor ise, ana eşanjör kireçlenmiş ise, kalorifer filtresi tıkanmış ise ya da pompa sıkışmış ise bu sorun yaşanıyor olabilir. Tespit ve müdahale için servisi aramalısınız.
  1. E03 Arıza Kodu Nedir? Baca termostat sorunudur.
  1. E04 Arıza Kodu Nedir? Geçici alev kaybı sorunudur.
  • Çözüm Öncelikle cihazı resetlemeyi deneyin. Resetleme sonrasında arıza durumu devam etmekte ise servisi arayın. İyonizasyon elektrodunda, gaz valfinde ya da anakartta sorun olabilir.
  1. E05 Arıza Kodu Nedir? Kalorifer sensör arızasıdır.
  1. E06 Arıza Kodu Nedir? Kullanım suyu sensör arızasıdır.
  • Çözüm Sıcak su ntc sorunu olarak da adlandırabiliriz. Bu arıza durumunda sıcak su sensörü dışında kablolarda da sorun olabilir. Yerinde tespit edilmesi gereken bir arıza durumudur. Bu nedenle de Baymak Servisi’ni aramalısınız.
  1. E10 Arıza Kodu Nedir? Düşük su basınç problemidir.
  • Çözüm  Bu durumda su basıncını kontrol etmelisiniz. Normal değerde (1,5 bar) olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Baymak Star Bridge Extra model kombilerde otomatik su doldurma fonksiyonu vardır. Bir süre kadar beklemelisiniz. Arıza durumu devam ediyorsa servisi aramalısınız.
  1. E11 Arıza Kodu Nedir? Emniyet termostatının devre dışı kaldığını belirtir.
  • Çözüm Düşük sıcaklık sistemi için emniyet termostatı devre dışı kalmış demektir. Cihazı resetlemeli sorun düzelmez ise servis yardımı almalısınız.
  1. E18 Arıza Kodu Nedir? Sistem su doldurma fonksiyonunun devreye girdiğini belirtir.
  • Çözüm Sistem kendiliğinden su doldurma işlemini yapacaktır. Bir süre kadar beklemenizi tavsiye ederiz. Cihaza müdahalede bulunmamanızı öneririz.
  1. E19 Arıza Kodu Nedir? Sisteme su doldurma fonksiyonunda sorun olduğunu belirtir.
  • Çözüm Sisteme su dolumunun başarılı bir şekilde yapılmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaza müdahale etmeden servisi aramalısınız.
  1. E25 Arıza Kodu Nedir? Maksimum sıcaklık sorunudur.
  • Çözüm Genelde en sık yaşanan sorunlardan biridir. Arızanın muhtemel sebeplerini ve servis çağırmadan yapılması gereken işlemleri öğrenmek için Star Bridge Extra E25 hatası çözümü linkini tıklayabilirsiniz.
  1. E31 Arıza Kodu Nedir? Sıcaklık kontrol sistemi-elektronik kontrol kartı iletişimi yok.
  • Çözüm  Bu gibi arıza durumlarında cihazı kullanıcı olarak resetlemelisiniz. Resetleme işleminden sonra da sorun devam etmekte ise servis yardımı almalısınız.
  1. E35 Arıza Kodu Nedir? Alev oluşum sorunudur.
  • Çözüm  Alev oluşumunda meydana gelen sorunu belirten arıza kodudur. Cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Resetleme işlemini birkaç kez tekrar edin. Sorunun düzelmediği ve devam ettiği durumlarda teknik destek alabilirsiniz.
  1. E80-E96 Arıza Kodu Nedir? Devresel kontrol sistem sorunudur.
  • Çözüm  Cihazı resetlemek sorunun düzelmesine yardımcı olmaz. Çözüm için linki tıklayabilirsiniz.
  1. E97 Arıza Kodu Nedir? Yanlış enerji besleme elektrik frekansı sorunudur.
  • Çözüm  Cihazın doğru frekansta olup olmadığı kontrol edilmelidir. Bu kontrolü ancak uzman servis ekipleri yapabilir. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale edemezseniz mutlaka servis yardımı almalısınız.
  1. E98-E99 Arıza Kodu Nedir? Ana kontrol panosu elektriksel arızadır.
  • Çözüm  Cihaza hiçbir müdahalede bulunmadan net tespit ve çözüm adına Baymak Servisi’ni aramalısınız.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (4 Yorum)

  1. mrb cıhazım Star Bridge 24 Fi cıhazı 40 dereceye ayarlıyorum petek ıçın yanıyor 45 dereceye cıkıyor otomatık yanma duruyor 1 dakıkada 32 dereceye dusuyor ve o sekıl uzun sure kalıyor 15 dakıka felan tekrar yanıp aynı işlemi tekrar gerceklestırıyor bu sekıl yaptıkca petekler hıc ısınmıyor sorun ne olabılır? iyi çalısmalar…

    1. Merhaba İlhami Bey… Kombinizi en düşük sıcaklığa yakın bir değere alıyorsanız bu sebeple çok sık devreye girip çıkıyor olabilir ve düşük sıcaklık sebebiyle ısıtmayı tam anlamıyla yapamıyor olabilir. Ancak kombi düşük derecede olmamasına karşın yine de bu şekilde sık sık devreye girip çıkıyorsa bu durum bir sensör veya karta bağlı olabilir. Tabi yine de sorunu yerinde görüp incelemek gerekir. Bu yüzden bi servis yardımı almalısınız.

  2. Baymak star bridge 24 fi kombiyi 3 aydır kullanıyorum. Bir haftadır E8 hatası veriyor. Resetleyip tekrardan kombiyi çalıştırdığımda 5 dk içinde tekrardan aynı hatayı veriyor. Kombi hata kodlarına baktım ve böyle bir kod yok. Servisle görüştüm lakin en erken 10 güne gelebiliriz dediler. Bu konuda yardımcı olmanızı rica ediyorum. İyi çalışmalar.

    1. Merhaba Recai Bey… Baymak Star Bridge yeni model kombilerde E8 düşük basınç arızasıdır. Servis gerektirecek bir arıza durumu değildir. Kombi basıncı 1 barın altında olduğu için cihaz bu uyarıyı veriyor. Kombinizin sağ alt tarafına bakın. Monteli kırmızı renkte plastik uçlu bir musluk göreceksiniz. Bu musluk doldurma musluğudur. Bu musluğu sola doğru çevirin, kombiden su sesi geldiğini duyacaksınız. Daha sonrasında yuvarlak bar saati olması lazım. O bar saatinde artış olacak. Bar saati 1 ile 2 bar arasına geldiği zaman kırmızı doldurma musluğunu sağa çevirip iyice kapatın. Sorunun düzeldiğini göreceksiniz. Olur da işlemi yapamazsanız veya işlem sonrası sorun düzelmezse 444 1 837 numaralı telefonumuzu arayarak yardım alabilirsiniz.

Petek Yıkama