ÜCRETSİZ KOMBİ BAKIMI KAZANMAK İSTER MİSİNİZ ? DETAYLAR »
444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Ariston Cares Premium 24 Arıza Kodları



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:

Ariston Cares Premium 24 Hata Kodları

Yazımızda sunulan bilgiler Ariston Cares 24 Duvar Tipi Yoğuşmalı Kombi için geçerlidir.

  1. 101 Arıza Kodu Aşırı ısınma sorunudur.
  • Çözüm Maksimum sıcaklık sorunu olarak da bilinir. Su sıcaklığının yüksek olduğunu belirtir. Bu durumda önce cihazınızın su basıncına bakın. Basınç düşük ise yükseltebilirsiniz. Basıncın normal olduğu durumda cihazı resetlemelisiniz. Resetleme işlemini de sorun düzelmediği sürece 3 kez tekrar edebilirsiniz. Resetleme sonrasında da sonuç değişmiyorsa eğer servis yardımı almanız gerekir. Bu gibi durumlarda sorunu yerinde görmek ve tespit yapmak gerekir.
  1. 103-104-105-106-107-108 Arıza Kodu Yetersiz dolaşım sorunudur.
  • Çözüm Ekranda beliren bu hata kodları yetersiz dolaşım anlamına gelmektedir. Bu gibi durumlarda teknik açıdan öncelikle cihazınızdaki su basıncını kontrol etmelisiniz. Basınç düşük durumda ise cihaza su basmanız gerekir. Cares Premium 24 model kombinin sağ altındaki doldurma musluğunu sola çevirerek su basmalısınız. Su basma işlemi sonrasında düzelme olmaz ise ekranın sağındaki “RESET” butonuna basarak resetleme işlemi uygulamalısınız. Resetleme işleminden sonra da sorunun devam ettiğini görüyorsanız eğer servis yardımı almalısınız. Bu gibi arıza durumlarının birden çok sebebi olabilmektedir. Filtre tıkalı olabilir, pompa sıkışmış olabilir, ana eşanjör tıkanmış olabilir ya da tesisat tıkanmış olabilir. Uzman Ariston Servisi ekibi tarafından yerinde tespit yapılır ise net sonuç çıkarılır ve ona göre bir müdahale yapılır.

  1. 305-306-307 Arıza Kodu P.C.B. hatası demektir.
  • Çözüm Genel anlamda çok sık olmasa da karşılaşılan arıza durumlarından biridir. Bu gibi durumlarda cihaz çalışmayacaktır. Elektronik kart sorunu olarak da adlandırabiliriz. Teknik açıdan kullanıcı olarak yapabileceğiniz herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Sorunun tespiti ve çözümü için mutlaka Ariston Servisi’ni aramalısınız. Elektronik kart tamiri ya da değişim işlemi ile sorun çözümlenecektir.
  1. 501 Arızası Ateşleme-alev yokluğu sorunudur.
  • Çözüm Genel anlamda en sık karşılaştığımız sorunlardan biridir. Cihazın ateşlemesinde sorun olduğunu ve ateşleme yapmadığını belirtir. Bu gibi durumlarda önce dairenizde gaz olduğundan ve Cares Premium 24 model kombinize gaz geldiğinden emin olmalısınız. Gaz geldiğinden eminseniz eğer bu durumda cihazı resetlemelisiniz. Resetleme işlemini de birkaç kez tekrar etmelisiniz. Sonuç değişmiyorsa eğer; anakart, gaz valfi, iyonizasyon ateşleme elektrodunda sorun olabilir. Bu konudaki tespiti ve müdahaleyi alanında uzman servis ekipleri yapacaktır.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.

Yorumlar (4 Yorum)

    1. Merhaba,
      Ariston cares x 5P3 veya SP3 arıza vermekte. Ne anlama gelmekte acaba? teknik servise ihtiyac var mıdır bu konuda

      1. Merhaba Hasan Bey… Ariston Cares X model kombilerde SP3 uyarı kodu, cihazın 3 deneme sonrasında ateşleme yapmadığını belirtir. Öncelikle dairenizde gaz olup olmadığına bakın. Yani ocağınız yanıyor mu diye kontrol edin. Ocak da yanmıyorsa dairenizde gaz yok demektir. Kapınızın dışındaki gaz vanasına bakın, kapalıysa açın. Gaz vanası açıksa ve buna rağmen ocak ve kombide çalışmama sorunu varsa bölgenizde gaz kesintisi olabileceğinden bölgenizdeki doğalgaz firmasını arayarak durumu izah edin, bilgi ve yardımları alın. Ocağınız çalışıyorsa kombiye reset atın. Resetleme işlemini sorun düzelmediği sürece maksimum 3 kez arka arkaya tekrarlayabilirsiniz. Ancak yine de sorunda düzelme olmuyorsa, gaz vanaları açık ve kombiye gaz geliyorsa servis çağırmanız gerekir. Birçok parçada sorun olabileceği için sorunu yerinde görmek gerekir.

          1. Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize… Değerli yorumunuz için biz teşekkür ederiz Hasan Bey…