ÜCRETSİZ KOMBİ BAKIMI KAZANMAK İSTER MİSİNİZ ? DETAYLAR »
444 1 837
infokombitamircisi.com.tr

Arçelik DGK 20 HK LCD Arıza Kodları



slogan
down

Canlı Destek
Bağlan

Arızanı Çöz
Çözüme Git

Pratik Bilgiler
Hayatınızı Kolaylaştırın

Paylaş:

Arçelik DGK 20 HK LCD Hata Kodları

  1. A01 Arıza Kodu Ateşleme başarısızlığı.
  • Çözüm Böyle bir sorunla karşılaştığınız an ekranın sol alt köşesinde RESET yazısı da belirir. Öncelikle konut içinde gaz olup kombinize gaz geldiğinden emin olmanız gerekmektedir. Kombiye gaz gelmekte ise kalorifer düğmesini RESET yazan konuma doğru çevirmeli ve bir süre kadar beklemelisiniz. Bu şekilde cihaz resetlenir. Arızada düzelme olmazsa eğer resetleme işlemini birkaç kez daha tekrarlayın. Arıza hala devam ediyorsa; anakart arızası, iyonizasyon ateşleme elektrodu sorunu ya da gaz valfi sorunu söz konusu olabilir. Bu gibi durumlarda arızanın net teşhis edilerek çözümlenmesi için Arçelik Servisi ile görüşmeniz gerekmektedir.
  1. A03 Arıza Kodu Aşırı ısı emniyet termostatı sorunu.
  • Çözüm Bu arıza durumunda öncelikle kalorifer düğmesini RESET yazan bölüme doğru çevirerek cihaza reset atmalısınız. Kalorifer vanalarının ve kombi altındaki tesisat vanalarının açık olduğundan emin olmalısınız. Arıza durumu devam etmekte ise uzman yardımı almanız gerekmektedir.

Arçelik DGK 20 HK LCD Arıza Kodları

  1. E03 Arıza Kodu Hava basınç anahtarı sorunu.
  • Çözüm DGK 20 HK LCD model kombiler hermetiktir. Hermetik kombilerde hava akışını sağlayan parça fandır. Bu arıza durumunda; fan, prosestat veya anakart arızalı olabilmektedir. Ayrıca dışarı uzanan borunun yerinden çıkması halinde ya da daha öncesinde uzatma işlemi yapıldı ise boru ebatının fazla olması sebebi ile de bu sorun yaşanabilir. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale etmemeli, onarım adına mutlaka uzman yardımı almalısınız.
  1. E05 Arıza Kodu Çıkış suyu sensör arızası.
  • Çözüm Kalorifer çıkış suyu sensöründe sorun olabileceğini bildirir. Bu arıza durumunda kalorifer sensörü arızalı olabilir, sensör boruları nem yapmış olabilir ya da sensör bağlantılarında bir sorun olabilir. Arıza ancak yerinde teşhis edilerek çözümlenebilir. Bu yüzden önerimiz uzman yardımı almanızdır.
  1. E06 Arıza Kodu Kullanım suyu sensör arızası.
  • Çözüm Bu arıza durumunda sıcak su sorunu yaşarsınız. Sıcak su sensörü arızalı ise, sensör bağlantılarında sıkıntı var ise ya da sensörün bağlı olduğu boru nem yapmış ise böyle bir problemle karşılaşabilirsiniz. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale etmeden servis yardımı almalısınız.
  1. E10 Arıza Kodu Su basıncı düşük durumda.
  • Çözüm Kombi tesisatındaki su basıncının azaldığını belirten uyarı kodudur. Bu sorunla karşılaştığınız zaman basınç göstergesini kontrol edebilirsiniz. 1 bar altını gösteriyor olmalıdır. Yani cihazın basıncı düşüktür ve basıncın yükselmesi gerekir. Kombi altındaki monteli şekilde olan doldurma musluğunu sola çevirmeli ve basıncı 1,5 değerine kadar çıkarmalısınız. Basıncı yükselttiğiniz an sorun düzelecektir. Doldurma musluğunu da mutlaka kapatmalısınız. İşlem sonrası arızada düzelme olmaz ise kalorifer düğmesini RESET yazan bölüme çevirin ve birkaç saniye kadar bekleyin. Arıza düzelmezse eğer, sorun sıklıkla meydana gelirse, su basma işlemini yapamadıysanız bu gibi durumlarda servisi çağırabilir ve yardım alabilirsiniz.
  1. E26 Arıza Kodu Aşırı ısınma problemi.
  • Çözüm Kombi içindeki su sıcaklığının yükseldiğini ve bu sebeple cihazın emniyete alındığını anlatır. Bu gibi durumlarda önce kalorifer vanaları ile birlikte kombi altındaki tesisat vanaları kontrol edilmelidir. Vanalar kapalı şekilde ise açılması gerekir. Vanaları kontrol edin kapalı ise mutlaka açın. Daha sonrasında kalorifer düğmesini RESET yazan bölüme getirerek kombiye reset atın. Resetleme ve yapılan kontrollerden sonra sorunun düzelmediği durumlarda; ana eşanjörde, üç yollu vanada, devir daim motorunda sorun olabilmektedir. Ayrıca tesisatta tıkanma olması veya filtrenin tıkalı olması durumlarında da bu sorun yaşanabilir. Arıza ancak yerinde görülerek teşhis edilebilir ve onarılabilir. Bu yüzden önerimiz uzman desteği almanızdır.

Uzmanına Sor & Yorum Yap

Hafta içinde sormuş olduğunuz sorular, yapmış olduğunuz yorumlar en geç 6 mesai saat içerisinde cevaplanmaktadır.