ÜCRETSİZ KOMBİ BAKIMI KAZANMAK İSTER MİSİNİZ ? DETAYLAR »
444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Baymak Digitech Arıza Kodları



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:

Baymak Digitech Hata Kodları

Aşağıda yer alan hata kodları Baymak Digitech 24 Fi model kombilere aittir!

  1. A01 Arızası Başarısız ateşleme sorunu olarak bilinir.
  • Çözüm Bu durumda kullanıcı olarak dairenizde gazın olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Dairede gaz olduğundan eminseniz kombiyi resetlemelisiniz. Resetleme işlemini 3 kez tekrarlamanız sonrasında sorun hala devam ederse bu durumda yardımları Baymak Servis’inden almalısınız. Bu durumun sebepleri; elektronik kart, gaz grubu, iyonizasyon ve ateşleme elektrodu olabilir.
  1. A03 Arızası Emniyet termostat sorunu olarak da bilinen hata kodudur.
  • Çözüm Bu durumda cihaz kendini kilitler ve çalışmasını durdurur. Soruna tek müdahaleniz cihazı resetlemek olur. Reset sonrasında düzelme durumu olmuyor ise mutlaka Baymak Digitech Servisi’nden yardım alınız.

Baymak Digitech Arıza Kodları

  1. E03 Arızası Hava basınç anahtar sorunu anlamına gelir.
  • Çözüm Bu durumda cihazınız çalışmasını durdurur. Teknik açıdan yapabileceğiniz herhangi bir uygulama bulunmaz. Bu nedenle de yardım ve destekler alabileceğiniz Baymak Kombi Servisi’ni aramalısınız. Baymak Digitech Arıza Kodları arasında genelde sıkça karşımıza çıkan bir arıza kodu olduğunu da belirtmek isteriz. Hava basınç anahtar sorunu olarak adlandırılan arıza durumlarında cihaz çeşidine bağlı; baca tıkalı olabilir, baca yerinden çıkmış olabilir, baca sensöründe sorun olabilir, fan arızalı olabilir, prosestat ya da elektronik kartta sorun olabilir. Net teşhis ve müdahale için servis yardımı alınmalıdır.

digitech ariza kodlari

  1. E05 Arızası Çıkış suyu sensör sorunudur.
  • Çözüm Bu durumla karşılaştığınız zaman herhangi bir müdahalede bulunamazsınız ve teknik açıdan yardımlar alabileceğiniz Baymak Digitech Servis ile görüşmeniz gerekmektedir. Çıkış suyu sensör olarak bilinen parça kalorifer sensörüdür. Kalorifer sensörü arızasında sensörün yanı sıra kablolarda da sorun olabilmektedir. Sensör borularında nemlenme durumu da söz konusu olabilmektedir. Bu durumda net bir teşhis için servisin yerinde görmesi ve soruna müdahale etmesi gerekir.
  1. E06 Arızası Kullanım suyu sensör problemi.
  • Çözüm Digitech kombide böyle bir sorunu yaz kış yaşayabilirsiniz. Önemli olan arıza durumunda yapılması gerekendir. Kullanıcı olarak sorunun çözümlenmedi adına yapabileceğiniz işlem ya da uygulama bulunmaz. Sıcak su ntc si olarak da adlandırılan parçada sorun olabilir, kablolarda kısa devre ya da kopma olabilir. Ayrıca düşük ihtimalle de olsa sensör borularında nemlenme olabilir. Uzman servis ekiplerinde yerinde tespit ve müdahale gerekeceğinden servisi aramalısınız.
  1. E10 Arızası Düşük su basınç sorunudur.
  • Çözüm Yani kombide yeterli su bulunmadığından cihaz arızaya geçmiş demektir. Arızanın çözümü adına Digitech kombiye su basmanız gerekmektedir. Digitech model kombilerde bar göstergesi cihazın sağ alt tarafındadır. Kontrol ederseniz 1 barın altında 0 değerine yakın olduğunu görürsünüz. Digitech kombilerde doldurma musluğu sağ altta mavi renktedir. Parçayı önce aşağı doğru çekmeli (zaten aşağıdaysa çekmenize gerek yok) sonra sola doğru çevirerek kombi basıncını 1,5 bara kadar çıkarmalısınız. İşlem bittiğinde doldurma musluğunu kapatın. Sorun da düzelecektir.
  1. E26 Arızası Aşırı ısınma sorunudur.
  • Çözüm Bu durumda cihaz bloke olur ve çalışmaz. Öncelikle cihazı resetlemeyi deneyin. Resetleme sonrasında düzelme olmazsa eğer bu gibi durumların birden çok sebebi bulunmaktadır. Servis ekiplerinin yerinde tespiti gerekir. Cihazda aşırı sıcaklık sebebi ile emniyet termostatı devreye girmiştir. Bu durumda; ana eşanjörde kireçlenme veya tıkanma, kalorifer filtresinde tıkanma, devir daim pompasında sıkışma, üç yollu vanada konum değiştirme ya da arada kalma gibi durumlar söz konusu olabilmektedir. Teşhis ve müdahale adına mutlaka Baymak Servisi’nden yardım alınız.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (2 Yorum)

      1. Merhaba Yaşar Bey… Kalorifer devresinde çalışan birçok parça vardır. Cihaz bir hata kodu veriyorsa resetleme işlemi deneyin. Düzelme olmazsa servis yardımı almanız gerekir. Net arıza tespiti için sorunu yerinde görmek gerekir.